Deadmau5 vill göra Minecraft-musik

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Kul, om man är 3 år gammal...

Känns som att det inte riktigt stämmer, men var bitter du.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Alltså, vafan? Jag har aldrig lyssnat på honom förut, så jag är neutral i detta. Jag tvivlar stort på att det är en "Snyltning" då han redan är stor, från vad jag har förstått. Och det verkar som han faktiskt gillar Minecraft.

För mig verkar det mest logiska att han gör det för att han gillar spelet, men självklart så antar folk att han "Snyltar" bara för att han är en stor artist. Ifall det hade varit en okänd artist, ja då fan hade ni väl prisat den artisten.

Sedan är det inget som säger att Joel enbart är kapabel till att göra en sorts genre, det kan mycket väl bli så att han komponerar 8-bit musik eller något annat som passar stämningen i Minecraft.

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Låter som extrem snyltning.

undrar vem det är som snyltar på vem egentligen ;D deadmau5 är fett stor.
---------

han har ju gjort nice minimal techno bland all house, så jag tror personligen att göra ambient inte är direkt någon utmaning och det ska nog gå bra tycker jag

Inaktiv

Kanske kan bli bra. Bara musiken inte blir störande. Men om man får välja volym och kan stänga av musiken så kan de bli bra!

Just nu en genomför ett av världens ledande IT-säkerhetsföretag Sophos en global kampanj för att utse världens mest oövervinneliga person. Kampanjen utgår från sajten http://mostinvincible.com , som kommer samla de mest vågade filmerna från YouTube, videor som besökarna postar då de tio som fått flest röster vinner var sina iPads!

12
Skriv svar