Trailer och datum för Castlevania-DLC

Robot

Spana in den helt färska trailern för Reverie-tillägget till Castlevania: Lords of Shadow!

#konami, #castlevania-lords-of-shadow

Medlem

blir att fixa direkt, lätt värt!

signatur

ID software, FPS gudarna!

Medlem

Jag satt och velade mellan att beställa det här spelet eller God of War 3 idag. Nu föll valet på Gow3, men det här kan nog bli ett köp någon annan gång, eller? Är det bra nog att bli ett köp?

Medlem
Skrivet av Jozo:

Jag satt och velade mellan att beställa det här spelet eller God of War 3 idag. Nu föll valet på Gow3, men det här kan nog bli ett köp någon annan gång, eller? Är det bra nog att bli ett köp?

enligt mig är castlevania mycket bätte köp pga det håller längre och enligt mmig mycket bättre story, spelet är runt 12-15 timmar, GoW 3 är runt 5 timmar (körde igenom som vanligt <.<) och har ingen speciell story, har man spelat ett gow spel, har man spelat alla typ...dock är det fortfarande ett bra spel men inte värt mer än 250kr.

signatur

ID software, FPS gudarna!

Medlem
Skrivet av Gurra300:
Skrivet av Jozo:

enligt mig är castlevania mycket bätte köp pga det håller längre och enligt mmig mycket bättre story, spelet är runt 12-15 timmar, GoW 3 är runt 5 timmar (körde igenom som vanligt <.<) och har ingen speciell story, har man spelat ett gow spel, har man spelat alla typ...dock är det fortfarande ett bra spel men inte värt mer än 250kr.

Fast storyn är ju grejen med god of war, det vet ju alla. As simpelt button mashing går bra om man langar ball story. Och fem timmar? Nej minst 15 om man vill ha lite utmaning.

signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Längtar

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Skrivet av Jozo:

Jag orkade inte ens spela klart Castlevania för att jag tyckte att det var så tråkigt. God of War 3 älskar jag däremot - det är episkt. Det borde vara obligatoriskt för alla med en PS3 att äga det.. men man bör ju ha spelat ettan och tvåan först, tveklöst.

Castlevania var mer "OK .. detta är som God of War, fast dåligt.", dessutom saknar det helt Castlevaniakänsla. Det är kanske ett okej spel, men det är absolut inte något Castlevania.

Medlem

hnnnnnngh want it now

Medlem

Jag tror att om man gillar God of War så gillar man Castlevania också.
God of War är nog lite bättre på att vara God of War än just Castlevania, men Castlevania har lite mer atmosfär och stämning. Castlevania-stämningen kommer när man väl kommer till slottet

Början i Castlevania är riktigt dryg dock.. Massa tråkiga djur och troll som man ska rida

Medlem

Början var väl sådär. Mellankapitlerna är helt okej och som nämnts ovan när man kommer till slottet så är det riktigt roligt!
Sista två kapitlerna är riktigt riktigt bra gjorda! Och filmsekvenserna i slutet av spelet och när man klarar det är rent av magiska!!

Längtar som fasen till DLC!

1
Skriv svar