Vinn Razer- & Starcraft 2-prylar för över fem tusen!

Medlem

Skulle blivit sjukt glad om man vann, men man får nog hålla förväntningarna, tron och hoppet i spänt koppel.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

ojoj, trevligt värre

Medlem

Råkade göra ett skitfel nu när jag kollar. Blir ärligt talat ledsen att jag ska vara ute på ett skitfel istället för min motivering. =/ Jag ville så himla gärna vinna. Lycka till alla andra. ;;-;;


signatur

Jag gillar att ha ett öppet sinne, men folk insisterar på att trycka in saker!

Medlem

OM jag nu vinner får ni gärna skicka med en FZ bumpersticker


signatur

Det är år 2012 nu, sluta upp med era ignoranta och idiotiska tankar.

Medlem

Vilka fina priser! kul om man vann! lycka till alla!

Medlem

Jag vill byta svar på en fråga :'(!!!!!
(pga att razer har satt några möss på ett annat ställe och inte under möss<------------)


signatur

Det är år 2012 nu, sluta upp med era ignoranta och idiotiska tankar.

Medlem
Skrivet av Glutt:

Jag vill byta svar på en fråga :'(!!!!!
(pga att razer har satt några möss på ett annat ställe och inte under möss<------------)

Välkommen till min värld.


signatur

Jag gillar att ha ett öppet sinne, men folk insisterar på att trycka in saker!

Medlem
Skrivet av s4y4de:
Skrivet av Glutt:

Jag vill byta svar på en fråga :'(!!!!!
(pga att razer har satt några möss på ett annat ställe och inte under möss<------------)

Välkommen till min värld.

Tack, nu bör båda svaren räknas tycker jag...


signatur

Det är år 2012 nu, sluta upp med era ignoranta och idiotiska tankar.

Medlem

Hoppas det smakar, för den som vinner!


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Medlem

jag har funnit fler möss än det som fanns som alternativ... känns väldigt konstigt nu... hoppas mitt svar var rätt då..

Medlem

När får man veta vilka som vunnit då?

Redaktör
Skrivet av Hoogeer:

När får man veta vilka som vunnit då?

I början av nästa vecka tippar jag.


signatur
Medlem

Omg Omg Omg
Alla rätt och en (förhoppningsvis) Ubermotivering!
Här skall bes till alla former av högre makter

Medlem

Nice, 5 av 5 rätt!
Det hjälpte att gnugga tankeknölarna till tusen för att få fram vissa svar! ;D
2an var svårast imo! Tog mig en stund att få fram en bra bild på fronmannen, sen så fick jag jämföra alla svarsalternativ

Medlem

VRf kollade jag inte razers hemsida gahhhhh förlorar bara för man vill vinna en tävling utan att googla-.- suck:/

Medlem

Glömde nämna Starcraft i min motivering ... så jag gör det nu.
Jag älskar Starcraft och detta hade varit en alldeles underbar tävling att vinna! Otroligt fina priser!

Medlem

Vinner jag inte nu utan det blir någon motivering såsom "Razer är som magi" som vinner återigen, då blir jag faktiskt ledsen

Redaktör
Skrivet av Paladia:

Vinner jag inte nu utan det blir någon motivering såsom "Razer är som magi" som vinner återigen, då blir jag faktiskt ledsen

När vann en sån senast?


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Paladia:

Vinner jag inte nu utan det blir någon motivering såsom "Razer är som magi" som vinner återigen, då blir jag faktiskt ledsen

När vann en sån senast?

Det var ett tag sedan men jag vill minnas att det var en grafikkortstävling där en motivering i stil med "3dfx är som magi för din dator" vann.

Medlem
Skrivet av Paladia:

Vinner jag inte nu utan det blir någon motivering såsom "Razer är som magi" som vinner återigen, då blir jag faktiskt ledsen

Jag tror inte heller du vinner med ditt gnäll

Medlem
Skrivet av Antee:
Skrivet av Paladia:

Vinner jag inte nu utan det blir någon motivering såsom "Razer är som magi" som vinner återigen, då blir jag faktiskt ledsen

Jag tror inte heller du vinner med ditt gnäll

Jag har tillräckligt med förtroende för FZ för att tro att de väljer vinnare beroende på motivering, inte efter vem som som bugar djupast åt dem på forumet.

Att du sedan tror de försöka fuska fram vinnare bland sina favoriter får stå för dig.

Redaktör
Skrivet av Paladia:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Paladia:

Vinner jag inte nu utan det blir någon motivering såsom "Razer är som magi" som vinner återigen, då blir jag faktiskt ledsen

När vann en sån senast?

Det var ett tag sedan men jag vill minnas att det var en grafikkortstävling där en motivering i stil med "3dfx är som magi för din dator" vann.

Låter inget vidare, det håller jag med dig om. Men du kan trösta dig med att det i så fall var ett sällsynt undantag, vi slumar aldrig vinnare i den här sortens tävlingar.


signatur
123
Skriv svar