Betaltjänst för Call of Duty i höst

Medlem

Hahahahha! Gud vad roligt att se alla inlägg. Fanboys vs arga "kunder"! HAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHA!

Medlem

Hur tänker de egentligen?? :S

Medlem

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Medlem

Betala extra för gratis?


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

activision döper sin betaltjänst till ¨ELITE¨
And all kids in the yard went like, WOW i need to pay for this shit


signatur

Rwa?

Medlem

Vet inte om man ska skratta eller gråta.

Medlem

ARG KOMMENTAR


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem
Skrivet av FluXorZ:

Fan va ballt att kunna se var man har gått på banan! Jag avskyr alla stats system men lite "fakta" om hur man spelar hade varit najs. gratis förstås!

Har funnits gratis till Halo sedan länge, kommer även fortsättningsvis erbjudas gratis till Halo spel, allt man behöver göra är att skaffa ett. Men svältfödda casuals betalar ju gärna 150kr för återanvända maps så 50kr/månad för att se stats är väl bara bra

Skrivet av Dreako:

Det som är så roligt och patetiskt är att folk kommer köpa spelet och betala månadskostnaden ändå.....

Ack så sant, det finns en anledning till att CoD dominerar på alla plattformer och att allt fler kopierar dem, även BF3 som släpper n00bvänliga snipers med ljuddämpare för ännu bättre campande *suck*

Medlem

Det blir Battlefield 3 och skita i MW3 helt enkelt...

Medlem

Tidigare sa jag BF3 över Cod MW3 men nu är jag 100% säker att det blir BF3

MFC
Medlem

Varför ska allting kosta pengar? Att pengar förlorar sitt värde DAGLIGEN gör sånt här skit outhärdligt på lång sikt.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Haha stod inte på. och det värsta är att folk fortfarande kommer köpa det som fan. Och betala den där extra summan.

Tur att man inte spelar shovelware spel.


signatur

// Bacon <3

Medlem
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av ezakimak91:

Blir inget köp utav MW3 då, vill gärna ha tillgång till hela spelet när jag betalat för det....

Du tappar ju inget på det, du måste ju inte betala. Kan bara spela på som vanligt.

Om du inte är en "stat-hora".

Helt fel.

Håller med 'ezakimak91' fullt ut. Köper jag ett spel (som för övrigt lär kosta 500)
så ska allt ingå.

Månadskostnad för att få tillgång till hela spelet? Det kan juden Kotick köra upp i arslet.

Definiera gärna vad du menar med "allt".
Så som jag förstått det så får du allt du köper. Du förlorar ingenting, du köper ingenting som du måste köpa igen.

Medlem

Hahah, men roligast av allt är alla idioter som kommer betala. Ha ha ha!

Medlem
Skrivet av blust:

Hahah, men roligast av allt är alla idioter som kommer betala. Ha ha ha!

Stolt idiot!

Medlem

Lol, som bungie.net förutom faktum att det kostar pengar, HAHAHAHA!

Medlem
Skrivet av skronken:
Skrivet av blust:

Hahah, men roligast av allt är alla idioter som kommer betala. Ha ha ha!

Stolt idiot!

Jag förstår inte hur du kan försvara sån här extrem mjölkning.

Medlem
Skrivet av martinhjerpe:

Lol, som bungie.net förutom faktum att det kostar pengar, HAHAHAHA!

Cod elite kommer också va gratis. Bara premium versionen som kostar.
Sen vad som ingår i core versionen återstår att se.

Medlem
Skrivet av Yunfat:
Skrivet av uberpwnage2.0:

"Activision plans to charge a monthly subscription fee for the service, which will provide extra content that isn't offered on game discs sold in stores, including downloadable map packs that give players new "Call of Duty" levels to play. Read more: http://online.wsj.com/article/SB10001424052702304563104576355...

Jo premenuerar du så behöver du inte betala för map packs.

Faktiskt så betalar du visst för nya banor, en gång i månaden.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

månadsavgift för FPS ?
GTFO

Medlem

HAHAHAHA


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Hahaha yeees, nu kommer Cod dö for real! More power to BF3!


signatur

Game long and prosper

Inaktiv
Skrivet av Keasar:

Hej, gissa vilket spel som inte har en extra betaltjänst, är snyggare, större och har PC som huvudplattform?
http://static.capishe.se/media/2011/04/battlefield-3-hd-680x531.jpg

Åh Activision, ni gör verkligen inte det här valet svårare.
http://www.nofrag.com/images/005778.jpg

Battlefield 3 har visst en betaltjänst. Man är tvungen att förboka spelet för att slippa betala DLC:et om man inte gör det. Större ? Cod slår rekord efter rekord och Battlefield släpps på Ps3 / 360

Förövrigt så kommer Bad Company 3 floppa medans Modern Warfare 3 slår rekord.

Medlem
Skrivet av blust:
Skrivet av skronken:
Skrivet av blust:

Hahah, men roligast av allt är alla idioter som kommer betala. Ha ha ha!

Stolt idiot!

Jag förstår inte hur du kan försvara sån här extrem mjölkning.

Ptja, har sagt det innan men jag kan säga det igen.
Har absolut inga problem med mjölkning. Alla vinstdrivande företag sysslar med det.
De vill givetvis få in så mycket pengar som möjligt för sina produkter, inte så konstigt alls.
Sen att de samtidigt levererar produkter som är fantastiskt underhållande och värt varenda krona är väldigt bra!

Medlem
Skrivet av Javas:

Hahaha yeees, nu kommer Cod dö for real! More power to BF3!

Ska bli kul att se i höst när CoD slår ytterligare rekord.
Har absolut ingenting emot BF3 men jag ser mer fram emot MW3. Förstår inte riktigt syftet med att dissa CoD så mycket som dom flesta verkar göra. All konkurrens är bra konkurrens.

Medlem
Skrivet av g4bb3h:

månadsavgift för FPS ?
GTFO

Fel, månadsavgift för en tjänst utanför FPS som endast förgyller spelupplevelsen.

Medlem

Snacka om att gräva sin egen grav. Nu hoppar jag Mw3.

MFC
Medlem
Skrivet av blust:

Hahah, men roligast av allt är alla idioter som kommer betala. Ha ha ha!

+1


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Kräktes precis lite.

Inaktiv

Serien har bara gått utför tyvärr. Förstår inte hur folk kan låtas mjölkas av dessa. De är samma skit spel ut och spel in. Jaja, hoppas innerligt att folk inte köper detta mjölkningserbjudande

Skriv svar