Need for Speed: The Run

Robot
Need for Speed: The Run

För första gången är skodonen lika viktiga som hjulen i Need for Speed. Den artonde delen i serien går – bokstavligt talat – dit inget racingspel någonsin gått.

#heavy-rain, #need-for-speed-the-run, #la-noire, #battlefield-3


Inaktiv
Need for Speed: The Run

Om man är ett NFS-fan så blir man kanske ledsen över den här utvecklingen men för mig som är generellt ointresserad av seriös racing så låter det buskul.

Medlem

"Jag gillar quick time events."

Ja jösses.

Edit: Jag kan lugnt säga att jag inte kommer att spela detta spel.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv
Skrivet av Tybalt:

"Jag gillar quick time events."

Ja jösses.

Edit: Jag kan lugnt säga att jag inte kommer att spela detta spel.

Nu vet jag inte om du skrev det där till mig men nej, QTEs är väl kanske inte någon höjdare men mer actionorienterad racing - sure.

Medlem

Kul att de testar något nytt.
Vem vet, kanske blir skitbra.

Medlem

Av videon att döma ser det ungefär lika roligt ut som att diska.

Medlem

Jag tycker det ser rätt coolt ut.. men man måste nog se lite mer innan man definitivt bestämmer sig för Thumbs upp eller ner.

Medlem

Helt otroligt snyggt spel från EA

Medlem

Ett storyline spel?


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Medlem

Det ser i alla fall flera gånger bättre ut än den underground-skit som plågat serien i flera år. QTE:s känns dock jävligt onödigt..

Medlem
Skrivet av kebbe:

Det ser i alla fall flera gånger bättre ut än den underground-skit som plågat serien i flera år. QTE:s känns dock jävligt onödigt..

Underground 1 & 2 är utan tvekan de bästa spelen i serien imo.

Medlem

Jag ser fram emot The Run. Ett storybaserat Race-Across-The States-lir? Yes please.
Inget fel med att göra något nytt med Need For Speed serien.

Medlem

Hatar Quicktime events - man får aldrig göra något SJÄLV!

Sedan ideen om att en polishelikopter skulle skjuta så i en stad är ju löjlig, men det får man väll tåla i egenskap av att det är ett spel..

Medlem

Haha "gillar QTE", ja det summerar väl Fz ganska bra dessa dagar

Medlem
Skrivet av Höglund:
Skrivet av kebbe:

Det ser i alla fall flera gånger bättre ut än den underground-skit som plågat serien i flera år. QTE:s känns dock jävligt onödigt..

Underground 1 & 2 är utan tvekan de bästa spelen i serien imo.

Håller med, NFS Underground är två av mina favorit spel i NFS serien då de tillåter free-roam men även hyfsad racing.

Medlem

Idén verkar kul, ta dig från A till B, smashar du en bil måste du få tag i en annan. Eller kanske bara byta bil av preferens att nästa sträcka är av annan typ.

Men att det inte verkar ha ambition med sim-nivå blir väl att bilarna är rätt anonyma och det finns liksom inget att lära sig om den ena bilen kontra den andra - är det jag är rädd för. Bara olika maxhastighet ungefär.

Blir som Ridge Racer(och ett gäng arkadracers till), bara plattan i botten som gäller.

Så allt hänger på hur helheten hänger ihop. Kan man spara på valfritt ställe och se om man vill köra om en sträcka med annan bil och succesivt lära sig något om fordonen.

Dirt 2 tycker jag har dom kvaliteterna jag efterfrågar. Att ens kännedom om fordonen utvecklas ihop med körskicklighet osv.

Vi får väl se recensionerna när det är släppt.

Medlem
Skrivet av Eriand:

Hatar Quicktime events - man får aldrig göra något SJÄLV!

Sedan ideen om att en polishelikopter skulle skjuta så i en stad är ju löjlig, men det får man väll tåla i egenskap av att det är ett spel..

Jag uppfattade det som att det inte var en polishelikopter.

Medlem

Underground 1 och 2 är dem bästa imo. Tyckte om att man kunde i stort sätt bygga en bil efter egen smak. Känns som att serien har gått ifrån det mer och mer. Nu har jag absolut ingen aning om hur detta kommer bli, men utav det jag har läst så värkar det inte bli någon bil-modifiering. Blir nog inget köp. Hoppas och väntar på ett Underground 3 ska släppas ist.


signatur

Det tar alltid längre tid än man tror, sa Kanin. Hur lång tid tror du att det tar? frågade Ru.

Medlem

Låter som en skum mix. Det var ganska lyckat att ha alla ben i behåll efter superhoppen han gjorde.

Medlem
Skrivet av S467:

Underground 1 och 2 är dem bästa imo. Tyckte om att man kunde i stort sätt bygga en bil efter egen smak. Känns som att serien har gått ifrån det mer och mer. Nu har jag absolut ingen aning om hur detta kommer bli, men utav det jag har läst så värkar det inte bli någon bil-modifiering. Blir nog inget köp. Hoppas och väntar på ett Underground 3 ska släppas ist.

