Nintendo Direct visar Kirby Air Riders i dag

Robot
Nintendo Direct visar Kirby Air Riders i dag
Medlem

Det bekräftar vad jag trodde - Metroid Prime 4 kommer inte att släppas i år. Om det släpps så blir det till julhandeln.

Och här på forumet hade vi folk som var övertygade om att det skulle släppas i juni, lol.

Medlem
Skrivet av Danster:

Det bekräftar vad jag trodde - Metroid Prime 4 kommer inte att släppas i år. Om det släpps så blir det till julhandeln.

Och här på forumet hade vi folk som var övertygade om att det skulle släppas i juni, lol.

Kan tänka mig under vintermånaderna. Är säkert redan färdigutvecklat och ligger i Nintendos byrålåda i väntan på ett releasedatum.

Medlem

Ointressant spel för min del. Dessutom 45 min, känns overkill.

Medlem

Nog för att Sakurai är lite av ett geni, men 45min känns lite i överkant. Den som lever får se.

signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |32GB Corsair DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | ASUS Radeon RX 9070 XT 16GB Prime OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch 2 | Playstation 5 Pro | PSVR2 | LG OLED B9 65''

Medlem
Skrivet av Danster:

Skrivet av PGR1985:

Kan tänka mig under vintermånaderna. Är säkert redan färdigutvecklat och ligger i Nintendos byrålåda i väntan på ett releasedatum.

Att Kirby Air Riders får en direct, som spel ofta får en månad innan release drygt, är inte på något sätt alls en indikation på att Prime 4 är försenat. Tvärtom har all promotion under lång tid sagt 2025 och hade det inte varit fallet längre hade Nintendo antagligen redan kommunicerat det i en tweet eller något. Nej, tvärtom är det nog ett Oktober-november-spel som får en egen direct - som många andra - månaden före, alltså september eller oktober. Det är ju inte så att Kirby omöjliggör det på något sätt.

Skrivet av kalaspuffar:

Ointressant spel för min del. Dessutom 45 min, känns overkill.

Skrivet av Waliant:

Nog för att Sakurai är lite av ett geni, men 45min känns lite i överkant. Den som lever får se.

Haha ja, reagerade också på den långa sändningstiden. Finns det verkligen så mycket att säga om det spelet? Ska bli spännande att se. Måste vara väldigt mycket nytt och förändringar för att rättfärdiga det. Men känns inte som något jag kommer plocka upp i första taget, kanske om det är nedsatt på rea någon gång framöver.

Medlem
Skrivet av Danster:

Nintendo har ju gått ut extra och sagt att det ska komma i år. Vore ju en enorm tabbe att behöva dra tillbaka datumet då.

Medlem

Hoppas det är bra. Kirby Air Ride var inte bra utanför city trials och hade typ inge content

1
Skriv svar