Red Dead Redemtion - Vänner (Xbox Live)

Inaktiv
Red Dead Redemtion - Vänner (Xbox Live)

Några dagar till så har vi spelet i handen.

Några som är sugna på Freeroam och andra multiplayer modes. Känn dig fri att adda mig. och alla som kommenterar med sin GamerTag och vill spela MP.

Gjorde en liknande tråd då GTAIV släpptes och den blev mkt populär!

Så vill du spela med mig och alla andra i tråden?

GamerTag: GRiZZLYFiRES


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Det låter skoj :). Inte många polare som funderar på att införskaffa detta spel. Och eftersom jag bokat det är det nog inte dumt.
Adda mig.
Gamertag: Fargo87

KoP
Medlem

Jag e på!

Gamertag: Comendante

Medlem

Få se om jag spelar någe MP, men ni kan ju adda mig. Skriv bara att ni e från FZ så jag vet vemfan ni e
(Brukar inte använda mic:en så värst ofta dock, för mycket skrikande idioter o skit)

Gamertag: Samma som mitt namn här.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Lär nog börja med singelplayern och den lär underhålla mig ett tag fast adda mig om du vill heter CargoGen ( vackert va ? )

Såg just på IGNs recension och de gav spelet 9,7/10 !

http://xbox360.ign.com/articles/109/1090125p1.html

Inaktiv

GT: zaphiren

Har dock ingen mic för tillfället , men ska inhandlas nu i veckan.


signatur

War never changes.

Medlem

Gametrailers har testat spelet nu med. Betyg: 9.5 :). Got a good feeling about this!

Medlem

Konstigt att detta spel inte fått så stor uppmärksamhet här på FZ. På många andra sidor är dom som galna nu.

Medlem

Gamereactor recension: http://www.gamereactor.se/recensioner/22384/Red+Dead+Redempti...
Betyg: 10/10

Luktar som årets spel ^^

Medlem

Ni kan gärna adda mig

GT: Dr Great


signatur

C OL O R

Medlem

Jag är riktigt taggad inför detta spel!
Bara adda SleazarN.

Kör oxå gärna Halo3, Firefight, Skate 2-3!
Game on!

Medlem

30+, nick "Rizzt". Blir nog att spela SP en del. Men kommer definitivt att testa Free Roam tidigt.

Inaktiv

Mysiga MiXiE


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

Din beställning har nu skickats till vårt lager för leverans. Vi skickar våra leveranser på måndagar, onsdagar och fredagar och tar normalt två dagar att komma fram till dig.

Borde dyka upp nästa vecka då iaf. Trevligt ^^

Inaktiv

Redan fått mitt


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Inaktiv

Fick också mitt ex idag. Kommer ni åt DLC:n som följde med Limited Edition? Står att det inte går att ansluta till R* servers när jag försöker.


signatur

War never changes.

Medlem

:O. Svin! Jag vill oxå ha det :P. Kanske får mitt imån med lite tur. Stod att det skickades den 19:e.

Dlc'n kanske inte har släppts än?

Medlem
Skrivet av zaphiren:

Fick också mitt ex idag. Kommer ni åt DLC:n som följde med Limited Edition? Står att det inte går att ansluta till R* servers när jag försöker.

Hört liknande från div forum, det verkar som deras servrar är överbelastade. Gäller både xbox och PS3

Inaktiv

Servrarna gick ner nyss tror jag. Kunde ladda ner mitt innan. Någon mer som har feta problem med spelet? mitt har craschat till dashboarden 2 gånger. hängt sig 4 gånger och börjat hacka så jag åkt rakt genom marken.


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

Beställde just från Elgiganten.se. Tyvärr inte fraktfritt som de gör gällande, men då spelet i skrivande stund kostar 0:- får det väl gå.

Jaja, jag skall ändå spring och köpa då jag inte kan vänta. Men det är ju ett bra presenttips.

Medlem
Skrivet av Rizzt:

Konstigt att detta spel inte fått så stor uppmärksamhet här på FZ. På många andra sidor är dom som galna nu.

Inte så konstigt när FZ fick sitt Recensions-ex för ett par dagar sedan

Medlem

Yay nu kom det ner i brevlådan

Medlem

Meh posten gör en blunder! Spelet skickades i torsdags och postbilen har inte kört förbi här idag.

Samt att dem inte har den på elgiganten för någon fet tabbe hände i deras system. Verkligen förbannad nu. Helgen är förstörd.


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Det är hittills årets spel. Det är fantastiskt, även fast man visste det från början. Jag kommer väl köra lite MP senare, seppelin heter jag på xboxen.

Inaktiv

Någon som är sugen på att lira lite ikväll?


signatur

War never changes.

Medlem

360 GT : Ghostystvn adda


signatur

"Never go to bed mad. Stay up and fight."

Medlem

Gamertag: XDarkAeonX

Medlem

Lirade online idag med några här på fz. Riktigt kul :D. Hoppas vi kan bli fler med tiden.

KoP
Medlem
Skrivet av Fargo:

Lirade online idag med några här på fz. Riktigt kul :D. Hoppas vi kan bli fler med tiden.

Ja, det var grymt kul och smått kaotiskt ibland. Nu blir det lite singleplay för att återhämta sig.

Medlem

Har inte provat Multiplayer än men antar att det är roligare att spela med folk man vet inte kommer att döda en så fort de får chansen, så min gamertag: boxcardriver

12
Skriv svar