Premiärfilmat och fotat: Battlefield Heroes

Medlem

Kan inte alla trailers vara så här?

Medlem

hahaha ser ju helt jävla oseriöst ut, ett spel i min smak helt klart!

signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

såh ju roligt ut!!!;D
sitta på flyplamns vinge göra loper inte ofta man ser det^^

signatur

Spela spel är kul ibland.

Inaktiv

Sitta på flygplansvingarna?
Detta ser VÄLDIGT kul ut.

Medlem

LOL! DICE FTW!!!

Ser småkul ut, men för mer än några timmars oseriöst spelande vet jag inte? Gillar grafiken.

Annars tycker jag det känns lite som en blandning av olika mer eller mindre kända Internet-fenomen:

- Humor från Zero Punctuation
- Grafik från TF2

Funderar lite på hur mycket betalningssättet inspirerats av Quake Live också (Inte sagt att det var först med det för den delen)

Medlem

Hahaha, så skön trailer! De verkar ha helt rätt humor i spelet oxå (syftar på gubbarna som sitter på flygplanensvingar) så detta kan bli mycket roligt

signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Skulle nog hellre sett detta som ett spel som man betalade för först.. än att behöva betala för något senare om man skulle fastna för spelet =/

Men det såg jävligt nice ut!

Medlem

Älskar det här

signatur

Freshly dared, the half won.

Medlem

Ser fram emot detta! Hade nog kunnat tänka mig att köpa om det inte vore gratis ;p

Medlem

Verkar vara ett jävligt skönt lir :> ska lugnt testas!

Inaktiv

hehe såg skönt ut

Medlem

ser sjukt kul ut

signatur

La la la lag!

Inaktiv

Haha klockren trailer

Hoppas på släpp lagom till sommaren, vore perfekt att sitta på ett lan med BF Heroes i sommar!

Medlem

Finn 100 likheter med TF2.

Medlem

Skulle vara skojj om det vore jätteblodigt också Ultra-gibbing!

Medlem

Verkar vara ett ganska roligt spel, hoppas att det blir ett bra 3:e-personsgameplay bara. Som folk tidigare har sagt så skulle jag nog kunna ha köpt detta om det hade kostat från början, köpte ju tf2 liksom :=)

signatur

Besök gärna min blogg: http:/mwindmark.blogspot.com

Medlem

surt bara att tredjepersonsperspektivet förstör allt :<

Medlem

sätt åldergräns också, så vi slipper "lol", "ftw", "pwned" och annan socialt missanpassad smörja.

signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem

Blev riktigt intresserad av detta nu faktiskt...

signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

bästa trailern på länge

Medlem

Haha, fan vilken kul trailer, det kommer bli ett skitbra spel.

Medlem

Verkar som ett perfekt Lan-spel.

Ska bli roligt att testa.

signatur

A warrior do not complain abou physical pain...

Medlem

Inga bomber på planen? Lungt häng på 2 polare med bazookas!

signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Om jag inte har hört fel så va det så här Battlefield skulle se ut från första början. FZ: Lyckas ni få nån intervju med Dice så fråga dom om det.

Medlem

OJojjjojj vilken glädjerush ja fick... wingwalk positions <3 värkar bli sjuktskojj.. frågan e om det kommer vara kul hela tiden eller bara kul i början... som alla spel... :/

Medlem

Ser ju riktigt häftigt ut! Stör mig dock lite på att det inte verkar finnas någon trasdockefysik med.

Medlem

Detta är värt ett test!

signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Inaktiv

Varför kan vi inte få en remake av 1942 i Frostbite engine. Skulle vara riktigt intressant. Men detta ser ju inte helt fel ut heller.

Medlem

Kung ser ifram imot det...trevligt musik tema också ^^

Skriv svar