Assassin’s Creed Mirage får ett nytt gratis DLC

Robot
Assassin’s Creed Mirage får ett nytt gratis DLC

Helt otroligt!

Medlem

Som av en slump sponsrat av PIF just när Saudiarabien satsar på att få upp turismen vid bland annat Al Ula... Först lite sportwashing, nu kör vi på med lite gamewashing också!

Medlem

Mirage är väldigt bra tycker jag. Nu när det finns på Game Pass igen så har jag gett mig in i det igen och atmosfären är kanon. Både värld och gameplay är ganska kondenserat jämfört t ex Valhalla men det är verkligen till spelets fördel.

Jämfört med hur det var vid release är spelet förbättrat på flera punkter, med många quality of life-förbättringar.

Att spelet finns på Game Pass är sannolikt en del av anledningen till att det kommer nytt DLC också.

Medlem

Blev klar med det för några månader sedan, trevligt med ett återbesök snart igen!

signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Testpilot

Spelade det i våras så hade gärna väntat om jag visste om detta! Nåväl, ska även se till att försöka hinna med AC Shadows under hösten.

Skribent
Skrivet av bluebird:

Mirage är väldigt bra tycker jag. Nu när det finns på Game Pass igen så har jag gett mig in i det igen och atmosfären är kanon. Både värld och gameplay är ganska kondenserat jämfört t ex Valhalla men det är verkligen till spelets fördel.

Jämfört med hur det var vid release är spelet förbättrat på flera punkter, med många quality of life-förbättringar.

Att spelet finns på Game Pass är sannolikt en del av anledningen till att det kommer nytt DLC också.

För mig kändes spelet nästan som en remake av AC1 där de fixat problemen med det spelet.

signatur

"Writer and Fighter"

1
Skriv svar