Wolverine på State of Play i september, tror källor
Efter Spider-Man 2 är jag minst sagt skeptisk.
Vad var så dåligt med spelet? Nyfiken fråga då jag inte spelat det, bara första.
Vad var så dåligt med spelet? Nyfiken fråga då jag inte spelat det, bara första.
Sätter spoiler då vissa kanske fortfarande inte spelat och vill.
För mycket politik inblandat, och ovanpå det hycklade de, de censurerade mellanöstern versionen av spelet och tog bort allt som hade med HBTQ att göra, som resten av världen såg. Väldigt mycket fokus på hur värdelös Peter Parker är och hur underbart bra Miles är, i slutet hänger till och med Peter upp dräkten och Miles får ta över helt och hållet.
Hela spelet var ett hån mot Peter.
I drank what?
För mycket politik inblandat, och ovanpå det hycklade de, de censurerade mellanöstern versionen av spelet och tog bort allt som hade med HBTQ att göra, som resten av världen såg. Väldigt mycket fokus på hur värdelös Peter Parker är och hur underbart bra Miles är, i slutet hänger till och med Peter upp dräkten och Miles får ta över helt och hållet.
Undrar hur de kommer fortsätta håna
Peter
i ett spel om Wolverine. Men de kanske kommer att håna Wolverine istället? För vi vet ju att de vill inget annat än att håna
Peter
.
Peter
i ett spel om Wolverine. Är de kanske kommer att håna Wolverine istället? För vi vet ju att de vill inget annat än att håna
Peter
.
Med tanke på hur de behandlade huvudpersonen och vattnade ut storyn med massvis med viktiga skurkar dödades utanför spelet och bara återberättades
, så ja. Jag är orolig för hur de kommer behandla Wolverine och folk runtom honom.
Men du kan fortsätta fultolka vad jag skriver för att försöka få fram någon poäng, om det roar dig.
I drank what?
Men utöver vad du tyckte om storyn, hur var gameplay jämfört med första. Det är viktigast för min egen del. Var det likvärdigt, bättre, sämre?
Med tanke på hur de behandlade huvudpersonen och vattnade ut storyn med massvis med viktiga skurkar dödades utanför spelet och bara återberättades
, så ja. Jag är orolig för hur de kommer behandla Wolverine och folk runtom honom.
Men du kan fortsätta fultolka vad jag skriver för att försöka få fram någon poäng, om det roar dig.
Det kommer att transformera Wolverine från en järv till en
. 100% troligt. Du bör hålla dig undan.
Men utöver vad du tyckte om storyn, hur var gameplay jämfört med första. Det är viktigast för min egen del. Var det likvärdigt, bättre, sämre?
Jag tyckte de byggde vidare på gameplayet från föregångaren på ett bra sätt.
Gillade ettan och tycker att tvåan gjorde allt snäppet bättre. Sen har de ju tagit sig vissa friheter med karaktärerna, men det är ju deras "universum" så det känns självklart att de vill sätta sin prägel på det och göra vissa saker annorlunda.
Att folk inte gillar SM2 har jag full respekt för, samt att alla inte gillar hur Peter porträtteras. Har själv svårt för andra superhjälterelaterade verk pga hur hjälten behandlas.
Att de släppte en specialversion av spelet för mellanöstern kände jag inte till, men det borde man kanske klandra Sony för snarare än Insomniac och spelet i sig?
Hoppas att det stämmer - jag vill leva rövare med Järven igen! 🔥
Licensspelet som släpptes i samband med den hopplöst dåliga Wolverine Origins var riktigt bra och det finns definitivt potential för ett toppspel - speciellt när det är Insomniac som håller i spakarna!
Håller med om Wolverine: Origins. Spelade faktiskt om det häromveckan, det håller fortfarande. Klar underskattat spel.
Ännu en dag i paradiset.
För mycket Spiderman
min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.
Gameplay var helt klart en förbättring, förutom flygandet som tog bort hela Spindelmannen grejen. Fighterna flöt på bra, man hade fler attacker som gav variation. Det var kul att skifta mellan Peter och Miles.
I drank what?
Peter
i ett spel om Wolverine. Men de kanske kommer att håna Wolverine istället? För vi vet ju att de vill inget annat än att håna
Peter
.
Att håna Peter är ju helt normalt i spider man tidningarna. Händer hela tiden
Att basera ett spel på en 1trickshäst som wolverine låter rätt trist. Det vore väl isf om fysiken var riktigt grym och man kan skära sönder väggar folk etc realistiskt men det blir nog gammalt fort
Vore trevligt att se sådant superhjälte spel som inte är barnvänligt med samma typ av gore som i Doom/Mortal kombat eller liknande.
Gissningsvis är det väl lika barnvänligt som senaste Starwars.
Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.
Jag hoppas att detta kommer rikta sig till en mer vuxen publik.
Vill se ett våldsammare och mörkare spel efter de snällare Spider-Man, som visserligen var kul, men som jag inte är lika begeistrad över som många andra trots att jag älskar Spider-Man.
Man vill helt enkelt kötta och ha mer slafs nu.
Jag hoppas att detta kommer rikta sig till en mer vuxen publik.
Vill se ett våldsammare och mörkare spel efter de snällare Spider-Man, som visserligen var kul, men som jag inte är lika begeistrad över som många andra trots att jag älskar Spider-Man.
Man vill helt enkelt kötta och ha mer slafs nu.
Precis så, lite våldsammare och mörkare - gärna där han jobbar för weapon x istället för x-men!
Älskar för övrigt partiet i X2 där skolan angrips av nån sorts insatsstyrka och wolvie gör slarvsylta av dem, med adamantiumklor passar inga silkeshandskar!
Precis så, lite våldsammare och mörkare - gärna där han jobbar för weapon x istället för x-men!
Älskar för övrigt partiet i X2 där skolan angrips av nån sorts insatsstyrka och wolvie gör slarvsylta av dem, med adamantiumklor passar inga silkeshandskar!
Kan inget annat tro än att detta blir en flopp efter allt man sett som läckt mm. Personligen skulle jag vilja se något spel med wolvie i nordisk tappning som liknar detta. Fy fan vad episkt det skulle vara och lika våldsamt tack! inte någon mes fjant med klor.
Jonas om du inte sett denna se och njut! Detta är hur wolvie ska vara, no mercy man eller kvinna bara ren rå illska om man gör han arg.