Japan censurerar Call of Duty: Black Ops

Robot
Medlem
Japan censurerar Call of Duty: Black Ops

Om Sverige börjar fjanta med sånt här flyttar jag fan till Mars, nån som är på?

Medlem

Stackars lilla japan. Men vad ska man vänta sig från ett land som censurerar så vrickat.
Dom kanske skulle ta o sluta med sin barnporr istället.

Medlem

onödit...


signatur

OMGWTFBBQHAXXXXXXXXX

BME
Medlem

Nazister i black ops? Fukken spoilers!


signatur

[TDL]Ngoba thina siya zazi

Medlem

zauii89, Jag är på!

Medlem

Allt ska förskönas och cenureras.. Fram med realismen och verkligheten förfan!

Medlem
Skrivet av zauii89:

Om Sverige börjar fjanta med sånt här flyttar jag fan till Mars, nån som är på?

om dom har ocensurerade spel där så följer jag glatt med.:up:


signatur

Never trust a game master with a big smile on his face

Medlem

Jag som trodde Japan var ett land som var experter på tortyr och lemlästning. Trist med censur.

Medlem
Skrivet av zauii89:

Om Sverige börjar fjanta med sånt här flyttar jag fan till Mars, nån som är på?

NASA söker ju tydligen efter folk som är villiga att migrera till Mars för att starta en koloni.
Det som ökar chanserna för alla intresserade att bli uttagna är att det är en tämligen permanent flytt då man tydligen inte kan lyfta med en farkost efter att man landat på mars pga dragningskraften.


signatur

"This is what every PvP argument boils down to:
Dear Devs: Rock is overpowered, please nerf. Paper is fine. // Yours, Scissors"

Medlem

Censuera lite nazister och nån tortyrscen går an. Men SAW-filmerna då? De är betydligt mer våldsamt än något spel jag någonsin kört. (jag menar givitvis filmerna saw och inte spelen) Verkar finnas en fin dubbelmoral.

Medlem

Inte för att jag är bra med min egen grammatik eller stavning, det är väl ändå svastika det heter

Medlem
Skrivet av Fargo:

Censuera lite nazister och nån tortyrscen går an. Men SAW-filmerna då? De är betydligt mer våldsamt än något spel jag någonsin kört. (jag menar givitvis filmerna saw och inte spelen) Verkar finnas en fin dubbelmoral.

Japan är dubbelmoralernas hemland. USA kommer tvåa.

Medlem
Skrivet av Nomz:

Stackars lilla japan. Men vad ska man vänta sig från ett land som censurerar så vrickat.
Dom kanske skulle ta o sluta med sin barnporr istället.

Vad är det för snack? Vad får dig att tro att Japan skulle ha mer "barnporr" än övriga länder? Låter som du inte har ålder för att spela Black ops.

Medlem

Japanerna var ju fan dom råaste satarna i hela andra världskriget?! Varför censurera.... Fattar inte

Inaktiv
Skrivet av Paiden:
Skrivet av zauii89:

Om Sverige börjar fjanta med sånt här flyttar jag fan till Mars, nån som är på?

NASA söker ju tydligen efter folk som är villiga att migrera till Mars för att starta en koloni.
Det som ökar chanserna för alla intresserade att bli uttagna är att det är en tämligen permanent flytt då man tydligen inte kan lyfta med en farkost efter att man landat på mars pga dragningskraften.

Nej utan att de kostar för mycket för dem att åka tillbaka. Visst är dragningskraften djävulsk och man behöver mycket fart och kraft för att komma ur de men de är inte därför, utan de är kostnaden och tiden för att komma tillbaka etc.

Medlem

Allt man kan säga, Taiji. Japan borde inte censurera någonting med tanke på vad dem sysslar med...

Kolla på dokumentären The Cove så förstår ni vad jag menar.

Inaktiv

Censur censur censur... Varför ska någon annan ha någon som helst rätt att bestämma att en film eller ett spel är för våldsamt eller politiskt inkorrekt för mig? Jävligt glad att svenska versionen inte censureras.

Medlem

Lika bra, man kan ju inte lita på Japan eller Tyskland.


signatur

B lup

Medlem

zauii89 jag är på.

Medlem

löjligt som vanligt.

Medlem
Skrivet av Paiden:

Det som ökar chanserna för alla intresserade att bli uttagna är att det är en tämligen permanent flytt då man tydligen inte kan lyfta med en farkost efter att man landat på mars pga dragningskraften.

Det är mindre dragningskraft på mars..

Medlem

Gör om, gör rätt Japan.

Medlem
Medlem

Lite roligt att just Axelmakten censurerar nazis

Inaktiv
Skrivet av Everchange:

Lite roligt att just Axelmakten censurerar nazis

De censurerar den "segermakternas" tolkningar av dem iaf..

Medlem

Klart Japan censuerar det, de lär ju inte ut speicellt mycket historia mellan 1939-1945 för den delen heller.

De tål liksom inte nederlag.

Inaktiv

japanerna har blivit töntar .. den sista samurajen är död

Inaktiv

skratt ..japaner har iaf ngn fetish för tjejer med kalleanka-jackor .. som låtsas att dom är jätteblyga och skäms .. det är klockrent

Medlem

Inte speciellt förevarande, helt i linje med Japans censurpolicy.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

12
Skriv svar