Releasedatum för Xbox One!

Medlem

Perfekt, alla kidsen köper PS4 så blir vi av med dem. Blir de som är lite mer heta på gröten (se; mogna konsumenter) som köper Xbone. Fetingnice!

Inaktiv
Skrivet av azynkron:
Skrivet av ThreeZool:
Skrivet av totte1015:

Varför i helvete får UK det samma som US men inte Sverige?

Hahah fyfan vad kasst detta är. Glad att man håller sig till PC.

Om du nu ändå inte bryr dig om Xboxe One varför ödsla tid på att svara i tråden? *suck*

Butt hurt much?

Förstår bara inte varför en som ändå bara spelar på PC går in och klagar på en nyhet om en konsol.

Varför ödsla energi på det liksom, bara för att jag inte använder ett Playstation så går jag liksom inte in och pratar skit om den för det.

Medlem
Skrivet av Paddington:

Sist hörde jag något om tokförsening en bit in i 2014.

2014 för Sverige m.fl.

Medlem
Skrivet av totte1015:

Varför i helvete får UK det samma som US men inte Sverige?

Hahah fyfan vad kasst detta är. Glad att man håller sig till PC.

Helt enkelt är det ju för att språket och utbudet inte är anpassat till svenska/sverige

Medlem

Varför inte skriva en artikel när faktiskt X-BONE kommer till sverige, inte att konsumenterna får vänta för det är helt ointressant, finns viktigare saker som händer i världen.

Sen en sak till

Varför hade ni inte med "annat" eller "inget" i er röstbarometer ?

Dåligt!

Medlem
Skrivet av zobino:
Skrivet av totte1015:

Varför i helvete får UK det samma som US men inte Sverige?

Hahah fyfan vad kasst detta är. Glad att man håller sig till PC.

Helt enkelt är det ju för att språket och utbudet inte är anpassat till svenska/sverige

Men nu har det ju framkommit att flera av de länder som är med i den första releasevågen inte heller får riktigt stöd för sitt eget språk:

http://www.eurogamer.net/articles/2013-08-30-uk-to-get-fully-...

Lite konstigt då jag tror att Sverige (och resten av Skandinavien) skulle klara engelska bättre än många av "launch-länderna".

KoP
Medlem

..och alla har glömt att vi fick vänta drygt 4 månader innan PS3'an äntligen dök upp i Sverige efter dess release.

Medlem

FZ hatkommentarsmall 1.0

<insert generisk hatkommentar>
Tur att jag bara spelar på <insert din favoritplattform>

<insert kommentar som konstaterar att det var bättre förr>

Dagens företag speciellt <insert företag du hatar> är bara ute efter att mjölka ut varenda spänn.

<insert random mummel om att dagens spel saknar moddstöd>

Medlem
Skrivet av blohm:

Perfekt, alla kidsen köper PS4 så blir vi av med dem. Blir de som är lite mer heta på gröten (se; mogna konsumenter) som köper Xbone. Fetingnice!

Konsol communityn är och förblir dominerat av p12or, mogna konsumenter köper pc.

Medlem
Skrivet av KoP:

..och alla har glömt att vi fick vänta drygt 4 månader innan PS3&#039;an äntligen dök upp i Sverige efter dess release.

Sen att den kostade även runt 7k och vissa få hade förtur gör det ju inte sämre heller eller att spelen kostade 800 kr

Medlem

Mest taggad för Forza men blir nog inte att spela det på ett bra tag, tyvärr. Ingen av mina rejsa-vänner kommer skaffa Xbox One vid release.

Medlem
Skrivet av Margy:
Skrivet av zobino:
Skrivet av totte1015:

Varför i helvete får UK det samma som US men inte Sverige?

Hahah fyfan vad kasst detta är. Glad att man håller sig till PC.

Helt enkelt är det ju för att språket och utbudet inte är anpassat till svenska/sverige

Men nu har det ju framkommit att flera av de länder som är med i den första releasevågen inte heller får riktigt stöd för sitt eget språk:

http://www.eurogamer.net/articles/2013-08-30-uk-to-get-fully-...

Lite konstigt då jag tror att Sverige (och resten av Skandinavien) skulle klara engelska bättre än många av "launch-länderna".

De tycker inte resten av världen

Medlem

*Pang-pang* i das fot.

*Gräv-gräv* das grav.

Inaktiv

Skylanders: Swap Force! AWWWWYEAAAA!


signatur

I do know everything, just not all at once. It's a virtual memory problem.

