Heta PS4-bilder från Watch Dogs

Robot
Heta PS4-bilder från Watch Dogs

Under gårdagen bekräftade Ubisoft Watch Dogs till Playstation 4. Här är nya bilder.

#ubisoft, #watch-dogs, #sony


Medlem
Heta PS4-bilder från Watch Dogs

Spelet visades på PC


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Medlem
Skrivet av Hymer:

Spelet visades på PC

Så klart att det gjorde eftersom att det inte finns någon PS4 än. Datorn motsvarade dock hårdvaran i PS4, och detta tyder ju även på att Watch Dogs kommer till PC.

Redaktör
Ponny

Pc eller PS4 kunde göra mig detsamma - det ser ju genuint roligt ut! Thatz what countz


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Fan vad sexigt!

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Hymer:

Spelet visades på PC

Så klart att det gjorde eftersom att det inte finns någon PS4 än. Datorn motsvarade dock hårdvaran i PS4, och detta tyder ju även på att Watch Dogs kommer till PC.

Jo ja... inte så konstigt att saker tyder på det eftersom det redan är utanonserat till pc sedan LÄNGE.

Medlem
Skrivet av N4kame0:
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Hymer:

Spelet visades på PC

Så klart att det gjorde eftersom att det inte finns någon PS4 än. Datorn motsvarade dock hårdvaran i PS4, och detta tyder ju även på att Watch Dogs kommer till PC.

Jo ja... inte så konstigt att saker tyder på det eftersom det redan är utanonserat till pc sedan LÄNGE.

Jaså, hade jag helt missat

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Pc eller PS4 kunde göra mig detsamma - det ser ju genuint roligt ut! Thatz what countz

Eftersom jag inte äger en konsoll i dagsläget och heller inte lär införskaffa en PS4:a får jag lov att säga emot!

Medlem

Ser ut som det lika gärna skulle kunna vara på Playstation 3

Inaktiv
Skrivet av Fr0gg0.:

Ser ut som det lika gärna skulle kunna vara på Playstation 3

Kommer säker till ps3 med


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Så ser inte spelet ut om man jämför med bilderna. Om man skulle doppa bilderna i lite mjölk och låta den rinna av så kunde man närma sig den där tunna hinnan som låg över Playstation Meeting-videon.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Så ser inte spelet ut om man jämför med bilderna. Om man skulle doppa bilderna i lite mjölk och låta den rinna av så kunde man närma sig den där tunna hinnan som låg över Playstation Meeting-videon.

Precis, så såg det definitivt inte ut i filmen. Det är ju bilder från filmen de visade, men redigerade med mer färg och skarpare känns det som.


signatur

Nothing is power without Control

Medlem

Ps4:an kommer aldrig kunna övervinna datorns magnifika grafik och jag tänker inte lägga ut några tusen lappar på en halvdan konsol.

Medlem
Skrivet av Gammaray:

Ps4:an kommer aldrig kunna övervinna datorns magnifika grafik och jag tänker inte lägga ut några tusen lappar på en halvdan konsol.

Så du vill inte lägga ut 4-5000 kr en gång över 7-10 år utan vill istället uppgradera din dator för 20-30.000 kr över dessa år för att hålla dig uppgraderad för grafik? Pls....


signatur

Save thy self, because nobody else will.

Medlem
Skrivet av Gammaray:

Ps4:an kommer aldrig kunna övervinna datorns magnifika grafik och jag tänker inte lägga ut några tusen lappar på en halvdan konsol.

Förstår inte poängen om att alla ska skriva detta hela tiden. Det är helt självklart att PC som är gjord för att kunna byta kringutrustning regelbundet för att få den bästa prestandan kommer ha den bästa grafiken.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av Ascendancy:
Skrivet av Gammaray:

Ps4:an kommer aldrig kunna övervinna datorns magnifika grafik och jag tänker inte lägga ut några tusen lappar på en halvdan konsol.

Så du vill inte lägga ut 4-5000 kr en gång över 7-10 år utan vill istället uppgradera din dator för 20-30.000 kr över dessa år för att hålla dig uppgraderad för grafik? Pls....

Håller med till fullo ascendany. Skulle lätt skaffa en konsol när den kommer bara för att kunna veta att jag inte behöver bry mig om specs osv, det funkar direkt. Blir för dyrt i längden att hålla på att uppgradera datorn.


signatur

Nothing is power without Control

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Ascendancy:
Skrivet av Gammaray:

Ps4:an kommer aldrig kunna övervinna datorns magnifika grafik och jag tänker inte lägga ut några tusen lappar på en halvdan konsol.

