Men of War: Vietnam bjuder på sommar-trailer

Robot
Men of War: Vietnam bjuder på sommar-trailer

Kriget har aldrig sett så somrigt ut förr. Åh, just ja. Nämnde vi pc-exklusivitet?

#1c, #men-of-war-vietnam


Medlem
Men of War: Vietnam bjuder på sommar-trailer

Såg lite 90's ut

Ish
Medlem

Så jävla awesome! Synd att det inte blir MP bara =/


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Så länge man kan använda Editor så är jag nöjd

Medlem

Nja, dom borde uppdatera USA röster... Börjar och bli uttjatade.

Annars så gillar jag att det blir mer fokus på SP, jag har aldrig gillat MP i MoW

Plastgubbar?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av totte1015:

Nja, dom borde uppdatera USA röster... Börjar och bli uttjatade.

Annars så gillar jag att det blir mer fokus på SP, jag har aldrig gillat MP i MoW

Nja MP är väl inte så kul förutom Co op vilket är jävligt kul

Medlem

Den där byn är nog raserad nu.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Det där såg inte ett dugg imponerande eller bra ut. Usch.

Medlem

MoW är den bästa RTS-serien som finns enligt mig. Men att MoW: Vietnam inte blir MP kom som en överraskning. Mycket tråkigt.


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem
Skrivet av Roy Batty:

MoW är den bästa RTS-serien som finns enligt mig. Men att MoW: Vietnam inte blir MP kom som en överraskning. Mycket tråkigt.

Håller med, fantastisk avvägning mellan realism och roligt gameplay. De förstörbara miljöerna är också fantastiska och var före sin tid med Soldiers Heroes of WWII.

Medlem
Skrivet av Mang:
Skrivet av Roy Batty:

MoW är den bästa RTS-serien som finns enligt mig. Men att MoW: Vietnam inte blir MP kom som en överraskning. Mycket tråkigt.

Håller med, fantastisk avvägning mellan realism och roligt gameplay. De förstörbara miljöerna är också fantastiska och var före sin tid med Soldiers Heroes of WWII.

Yepp, speciellt den förra Mow (assault squad) var ruggigt bra.

Ni som gillar RTS, men inte känner till denna serie borde kolla upp detta.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem
Skrivet av Konfucius:
Skrivet av Mang:
Skrivet av Roy Batty:

MoW är den bästa RTS-serien som finns enligt mig. Men att MoW: Vietnam inte blir MP kom som en överraskning. Mycket tråkigt.

Håller med, fantastisk avvägning mellan realism och roligt gameplay. De förstörbara miljöerna är också fantastiska och var före sin tid med Soldiers Heroes of WWII.

Yepp, speciellt den förra Mow (assault squad) var ruggigt bra.

Ni som gillar RTS, men inte känner till denna serie borde kolla upp detta.

Ja, jag spelade beta-demot skitmycket men fegade ur när hela kom ut. Är det mycket folk som lirar MP fortfarande?

Medlem
Skrivet av Mang:
Skrivet av Konfucius:
Skrivet av Mang:
Skrivet av Roy Batty:

MoW är den bästa RTS-serien som finns enligt mig. Men att MoW: Vietnam inte blir MP kom som en överraskning. Mycket tråkigt.

Håller med, fantastisk avvägning mellan realism och roligt gameplay. De förstörbara miljöerna är också fantastiska och var före sin tid med Soldiers Heroes of WWII.

Yepp, speciellt den förra Mow (assault squad) var ruggigt bra.

Ni som gillar RTS, men inte känner till denna serie borde kolla upp detta.

Ja, jag spelade beta-demot skitmycket men fegade ur när hela kom ut. Är det mycket folk som lirar MP fortfarande?

Om det är mig du frågar? Så vet jag inte eftersom jag knappt lirar MP på nått spel.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Faan att de inte blir MP... Hade verkligen sett fram emot att köra allt i coop!


signatur

Chooch it

1
Skriv svar