Armed Assault sväller

Medlem
Armed Assault sväller

Goda nyheter... mer av samma underbara...

Medlem

Underbara? Ett av trögaste spelen man nånsin testat. Snarare mjölkning av produkten...

Medlem

Trögaste? Visst AI:n är inget att hänga i julgranen men man ska köra co op då är spelet ett av de bästa. Sedan är spelet en SIMLUATOR.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av ArtMan:

Underbara? Ett av trögaste spelen man nånsin testat. Snarare mjölkning av produkten...

då har "man" inte testat mycket


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Inaktiv

...och varför kunde inte europeer och nordamerikaner spela tillsammans från början?


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Inaktiv
Skrivet av SgtKelly:

...och varför kunde inte europeer och nordamerikaner spela tillsammans från början?

Bohemia har gjort en tolk som översätter det europeiska TCP/IP-protokollet till den Amerikanska versionen.

Visserligen lär Arma använda UDP som de flesta andra spel men ändå.

Medlem
Skrivet av SgtKelly:

...och varför kunde inte europeer och nordamerikaner spela tillsammans från början?

Det skall väl gå sedan de släppte 1.08 patchen, för en vecka sen.

Medlem
Skrivet av ArtMan:

Underbara? Ett av trögaste spelen man nånsin testat. Snarare mjölkning av produkten...

Varför går du inte tillbaks till ditt bf2/cs eller vilket annat arkad spel du spelar, för du verkar inte kunna behärska realism.

Medlem
Skrivet av Bush:
Skrivet av ArtMan:

Underbara? Ett av trögaste spelen man nånsin testat. Snarare mjölkning av produkten...

Varför går du inte tillbaks till ditt bf2/cs eller vilket annat arkad spel du spelar, för du verkar inte kunna behärska realism.

Hahahaha! Precis! Jag finns inte på riktigt! Lever i en jävla datorvärld!

Du verkar då lika klok som den stora mannen i väst med samma efternamn...

Stackare sitter fastklistrad framför skärmen, på en ö som inte finns och "bevarar freden". Hoppas du får medalj för att ha räddat några bybor ifrån angriparen!

Patetiskt med såna typer som du. Klarar inte att nån säger emot dig och börjar hoppa på andra istället...

Medlem

De borde fokusera på att släppa mod verktygen istället för att göra nån rutten expansion..

Medlem

Mer COOP-uppdrag skulle göra susen. Helst lite mer stealthiga 2-4 pers banor då.

Medlem

yay moore coop for the people ska bli spännande o se vad för nya vapen som ska komma, diggar datsun pick upsen me kulsprutor ala blackhawk down o mercernaries ser ju rätt tuffa ut också

Medlem
Skrivet av ArtMan:

Hahahaha! Precis! Jag finns inte på riktigt! Lever i en jävla datorvärld!

Du verkar då lika klok som den stora mannen i väst med samma efternamn...

Stackare sitter fastklistrad framför skärmen, på en ö som inte finns och "bevarar freden". Hoppas du får medalj för att ha räddat några bybor ifrån angriparen!

Patetiskt med såna typer som du. Klarar inte att nån säger emot dig och börjar hoppa på andra istället...

Oj vad rolig du va då, realism i SPEL kanske?

Det finns faktiskt folk som gillar dessa typer av spel, så varför skulle det vara "mjölkning av produkten" bara för att du inte gillar detta eller andra realistiska spel?
I så fall finns det nog bra mycket värre exempel på spel som "mjölkas".

Men du måste bara slänga ur dig att det är det trögaste spelet du har spelat, för att?

Edit:

Citat:

Patetiskt med såna typer som du. Klarar inte att nån säger emot dig och börjar hoppa på andra istället...

Vilka andra skulle jag ha hoppat på? Jag sa emot ditt påstående att spelet skulle vara dåligt, att det inte var din typ av spel, men visst det kanske inte var det trevligaste sättet att säga det på.

Medlem

Skäms att jag inte än har köpt originalet.

Medlem
Skrivet av PriMo:

Skäms att jag inte än har köpt originalet.

Fyyyyyyyy dig!

Detta är ett givet köp!
Me :heart: ArmA 8)


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Inaktiv

Hoppas SP-kampanjen har mer inlevelse, som den i OFP, för jag var lite besviken på kampanjen i ArmA.

Pansarknekt
Skrivet av teX:

Hoppas SP-kampanjen har mer inlevelse, som den i OFP, för jag var lite besviken på kampanjen i ArmA.

Håller med. Dessutom så var kampanjen i ArmA lite "underlig". Typ en snubbe stoppar en hel konvoj själv osv. Kanske finns en smart lösning på det uppdraget som jag inte vet om iofs. Fanns fler sådana uppdrag oxxå. Klagar dock inte på arma, det innehåller massa saker som jag saknat i Flashpoint och jag e glad dom flyttat striderna in på 2000talet så man kan glida runt i en stryker osv. Det är dock lite krävande ehum


signatur

Ooooh the drama!

Detta blir ett givet köp!


signatur
1
Skriv svar