Bilracing i Death Rally-inspirerade Wrecked

Robot
Bilracing i Death Rally-inspirerade Wrecked

Från skaparna av Mashed och Micro Machines V4 väntar mer vansinnesracing.

#death-rally, #wrecked


Bilracing i Death Rally-inspirerade Wrecked


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

Jaha... Det där va ju... Gay..


signatur

Imperator

Medlem

Oh! Grymt! Tror inte folk riktigt hajar hur roligt Mashed var på 4 pers! Och det där såg ju väldigt likt ut, lite mer upputsat bara.

3 pers: "Ok". 2 pers: "Njaaaa". 1 person: Världens sämsta single player....

Men på fyra pers är det hur roligt som helst. Oavsett hur bra eller dåliga folk är så har alla verkligen gillat Mashed när jag dragit igång det. Skall nog hålla förväntningarna rimliga dock, eftersom i stort sett alla nya spel suger..

Medlem

JA! så jävla bra, för er som inte provat Mashed på Xbox 1 4player split-screen förstår inte vad grejjen är. Ser inte mycket ut för världen men satan så roligt man har haft med mashed Solklart att man skaffar detta!

Medlem

Mashed rules, ett av dom få ps2spel jag fortfarande kör på Ps3`an


signatur

You're funny, and you're nicely shaped. It's ludicrous to have these interlocking bodies and not... interlock. Please remove your clothing now.

Medlem

På 80-talet gillade jag sådant här.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

På 80-talet gillade jag sådant här.

Ja, de var bättre förr... elleeeeeer?

Nej men de här påminner om gamla Ignition, för jävla najs spel de när de kom... Skolbuss FTW!

Medlem
Skrivet av Zkruv:
Skrivet av Tybalt:

På 80-talet gillade jag sådant här.

Ja, de var bättre förr... elleeeeeer?

Nej men de här påminner om gamla Ignition, för jävla najs spel de när de kom... Skolbuss FTW!

Bättre förr? Det jag menade är att man ledsnar på vissa saker.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

MFZ
Medlem

kan dom bara inte släppa en port av mashed rakt av.. fyfan va det spelet var bra på 4 spelare!

polar warf anyone? ;D


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av Zkruv:
Skrivet av Tybalt:

På 80-talet gillade jag sådant här.

Ja, de var bättre förr... elleeeeeer?

Nej men de här påminner om gamla Ignition, för jävla najs spel de när de kom... Skolbuss FTW!

Bättre förr? Det jag menade är att man ledsnar på vissa saker.

de var ju "bättre förr" för man använde så mkt fantasi istället för glo på shaders å vattenstänk i spelet...
å sen gör man ju oxå som du säger, att man ledsnar när spel upprepas hela tiden med allehanda "uppgraderingar" som i själva verket är likadant som innan bara nytt utseende... trist sånt, vissa kan lyckas ganska bra men här verkar de vara ihopaslängt.

Medlem
Skrivet av Sheikh Plisken:

kan dom bara inte släppa en port av mashed rakt av.. fyfan va det spelet var bra på 4 spelare!

polar warf anyone? ;D

Haha.. Lätt! Vilka man än spelar med, och hur mycket man än försöker spela de andra banorna.. Det är alltid den man fastnar på!

Medlem

Ja, Mashed är med lätthet förra konsollgenerationens bästa 4-playerspel. Vi spelade Polar Wharf timmar i sträck. Man fick lära sig att utnyttja spelets alla små egenheter (och det fanns många!) till sin fördel. Detta är en oas i ett i övrigt helt uttorkat multiplayer-landskap. Varför görs det så få 4-spelarspel till konsollerna idag?

1
Skriv svar