Så du vill inte lägga ut 4-5000 kr en gång över 7-10 år utan vill istället uppgradera din dator för 20-30.000 kr över dessa år för att hålla dig uppgraderad för grafik? Pls....

Ja, vad är problemet med det? Vi har inte alla samma ekonomiska förutsättningar.

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Ascendancy:
Skrivet av Gammaray:

Ps4:an kommer aldrig kunna övervinna datorns magnifika grafik och jag tänker inte lägga ut några tusen lappar på en halvdan konsol.

Så du vill inte lägga ut 4-5000 kr en gång över 7-10 år utan vill istället uppgradera din dator för 20-30.000 kr över dessa år för att hålla dig uppgraderad för grafik? Pls....

Ja, vad är problemet med det? Vi har inte alla samma ekonomiska förutsättningar.

Ja alla har inte 14 000 kr i lön som du som jobbar på mcdonalds!

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Riwl:
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Ascendancy:
Skrivet av Gammaray:

Ps4:an kommer aldrig kunna övervinna datorns magnifika grafik och jag tänker inte lägga ut några tusen lappar på en halvdan konsol.

Så du vill inte lägga ut 4-5000 kr en gång över 7-10 år utan vill istället uppgradera din dator för 20-30.000 kr över dessa år för att hålla dig uppgraderad för grafik? Pls....

Ja, vad är problemet med det? Vi har inte alla samma ekonomiska förutsättningar.

Ja alla har inte 14 000 kr i lön som du som jobbar på mcdonalds!

Känns det bra att slå till med den förolämpningen? Jag påstod aldrig att jag var ekonomiskt privilegierad, bara att det finns dem som är det. Om det kom som en nyhet för dig kan jag inte göra annat än beklaga.

Medlem

PIss 4 eller Kexxbox X kommer ALDRIG att slå en dator så enkelt är det, Konsoller är ämnade för lata och relativt fattiga personer både vad det gäller ekonomi och fantasi, jag vet jag har 3-4 maskiner själv så visst fan är man lat, senaste PC jag byggde kostade mig 45 000 kr, och den är stenålder redan, hahah, Xboxarna är väl dem maskiner som givit mig mest glädje, då man kommit hem från jobbet och inte orkar med facebook, tv eller annan skit utav bara vill kötta lite fps, PS3an spelar jag knappt på, den står och dammar i hyllan, kollar bara bluray på den, det är väl i princip det enda den duger till, så PS4 kommer bli en snygg uppgraderig till just BDspelaren!, och med Jtag och RGH så slipper man tjafs med dvd / Bdskivor som ligger och skräpar och kan ha allting på ett ställe, precis likadant med XBLA och Alla arkadspel, perfekt!

Kommer till dem nya maskinerna oxå, framförallt då den arme av hakkare som växt fram dem senaste åren som utvecklas i snabbare takt än producenterna!


signatur

Denon / Pioneer

Medlem
Skrivet av Deep Throat:

PIss 4 eller Kexxbox X kommer ALDRIG att slå en dator så enkelt är det, Konsoller är ämnade för lata och relativt fattiga personer både vad det gäller ekonomi och fantasi, jag vet jag har 3-4 maskiner själv så visst fan är man lat, senaste PC jag byggde kostade mig 45 000 kr, och den är stenålder redan, hahah, Xboxarna är väl dem maskiner som givit mig mest glädje, då man kommit hem från jobbet och inte orkar med facebook, tv eller annan skit utav bara vill kötta lite fps, PS3an spelar jag knappt på, den står och dammar i hyllan, kollar bara bluray på den, det är väl i princip det enda den duger till, så PS4 kommer bli en snygg uppgraderig till just BDspelaren!, och med Jtag och RGH så slipper man tjafs med dvd / Bdskivor som ligger och skräpar och kan ha allting på ett ställe, precis likadant med XBLA och Alla arkadspel, perfekt!

Kommer till dem nya maskinerna oxå, framförallt då den arme av hakkare som växt fram dem senaste åren som utvecklas i snabbare takt än producenterna!

LOL Detta inlägg


signatur

hejsanhejsanhejsan

1
Skriv svar