Matchmaking med ASUS ROG – hitta tangentbordet som passar din spelstil

Robot
Matchmaking med ASUS ROG – hitta tangentbordet som passar din spelstil

Från anpassningsbara premiumalternativ till kompakta modeller för e-sport — vilket tangentbord från ASUS ROG är din drömmatching?

#tema-tangentbord

Medlem

Jag har det sistnämnda – ASUS ROG Falchion RX Low Profile. Gillar det skarpt. Gjorde mig av med mitt ROG Azoth.

Kan nämna att Falchion RX är det bästa ljuddämpade mekaniska tangentbordet jag testat hittills. Det har också en dedikerad PC/Mac switch på sidan för att snabbt byta mellan de två lägena.

Medlem
Skrivet av Korvfingrar:

Jag har det sistnämnda – ASUS ROG Falchion RX Low Profile. Gillar det skarpt. Gjorde mig av med mitt ROG Azoth.

Kan nämna att Falchion RX är det bästa ljuddämpade mekaniska tangentbordet jag testat hittills. Det har också en dedikerad PC/Mac switch på sidan för att snabbt byta mellan de två lägena.

Roligt att höra Har varit på jakt efter ett bra lågprofilstangentbord.
Var lite sugen när det stod prisnivå "mellan" men sen så är priset på Inet ändå 2 390:-vilket är lite för mycket för min del.

Finns det något annat bra lågprofil som kostar mindre?

Medlem
Skrivet av blackidus:

Roligt att höra Har varit på jakt efter ett bra lågprofilstangentbord.
Var lite sugen när det stod prisnivå "mellan" men sen så är priset på Inet ändå 2 390:-vilket är lite för mycket för min del.

Finns det något annat bra lågprofil som kostar mindre?

Kan rekommendera Logitech MX Mechanical Mini, det är inte dumt alls. Jag köpte det när det kom 2022 och använde det dagligen i ca två år för både jobb och spel. Det brukar gå att hitta för runt 1200:-

Batteritiden på det tangentbordet är magisk.

Medlem
Skrivet av Korvfingrar:

Kan rekommendera Logitech MX Mechanical Mini, det är inte dumt alls. Jag köpte det när det kom 2022 och använde det dagligen i ca två år för både jobb och spel. Det brukar gå att hitta för runt 1200:-

Batteritiden på det tangentbordet är magisk.

Aha tack för tipset , ska kika på det

Medlem

Har ni korrat artikeln?

Det står samma tangentbord under 3 av produkterna.

Ingen biggie för mig, men någon kanske blir förvirrad.

1
Skriv svar