Switch OLED Zelda Edition, Tears of the Kingdom CE, Pro controller, bärväska, spel!

Medlem
Switch OLED Zelda Edition, Tears of the Kingdom CE, Pro controller, bärväska, spel!

Säljer nu mitt Switch OLED med bärväska - båda i Zelda ToTK-tema - och spelet i samlarutgåva. Säljer också en Pro-controller men den är inte i Zelda-temat. Medföljer gör även ett 256gb minneskort som sitter i konsolen. Tänker mig runt 5500 för allt, kan även tänka mig sälja delar om en inte är intresserad av allt. Har även lite spel som Live A Live och Mario 3D All-Stars. Kan mötas upp i Trollhättan/Göteborg eller skicka med post men då står köparen för frakten.

Medlem

Här är några av de andra titlarna jag har till salu. Grim Fandango är SÅLD! . Nintendo Switch Sports är också öppnad och spelad, men allt medföljer och leg strappen är oanvänd och inplastad så nästan som ny! Hyper Light Drifter Special Edition är oop samlarutgåva som är implastad och mint condition. På andra bilden syns vad som ingår i den. Några andra spel, som alla är standardutgåvor och både öppnade och spelade. De är:

* Super Mario 3D All-Stars SÅLD!
* Pokémon Shield + Expansion pass SÅLD!
* Travis Strikes Again: No More Heroes SÅLD!
* Sayonara Wild Hearts (exklusiv Iam8bit fysisk utgåva)
* Metroid Prime Remastered SÅLD!
* Live A Live SÅLD!

Priser kan diskuteras. Samfraktar gärna eller om ni vill mötas upp i Göteborgsområdet!

Medlem

SÅLD!

Medlem

Nu har jag uppdaterat lite med vad som blivit såld men resten finns såklart kvar för eventuellt intresserade!

Medlem

Ytterligare ett spel sålt men en del kvar! Priser och samfrakt etc kan diskuteras så är något av intresse bara skriv så tar vi det därifrån!

Medlem

Har nu sålt Xenoblade Chronicles Definitive Edition Collector's Set! Resten finns kvar!

1
Skriv svar