Oralsex, våld och Dragon Age II

Medlem
Skrivet av Gabe:
Skrivet av lolBEEF:

"THE WITCHER HAR SEX OCH SÅNT NU SKA VI OCKSÅ HA DET" "LOOOOOOOK AT US"

Ja vet du vad.
När The Witcher släpptes, så skyndade Bioware sig med att lägga in sexscener i Mass Effect som släpptes månaden efter. Så var det faktiskt!

Men till över till nyheten.
-----
Oralsex? Jaha.... och? Kan inte påstå att det ändrar påverkar mina åsikter om DA2 eller Bioware i någon större grad.
Jag antar att poängen är att skapa rubriker.

Hah, precis! Kan se framför mig när ME-skaparna hade ett krismöte en månad innan släpp för att diskutera vilka nya dialoger och scener de skulle inkludera i spelet bara för att ha med sex!

Medlem

Känns som FZ också borde dra på lite högre ESRB här också. Blev förvånad o:


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Oralsex? Trams!
När jag kan se min magiker självbefläcka sig är jag nöjd.
Inte en minut tidigare.

Medlem

Tacka vet jag CDproject och deras Sexscener (the witcher). Inga utzoomade kameror och censur, ren ocensurerad action.
Tur att Bioware är så "stygga" som slänger in sådana här saker i sina spel så högreligiösa amerikaner kan sätta kaffet i vrångstrupen, medan deras barn googlar porr
Nå, bortsett från Biowares inställning till sex i spel bär spår av anno 1500 blankt, brukar spelen vara kul iaf, vilket är viktigare än andelen sexscener (även om The Witcher vinner även denna kategori)

Inaktiv

Det är okej att hacka folk i bitar men det som är mer i människans natur är tabu!
Sex i spel? Ja för fan!...


signatur

The definition of insanity?

Medlem

Våld i spel? Aj aj!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Det är faktiskt pinsamt att sex är värre än lemläsning, tortyr och andra våldsinslag. Att karaktärerna i DA1 (och för den delen ME) hade sexuella förbindelser blev för mig en naturlig förlängning av relationernas betydelse för spelets utveckling. Jag tycker det är rätt skönt att man kan välja att ha en sexuell relation med vilket kön och vilken ras man vill och att det egentligen är för att få vissa fördelar för sig själv.

Inaktiv

inget märkvärdigt med sex, helt naturligt o roligt. sen tycker jag att intima scener kan börja med en kyss elr smekning.

Medlem

@Slackerpete

Ja, detta stör mig nästan mest av allt när det gäller de efterblivna kristna människorna i USA. Hugga huvudet av ett spädbarn går bra men inte visa ett par bröst. Och så undrar de varför de har problem med våld? Konstigt att ungarna får en helt sjuk snedvriden syn på sig själva och sin omgivning.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Inaktiv

Va? inget ass2mouth? ;_;


signatur

Förövrigt anser jag att Red Dead Redemption skall släppas till PC.

Medlem

Okej..... Ett BJ, lite overkill kanske?

Inaktiv

"åldersrekommendationen hamnar på "Mature", vilket är en av de högsta ESRB delar ut."

En av de högsta. . .
Vilken är den högsta då?


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Man undrar ifall vissa här är små fjortisar som knappt har hunnit upptäcka sitt eget kön?
Varför känna avsky för att det är lite sex i ett spel?
Själv tycker jag det är bra med lite sexinslag i spel, då filmer också innehåller sex. Våld och sex går hand i hand helt enkelt.
Borde nästan ta och fråga min flickvän ifall hon inte kan utöva oralsex när jag väl kommer till den biten av spelet. Allt för att få en så bra spelupplevelse som det bara går.

@Tpiom
Den högsta är AO som avser endast för vuxna.

Medlem

Drakar, stora svärd, magi, våld, sex, alver, dvärgar och lönnmördare,, allt vad ett redigt fantasy äventyr behöver


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Till alla föräldrar som klagar och tycker det är "dålig stil" med sån här content, så säger jag: Nej det är bra content, Det kan vara komiskt och det är hur dagens samhälle ser ut! Blowjobs är en del av samhället! NJUT


signatur

Does your mother really know you're a game-a-holic?

AW8
Medlem
Skrivet av matte89:

Det är okej att hacka folk i bitar men det som är mer i människans natur är tabu!
Sex i spel? Ja för fan!...

Skrivet av Tybalt:

Våld i spel? Aj aj!

Haha!


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Detta spel kommer bli fet fail bland alla oss som inte är fanbois.
Förenklat RPG = Försämrat RPG

12
Skriv svar