Pilotwings Resort

Robot
Pilotwings Resort

Nintendos främsta vapen mot 3D-skeptikerna visar sig vara en godispåse fullproppad med G-kraft, loopar och spelglädje.

#nintendo, #wii-sports


Medlem
Pilotwings Resort

Jag vill också uppleva djup 3D osv..!! UGHH D:


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Bara du Fredrik som arbetar nuförtiden? Tycker du gör varenda recension.

Medlem

Tyvärr är det ju bara så att Nintendo gör för "gulliga" spel till sin sköna bärbara spelmaskin.....I mitt tycke då.
Hoppas Resident Evil blir nått, då kanske maskinen vore värd att köpa.

Edit: jag menar ju såklart inte att Nintendo själva gör spelen, men ni förstår nog vad jag menar.

Medlem

Spelar hellre Monkey Target igen. Lustigt dock att 3DS visar på bättre grafik än Wii.

FZ borde för övrigt överväga att ta tillbaks halvorna igen.

Medlem

Denna nya forum funktion gillar inte mig....
Jag råkade citera mig själv och jag kan inte ens ta bort det inlägget... wtf?

Redaktör
Skrivet av LeaD:

Denna nya forum funktion gillar inte mig....
Jag råkade citera mig själv och jag kan inte ens ta bort det inlägget... wtf?

Klickar du på ett inlägg får du upp en citera-ruta - mycket smidigt när man lärt sig. Du kan bara radera inlägg om det ligger sist i tråden, hinner nån kommentera ligger det kvar. Men du kan ju alltid redigera det om du vill. Jag tog bort din dubbelpost ovan.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av LeaD:

Denna nya forum funktion gillar inte mig....
Jag råkade citera mig själv och jag kan inte ens ta bort det inlägget... wtf?

Klickar du på ett inlägg får du upp en citera-ruta - mycket smidigt när man lärt sig. Du kan bara radera inlägg om det ligger sist i tråden, hinner nån kommentera ligger det kvar. Men du kan ju alltid redigera det om du vill. Jag tog bort din dubbelpost ovan.

Aaah tackar Tompa.
Jo det är en ypperligt smidig funktion, var bara förundrad över hur jag skulle undvika såna där "dubbelposts".
Nu vet jag dock, så tack igen!

Medlem

Tycker färgerna är lite väl matta, nästan svartvitt ju. Kunde de inte gjort det lite färggladare?

Medlem
Skrivet av Frux:

Tycker färgerna är lite väl matta, nästan svartvitt ju. Kunde de inte gjort det lite färggladare?

Åh, vilken kraftig sarkasm-orgasm jag fick nu!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Pilotwings till N64 var ju helt fantastiskt.
Synd att de inte kan göra ett nytt sådant till en riktig konsol. (En som man kör via en tv/projje så man får lite bildyta)

1
Skriv svar