Gratistesta WoW: Lich King

Medlem
Skrivet av WarpGuN:

kräver skiten minst 8gig ledigt på den partition där man har operativsystemet installerat? (kommer upp felmeddelande att InstallWoW.exe behöver 8gig ledigt, fast jag har 14gig ledigt på den hårddisken wow/tbc är installerat på)

Ja.

Inaktiv
Skrivet av n0nn:
Skrivet av WarpGuN:

kräver skiten minst 8gig ledigt på den partition där man har operativsystemet installerat? (kommer upp felmeddelande att InstallWoW.exe behöver 8gig ledigt, fast jag har 14gig ledigt på den hårddisken wow/tbc är installerat på)

Ja.

Något sätt att komma runt det på?

Medlem

Kanske om man flyttar utrymmet för swap-filer till en disk med mer än 8GB ledigt? Keine anung.

Inaktiv

Detta e ju guld för mig haft min dator på reparation sedan dagen innan släppet... Om jag nu någonsin får en hel dator tillbaka

Inaktiv

Nästan så det suger lite i tarmen.

Medlem
Skrivet av wankstah:

Nästan så det suger lite i tarmen.

Här också, men det är för jag har mag katarr!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av djchester:

Jag är ännu en som är unik. Kanske dags att ändra i texten FZ?

Bara en bråkdel av folk i västvärlden spelar wow, vad är det 12 miljoner totalt i världen? Så att skriva att man är unik om man inte gör det är skapligt missvisande och visar bara på dålig världsuppfattning.

Vi lovar att säga till den dagen vi gör anspråk på uteslutande leverera tokseriösa nyheter. Tills dess tycker jag formuleringen fungerar, humor du vet...

Aha ironi? Fungerar alltid dåligt i textformat

Medlem

Inte förvånande då de redan haft en trial på The Burning Crusade så nu är det väl dags för nästa steg.

För övrigt är Wrath of the Lich King underbart. Mycket bättre än förra expansionen. De har faktiskt tagit in story i spelet igenom "cutscenes" vilket är ett stort steg ifrån det gamla. Förvänta dig dock ingen story i stil med andra icke-MMO. Men jag är orolig för att de gjort spelet för lätt i PvE.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Inaktiv

Åfan 10 dagars test gratis! Då kan jag ju hoppa in i ogrimmar / ironforge och börja spamma trade!

12
Skriv svar