FZ levererar achievements-listan till Mass Effect 3

Robot
FZ levererar achievements-listan till Mass Effect 3

Alla 1000 poäng går att få via enspelarläget, inga achievements kräver Kinect.

#bioware, #mass-effect-3


Medlem
FZ levererar achievements-listan till Mass Effect 3

Vägrar kolla, vägrar kolla. VÄGRAR!

Medlem

Nice att det inte är ett krav att spela multiplayer för att få alla achievements. Många skulle ha klagat sönder de flesta forum om så inte vore fallet. Fan vad jag längtar till mars... Både planeten och månaden

Medlem

Vill läsa .... men måste ... hålla mig .... vill inte spoila ...

Oh, Insanity achievement run again... ME2 var inte så farligt i Insanity, dock hade det några partier som VERKLIGEN fick en skrika högt, för att sedan dö och dö och dö igen tills man till slut klarade det...Hjälpte väl tydligen inte att jag, enligt internet, valde sämsta klassen för insanity runs också.

Medlem

SÄTT EN FET SPOILERVARNING SÅ ATT MAN INTE RÅKAR LÄSA!

Hälften av dem är inga achivements! bara saker man tvingas till eller gör som en naturlig del. Inget speciellt utmanande.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Athaleos:

SÄTT EN FET SPOILERVARNING SÅ ATT MAN INTE RÅKAR LÄSA!

JA ELLERHUR?!!?!?!?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrivet av Traveller in time:

Hälften av dem är inga achivements! bara saker man tvingas till eller gör som en naturlig del. Inget speciellt utmanande.

Det tänkte jag med. Ser ut som COD-modellen.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Behövs spoilervarning, jag tänker inte läsa detta.

Medlem

Man är ju rentav efterbliven om man tror att det INTE är några spoilers bland achievment. Nästan som att sätta upp en varning för att du kan bli påkörd om du går ut på autobahn. Det är underförstått. Så spoiler varning känns onödigt.

Skrivet av Athaleos:

SÄTT EN FET SPOILERVARNING SÅ ATT MAN INTE RÅKAR LÄSA!

Händer det ofta att dina ögon tvångsmässigt dras till text du inte vill läsa? Det står klart och tydligt att nyheten handlar om achievements-listan, så vill man inte riskera några spoilers alls så är det hur lätt som helst att undvika att klicka på nyheten.

1
Skriv svar