Spelåret 2012, läsarnas val

Medlem

En del intressanta titlar på den där listan, hoppas man får möjlighet att spela alla. Står och väger mellan The Last Guardian och Mass Effect 3 för mig; tiden får utvisa vilket som är bäst.

Medlem

Deprimerande lista tyvärr :/ Metro kanske? Finns inte mycket att se fram emot där inte.

Medlem

Längtar extremt mycket till Mass Effect 3 då jag är ett stort fan av serien. Läst alla böcker hitills inklusiv comics! Även om allt är lite kliché så tycker jag att det är en riktig rolig spel serie. Hoppas bara ME3 tar med sig lite gamla sköna saker från ME1 och utvecklingen från ME2 så ME3 blir en riktig bra mix! Sen är det ju en självklarhet att man även längtar till Half-Life 3/Episode 3 oj oj oj... !

Medlem
Skrivet av Moffabertel:

The Last of Us bara 1,39% ?? VCad är det med den här communityn? The Last of Us kmr bli en GOTY kandidat helt klart.

Aldrig ens hört talas om spelet och är ändå ganska insatt i de flesta spel som kommer ( även på format jag inte brukar) så antar att jag inte är ensam om att inte ha nån vetskap om spelet.

BTW varför ha med HL3 när ni inte ens har med ett givet spel som nästkommande CoD t.ex.?

Medlem

Alternativet "Något annat, nämligen..." är till för hipsters. Antagligen hela FZ kontoret...

Medlem

Hoppas på Farcry 3 samt Generals 2 släpps detta år. Om inte så räcker de spel ja har till hösten och då får spel tid samt intresse för vad som finns släppta avgöra vad man köper.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av krad:

Alternativet "Något annat, nämligen..." är till för hipsters. Antagligen hela FZ kontoret...

Eller folk som helt enkelt inte är särskillt sugen på något av de listade spelen där majoriteten är nerdummade spel för den stora massan

Medlem
AW8
Medlem

GTA V är det enda spelet som, om jag skulle haft det i händerna den elfte november, skulle ha fått mig att avstå ifrån att spela Skyrim.

Så även fast det inte har något releasedatum än så är det helt klart mitt mest efterlängtade spel.


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Darksiders II

Medlem

Guild Wars 2!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Jagged Alliance; Back in action ser jag fram imot, Tidigt nu i februari kommer det med! 0.o kan bli flopp i och med att det inte är riktigt Turnbased längre.

Medlem

Crusader Kings 2. Om det är lika bra som 1:an kommer jag spela det i flera år framöver.


signatur

Think of a future without Bush!
No one to blame for the World War 3.

Medlem

Var är Far Cry 3??

Medlem

Snälla lilla Valve skulle gärna få utannonsera HL3 i år tack!

Inaktiv

De som röstar HL3 är samma människor som år efter år röstade för Duke Nukem: Forever

Medlem

Tycker det är alldeles för många fjantspel på "toppen", men det är väl svårt att göra bra spel när det redan finns så många.


signatur

Corsair TX 850W PSU | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | i5 2500K @3.40Ghz | 2x Corsair VengeanceLP DDR3 CL9 4GB @1600Mhz | MSI R6950 2GB TF III OC CFX

Medlem
Skrivet av krillelille:

De som röstar HL3 är samma människor som år efter år röstade för Duke Nukem: Forever

Eh, nej.

Medlem
Skrivet av krillelille:

De som röstar HL3 är samma människor som år efter år röstade för Duke Nukem: Forever

Tror verkligen inte det är samma människor som röstar.

Medlem

Jag röstar för Mass Effect 3! Episkt.

Ish
Medlem
Skrivet av Tobblish:
Skrivet av Loading:

Alla borde rösta på Half-life 3.

Varför?
Alla vet ju att spelet kommer höjas till skyarna fastän om spelet inte är mycket bättre än HL2.

Själv tyckte jag originalet slår ut 2an hands down.

Jag körde igenom tvåan för ett par månader sen. (aldrig spelat igenom det innan).
Det var inte ens i närheten av det första spelet. Det var kortare och hade sämre story. Halva spelet var ju att åka runt på airboats och de där grejerna som greppar en som går på räls.. Lame som fan.

Förstår inte hur man kan hypa över något man inte ens sett en video på, eller ens en bild.

Skrivet av Ish:

HL3 är väl inte ens bekräftat?

Ni kan väl ta och slänga in System Shock 3 när ni ändå är igång FZ? Jag hoppas ju åtminstone, det räknas ju tydligen..


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Half-Life 3 kommer. Believe! Believeeeee!


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Röstade på Diablo 3, men menade Resident Evil -.-

Medlem

Vem fasen har sagt att Half-Life 3 kommer i år?

Tror Valve väljer att släppa det som en next gen.

Röstade GTA V


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem
Medlem

Vore det inte kul med något NYTT istället för alla dessa för**#!%& uppföljare?!

Tycker inte det finns någon definitiv dräpare för egen del just nu, men Tomb Raider, The Last Guardian och Bioshock tror jag på.

Medlem

Kollade bara resultatet, och det såg rätt bra ut, förutom att Mass Effect är med där

FZ recension:
+ spelet startar

- samma gamla Mass Effect, det börjar bli tröttsamt.


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem
Skrivet av rudeboystig:

Var är Far Cry 3??

Ska tydligen släppas 2013.. suck lång väntan..


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Mass effect 3 har 13.37% av alla röster

123
Skriv svar