Ramla säkert i Portal 2

Robot
Ramla säkert i Portal 2

Aperture Science vill att du investerar i deras fallsäkra benförlängare så fram med checkhäftet och spana in demonstrationsfilmen.

#portal, #aperture-science


Medlem
Ramla säkert i Portal 2

Trevligt klipp. Längtar till nästa vecka!

Medlem

nu räcker det valve, vi är redan sålda

Medlem

Hehe, ska bli så roligt att spela detta! <3 Valve

Medlem

Ryktet säger att tack vare alla potatisjägare så kan det komma att släppas redan på Fredag, den som lever får se

Medlem
Skrivet av blust:

Trevligt klipp. Längtar till nästa vecka!

Man kan ljuga

Medlem

Såg ju mer ut som hon landade på tåna än dom där stålskenorna.


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Skrivet av Gottn:

Såg ju mer ut som hon landade på tåna än dom där stålskenorna.

+ knät

"A portal here portal there, look at this thing go"


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Förköpt och klart, go go go

Medlem

Julia Roberts in a thong!


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Nu ar jag sald sa till mig sjalv att jag skulle vanta och spara pengar tills LA:noire saklart men nu ser det ut som att det akn bli detta istallet for ska kopa lcd tv for sommarstallet i sommar ocksa detta blir tajt assa

Skrivet av laxan96:

Nu ar jag sald sa till mig sjalv att jag skulle vanta och spara pengar tills LA:noire saklart men nu ser det ut som att det akn bli detta istallet for ska kopa lcd tv for sommarstallet i sommar ocksa detta blir tajt assa

Är du Norsk?


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av laxan96:

Nu ar jag sald sa till mig sjalv att jag skulle vanta och spara pengar tills LA:noire saklart men nu ser det ut som att det akn bli detta istallet for ska kopa lcd tv for sommarstallet i sommar ocksa detta blir tajt assa

Är du Norsk?

Ja och nej. Jag är 25 procent norsk men resten svensk och spenderade inte mycket tid med min farfar han dog när jag var 6 år så.
Men anledning till att jag skrev utan åäö var för att jag var på ett internet café här i spanien för jag bor här och hade internet förbud och nej det windowset hade spärrats med sina funktioner så som att ändra tagentbords-layouten
Peace out

Ok


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

1
Skriv svar