Lara Croft and the Guardian of Light

Robot
Lara Croft and the Guardian of Light

Hon kom som ett yrväder en augustiafton med en urinvånare i handen, sprejade skurkar med kulor och löste snillrika pussel. Bättre än hon någonsin gjort förut. Lara Croft visar att hon har pejl på var det där berömda skåpet ska stå.

#lara-croft-and-the-guardian-of-light, #crystal-dynamics, #microsoft


Medlem
Lara Croft and the Guardian of Light

Men... vad fick det för betyg då?

Redaktör

Oops! Fixat, det blev en stabil fyra.


signatur
Medlem

Så ni ger det 4/5 baserat på att vissa hopp är svåra i ett äventyrsspel?

Är inte det poängen med det hela?

Medlem

fan detta spel ser ju ganska kul ut

Frilansare

Jelen - Eller så läser du hela recensionen istället för att bara titta på sammanfattningen och dra slutsatser av den.

Moderator | Testpilot

Detta ser ju faktiskt väldigt ba ut (Y)


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Medlem

coolt ska köpa på steam

Isometrica - Lara Croft, snygg grafik, men inget "riktigt" Croftäventyr...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Sitter och lirar detta med brorsan för tillfället. Kul, genomtänkt co-op där man behöver hjälpa varandra med sin karaktärs styrkor. Pusslerna är lagom kluriga och tillfredställande att klara. Stridssystemet är bra, men däremot är motståndet rätt mesigt, brorsan sa att det tydligen verkar vara lika många fiender i singleplayer som i multiplayer.

Kul co-op lir om än lite väl lätt, rekommenderas om ni har någon att köra med!

Medlem

Det ser ut som det ska finnas till PC också (Enligt FZ's hemsida)... Men verkar inte kunna köpa på steam , är det inte released till PC än lr kommer det inte?


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

@QueloR
Spelet kommer i September till PlayStation 3 och PC.

Medlem

verkar rätt så häftigt

Medlem

verkar rätt så häftigt

Inaktiv

#3 Det kanske fick en fyra för att storyn var rätt tunn också?

Medlem

Det hade jag inte förväntat mig. Trevligt, trevligt!

Medlem

De vad som sjutton. Trodde aldrig att detta spel skulle få så högt betyg. Får väll testa spelet när det kommer ut

Medlem

Ni skriver ingenting om vad spelet kostar eller hur lång tid det tar att spela färdigt. Konstigt!

Vi recenserar spel, det betyder inte att vi är konsumentupplysare. Men för sakens skull: 1200 MS-poäng, sex timmar, bra omspelningsvärde.


signatur

Kittens are for real!

Inaktiv

Ser fram emot PC-release i september.

Medlem

Enormous boobs or buy is a no no.

Medlem

Trailern ser ut som Diablo III med guns, typ.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Läste, Ladda ned demot, köpte.

Medlem

Läste, Ladda ned demot, köpte.

Inaktiv

Faktiskt skitkul spel. Lättsamt, roligt och kul med en kompis. Enda jag kan klaga på är att när du väl fått lite bättre vapen blir det aningens för lätt. ¨

Men fortfarande mycket underhållning för liten peng. 4/5 är ett bra betyg jag kan hålla med om.


signatur

äldre än dig!

KoP
Medlem

Håller på och spelar igenom det just nu, skitkul spel. Blir till att ragga upp en polare då jag tagit mig igenom det på egen hand för att sen ta oss igenom det i co-op.

Inget snack om saken, bara köpa det på en gång om du sitter på en xbox.

Medlem

Lara goes RTS typ. Så såg det ut i alla fall. Inte något för mig, jag är 1:a/3:e-personslover. Inte fågelperspektiv tack.

Inaktiv
Skrivet av S.S. Viator:

Diablo Raider!

Nej, detta spel har inget med Diablo att göra. Bara för att det finns vissa likheter så är inte gameplay likadan då detta är mycket mer pusselbaserat. Det fanns dessutom isometriska spel i dungeons långt före Diablo.

Skrivet av magiul:

Lara goes RTS typ. Så såg det ut i alla fall. Inte något för mig, jag är 1:a/3:e-personslover. Inte fågelperspektiv tack.

Personligen gillar jag bra spel oavsett vilken typ det är. Om du vill testa istället för att döma av bilderna så finns det en gratis demo. Lär även komma demo sen när PC-versionen släpps i september.

Medlem

Första raderna i recensionen är inspirerade av August Strindbergs Hemsöborna ser jag

12
Skriv svar