Prey 2 är 15 timmar långt

Robot
Prey 2 är 15 timmar långt

Speltiden ännu längre om du gör sidouppdrag och utforskar världen, säger utvecklarna.

#prey-2-2, #human-head, #bethesda


Medlem
Prey 2 är 15 timmar långt

Ska köpa, synd att prey 1s unika gameplay verkar vara borta.

ps. Först.

Medlem

Antal timmar har ju inge större betydelse ifall spelet är så kul att man vill spela om det och om det igen och igen. Men det var ganska länge sedan det hände!

Medlem

Jag tycker det verkar mer än bra. Själv tar jag nästan alltid längre tid på mig än genomspelsgamern eftersom jag alltid utforskar/super in världen och loadar/spelar om stycken jag tyckte om. Måste medge att jag blir mer och mer intresserad av Prey 2. Tror inte det blir någon Grand Slam men helt klart värd att titta närmare på!


signatur

Imperator

Medlem

*genomsnittsgamern skall det vara


signatur

Imperator

Tackar för det; det gillar vi. Allting behöver inte ha MP...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

helt ok tid, Oblvivion haru ungefär liknande tid, samma sak med Demon's souls, har endå spenderat uppmot 200timmar på både.


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Annanaz:

helt ok tid, Oblvivion haru ungefär liknande tid, samma sak med Demon's souls, har endå spenderat uppmot 200timmar på både.

Jag ser inte direkt hur Demon's souls hade 15 timmars speltid... på min andra genomgång visst, men på första genomgången om man går in i spelet utan några walkthrough's och etc, så har spelet definitivt minst 30 timmars speltid.

Men jag håller definitivt med dig om att det finns så mycket mer att göra och spendera tid på i spelet förutom "main story".

Medlem

Det här låter bra, skönt att höra att allt fler spel börjar få längre speltid! Nu blev man lite hypad (var inte det minsta hypad förut)


signatur

Game long and prosper

Medlem

15 timmar långt... ok.. men andra ord. ca 7 timmar långt för oss som inte spelar i ultrarapid.

Medlem

Om de inte pratar i samma termer som 2K gjorde om Mafia 2. Mafia 2 sas ha en speltid på 20timmar, men de flesta klarade det mellan 10 - 12timmar. Jag själv gjorde det på 15, bara för att jag emellanåt tyckte det var roligt att mucka gräl med civila folk och råna butiker mellan uppdragen.


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Skrivet av T.Mani:

Om de inte pratar i samma termer som 2K gjorde om Mafia 2. Mafia 2 sas ha en speltid på 20timmar, men de flesta klarade det mellan 10 - 12timmar. Jag själv gjorde det på 15, bara för att jag emellanåt tyckte det var roligt att mucka gräl med civila folk och råna butiker mellan uppdragen.

Dialogerna och filmklippen tog säkert 6 - 7 timmar, sedan var det bara att knappa omkring i sin bil, eller "köra" om man så vill.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar