Gears of War släpps 9 november

Robot
Inaktiv
Gears of War släpps 9 november

Gears of War & Crysis inom loppet av några dagar, blir trångt


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Gears har jag redan spelat på 360n så det får vänta crysis för hela slanten i november.

Medlem

Äsch Crysis är HIGH PRIORITY!.. Gears of Wars får vänta.

Medlem

Skulle inte Epic göra en Gears of War 2 snart? Eller hur var det nu med den saken...?

Medlem
Skrivet av Philip:

Skulle inte Epic göra en Gears of War 2 snart? Eller hur var det nu med den saken...?

Dom släpper väl ettan till PC först.

Medlem
Skrivet av n0llk0ll0:
Skrivet av Philip:

Skulle inte Epic göra en Gears of War 2 snart? Eller hur var det nu med den saken...?

Dom släpper väl ettan till PC först.

Jo men efter det... hade för mig att det skulle komma till Xbox 360'n då (naturligtvis).

ptr
Medlem

detta är nice! November kommer bli en trevlig månad!

Medlem

så epic ska släppa ut3 och gears of war nästintill samtidigt? lol

Medlem

direktport eller mus+tangentbord anpassat det är frågan vad det här spelet blir.

Tror faktiskt inte pc-versionen blir nån hit speciellt inte om man spelat 360 versionen.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Medlem

Hoppas det blir en fin portning nu också och de måtte inte ha tagit bort co-op som de gjorde när halo släpptes på pc, hoppas det fungerar bra online osv också, annars kan man trösta sig med crysis


signatur

- (y) tack för ditt stöd!

Medlem

Vilken härlig födelsedag! Släpps dagen innan man fyller år så det skrivs upp på önskelistan, och pengarna man (förhoppningsvis) får, kommer gå åt till DH och Crysis!

d0e
Medlem
Medlem

ha, jag klarar precis systemkraven. Det gjorde min dag.

1
Skriv svar