Red Dead Redemption 2 är GTA-pennan Dan Housers Rockstar-favoriter
GTA 3 hjälpte krisande Take-Two, säger avhoppade Rockstar-medgrundaren i ovanlig intervju.
#bully, #dan-houser, #gta, #gta-v, #gta-vi, #red-dead-redemption, #red-dead-redemption-2, #rockstar-games
Håller med honom.
Jag gillar att du håller med honom. Jag håller med dig om du håller med honom och tilsammans hålls vi åt
Ibland känns det svårt att kora det bästa spelet som jag någonsin har spelat, men fan vet om det inte ändå är RDR2. Med 5 genomspelningar på drygt 600h är det ett otroligt svårslaget spel för mig. Minns fortfarande tårarna som inte ville sluta rinna i första genomspelningen mot slutet.
🔥 Xbox Series X 🎮 | Xbox Series S 🎮 | AMD Ryzen 7 7800X3D | Radeon RX 7900 XTX 🔥
🏎️ Fanatec CSL DD 8nm | CSL Elite Steering Wheel McLaren GT3 V2 | CSL Elite Steering Wheel WRC | CSL Elite Pedals V2 | ClubSport Shifter SQ V 1.5 | ClubSport Handbrake V1 ⚡
Ibland känns det svårt att kora det bästa spelet som jag någonsin har spelat, men fan vet om det inte ändå är RDR2. Med 5 genomspelningar på drygt 600h är det ett otroligt svårslaget spel för mig. Minns fortfarande tårarna som inte ville sluta rinna i första genomspelningen mot slutet.
5 gånger !?!?!? wow imponerande, jag har inte orkat köra igenom det en gång ens..
Jag har inte heller orkat spela igenom hela RDR2. Det är ett fantastiskt spel men fastnade bara inte
Ryzen 7 Gökboet Edition med gräddvisp och känsloregulator, Sapphire PÖLSA XTREM 7800XT PartyClown Edition med RGB-wienerkorv, MSI BARNKALAS 650 UNICORN HOWL med emotionellt stödchip, DDR5 32GB 6000MHz Fluffig Kattpäls Limited Edition med självvärmande moduler