Vill också hellre se Underground 3, det vore korkat att inte släppa Underground 3.

Medlem
Skrivet av Jova:
Skrivet av Eriand:

Hatar Quicktime events - man får aldrig göra något SJÄLV!

Sedan ideen om att en polishelikopter skulle skjuta så i en stad är ju löjlig, men det får man väll tåla i egenskap av att det är ett spel..

Jag uppfattade det som att det inte var en polishelikopter.

Någon vill att han ska bli likvidera, och det ordentligt. Men han verkar vara seglivad med tanke på att han överlevde hoppen från byggnaderna där.

Medlem

yeah!! absolut inget fan av NFS men det här ser riktigt spännande ut!!!

Medlem

God of war go go go!


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Kan vara roligt tror jag. Det bästa NFS är för övrigt NFS III Hot Pursuit anno 1998:


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Mitt favoritspel är faktiskt High Stakes följt av Porsche och NFS2.


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

Racingen så väl inte så pjåkig ut men resten var ju ren skit, som en jävlig dålig film :S


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Voorhees:
Skrivet av S467:

Underground 1 och 2 är dem bästa imo. Tyckte om att man kunde i stort sätt bygga en bil efter egen smak. Känns som att serien har gått ifrån det mer och mer. Nu har jag absolut ingen aning om hur detta kommer bli, men utav det jag har läst så värkar det inte bli någon bil-modifiering. Blir nog inget köp. Hoppas och väntar på ett Underground 3 ska släppas ist.

Vill också hellre se Underground 3, det vore korkat att inte släppa Underground 3.

Det hopplöst trista Underground-tjafset togs vidare med Carbon, Undercover och ProStreet innan det äntligen lades ned så något Underground 3 lär du inte se på ett tag.. Most Wanted var det enda dugliga spelet i den eran av NFS och det endast för att det var mer likt originalen än de andra spelen.

Underground-spelen och dess uppföljare må ha varit trevliga spel om man gillar sådan skit men riktiga NFS var de inte..

Ish
Medlem

Kan man spotta ut 1-2 spel om året, så har man nog inte ändrat speciellt mycket. Men säljer verkar de ju göra, annars skulle de ju inte fortsätta. CoD började gå åt samma håll efter fyran.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av Voorhees:
Skrivet av S467:

Underground 1 och 2 är dem bästa imo. Tyckte om att man kunde i stort sätt bygga en bil efter egen smak. Känns som att serien har gått ifrån det mer och mer. Nu har jag absolut ingen aning om hur detta kommer bli, men utav det jag har läst så värkar det inte bli någon bil-modifiering. Blir nog inget köp. Hoppas och väntar på ett Underground 3 ska släppas ist.

Vill också hellre se Underground 3, det vore korkat att inte släppa Underground 3.

Det hopplöst trista Underground-tjafset togs vidare med Carbon, Undercover och ProStreet innan det äntligen lades ned så något Underground 3 lär du inte se på ett tag.. Most Wanted var det enda dugliga spelet i den eran av NFS och det endast för att det var mer likt originalen än de andra spelen.

Underground-spelen och dess uppföljare må ha varit trevliga spel om man gillar sådan skit men riktiga NFS var de inte..

Oj! Förlåt.. Visste inte om att det var skit. Tur att folk inte har samma smak för då hade de ju bara utvecklats samma spel.


signatur

Det tar alltid längre tid än man tror, sa Kanin. Hur lång tid tror du att det tar? frågade Ru.

Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av Voorhees:
Skrivet av S467:

Underground 1 och 2 är dem bästa imo. Tyckte om att man kunde i stort sätt bygga en bil efter egen smak. Känns som att serien har gått ifrån det mer och mer. Nu har jag absolut ingen aning om hur detta kommer bli, men utav det jag har läst så värkar det inte bli någon bil-modifiering. Blir nog inget köp. Hoppas och väntar på ett Underground 3 ska släppas ist.

Vill också hellre se Underground 3, det vore korkat att inte släppa Underground 3.

Det hopplöst trista Underground-tjafset togs vidare med Carbon, Undercover och ProStreet innan det äntligen lades ned så något Underground 3 lär du inte se på ett tag.. Most Wanted var det enda dugliga spelet i den eran av NFS och det endast för att det var mer likt originalen än de andra spelen.

Underground-spelen och dess uppföljare må ha varit trevliga spel om man gillar sådan skit men riktiga NFS var de inte..

Jag gillar hederliga NFS för vad det är och underground\carbon för vad det är. Dock så gillar jag inte ProStreet. Glöm inte att säga att det är din åsikt, du får det att låta som att det är den allmänna uppfattningen av serien.

12
Skriv svar