Atari säljer Shiny

Medlem
Atari säljer Shiny

Skulle vilja säga att det enda spelet jag gillar från Shiny är Sacrifice. De andra känns lite mainstream på något sätt. Hoppas detta leder till något mer innoverande spel. Shiny har förr haft lite bra ideer men slutresultatet har inte alltid varit bra.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Inaktiv

Håller helt med. Sacrifice var dock riktigt bra

Inaktiv

Sacrifice var kul, men MDK var roligare

Bra spel båda två dock, synd att se de göra ett så dåligt spel som Path of Neo ;/

Medlem

jag skulle vilja se messiah2

Inaktiv

Infogrames äger fortfarande all gammal IP, så några uppföljare kan vi nog glömma direkt.

Medlem

Infogrames är röv hål, hatar dom sen dom knullade över Alone in The dark's skapare


signatur

P.L.U.R

Medlem
Skrivet av Kabushi:

Infogrames äger fortfarande all gammal IP, så några uppföljare kan vi nog glömma direkt.

Shiny har ändå sagt att dom är emot uppföljare. Så om dom fick välja själva skulle dom nog inte vilja göra några iaf.

Medlem

"On a good day only 2 billion people will die" - Murder Death Kill

MDK var grymt ^^


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av Ctrl:

Skulle vilja säga att det enda spelet jag gillar från Shiny är Sacrifice. De andra känns lite mainstream på något sätt. Hoppas detta leder till något mer innoverande spel. Shiny har förr haft lite bra ideer men slutresultatet har inte alltid varit bra.

Messiah? Mainstream? :\

Uppföljare på Messiah lr sacrifice vore inte helt fel. Dave Perry o Co har gjort en hel del guldklimpar, synd bara att diverse Matrix-produkter svärtat ner företagets rykte.

Medlem

sacrifice är så grymt bra ..love it .. även MDK var skoj


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Hade varit härlig om det vore Ataris fel att Shiny varit så dåliga på sistone och att de efter försäljning återigen börjar producera originella spel igen. Shiny var bäst på den punkten.

Medlem

mmm Messiah....!


signatur

www.SpecialLuftvapen.se -- helautomatiska luftvapen (4,5 mm)

www.xsys-clan.se

1
Skriv svar