Medlem

förvånansvärt lite "xbox one suger, jag ska köpa en ps4-herpaderpderp" i den här tråden.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av MiLeS:

Såg att spelbutiken tar in från olika EU länder för 4888:-, leverans ca en vecka efter EU-release.

Släng på 200kr expressfrakt så får du den 2 dagar efter release från Amazon och sparar några hundralappar mot Spelbutikens pris.

Skrivet av KaptenKanel:

garanti är överskattat!

Exempelvis Amazon (UK) sköter garantiärenden utmärkt, deras service är betydligt bättre än den svenska motsvarigheten.

Underbart att höra då känner jag mig lite tryggare

Medlem
Skrivet av blohm:

Perfekt, alla kidsen köper PS4 så blir vi av med dem. Blir de som är lite mer heta på gröten (se; mogna konsumenter) som köper Xbone. Fetingnice!

Exakt! Nu väntar man som tusan på release datum bara haha

Medlem
Skrivet av KoP:

..och alla har glömt att vi fick vänta drygt 4 månader innan PS3&#039;an äntligen dök upp i Sverige efter dess release.

Absolut inte, jag minns mycket väl hur Sony gjorde korkade beslut på korkade beslut men de har tydligen lärt sig en ordentlig läxa för om man jämför med Sony nu och Sony då är det som man ser ett helt annat företag. Hade gärna sett att Microsoft gjorde det med men komiskt nog verkar rollerna helt omvända då Microsoft nu nästan gör alla misstag som Sony gjorde.

Medlem
Skrivet av Tvättbjörn:
Skrivet av blohm:

Perfekt, alla kidsen köper PS4 så blir vi av med dem. Blir de som är lite mer heta på gröten (se; mogna konsumenter) som köper Xbone. Fetingnice!

Exakt! Nu väntar man som tusan på release datum bara haha

haha all kids som har 360 nu kommer vill ha sin Xbone för att spela Cod på så tvivlar på att det blir någon skillnad. Ps3 har alltid haft den mogna konsumenterna och kommer vara samma med ps4 ha kul med dinna kids som skriker i micen

Medlem
Skrivet av Xilitu:
Skrivet av Tvättbjörn:
Skrivet av blohm:

Perfekt, alla kidsen köper PS4 så blir vi av med dem. Blir de som är lite mer heta på gröten (se; mogna konsumenter) som köper Xbone. Fetingnice!

Exakt! Nu väntar man som tusan på release datum bara haha

haha all kids som har 360 nu kommer vill ha sin Xbone för att spela Cod på så tvivlar på att det blir någon skillnad. Ps3 har alltid haft den mogna konsumenterna och kommer vara samma med ps4 ha kul med dinna kids som skriker i micen

Lol. Ja du, folk har iallafall mikrofoner på Xbox haha.

Medlem
Skrivet av Tvättbjörn:
Skrivet av Xilitu:
Skrivet av Tvättbjörn:
Skrivet av blohm:

Perfekt, alla kidsen köper PS4 så blir vi av med dem. Blir de som är lite mer heta på gröten (se; mogna konsumenter) som köper Xbone. Fetingnice!

Exakt! Nu väntar man som tusan på release datum bara haha

haha all kids som har 360 nu kommer vill ha sin Xbone för att spela Cod på så tvivlar på att det blir någon skillnad. Ps3 har alltid haft den mogna konsumenterna och kommer vara samma med ps4 ha kul med dinna kids som skriker i micen

Lol. Ja du, folk har iallafall mikrofoner på Xbox haha.

haha inte för att det är bättre med alla "kidsen" som sitter och skriker så ser jag inte det som ett direct + som du försöker få det att vara och man har mic till Ps3 också

Medlem

Såhär är det Microsoft och Xbox har ingen prio 1 eller 2 eller 3 på Europa. MS gör det som NSA vill. Först testar de hur de funkar att övervaka alla i USA. När de sedan fått de att funka så siktar de in sig på EU och AU.
Aldrig att jag skaffar mig ett Amerikanskt övervaknings system.


signatur

Wasted.White.Boys

Medlem
Skrivet av Xilitu:
Skrivet av Tvättbjörn:
Skrivet av Xilitu:
Skrivet av Tvättbjörn:
Skrivet av blohm:

Perfekt, alla kidsen köper PS4 så blir vi av med dem. Blir de som är lite mer heta på gröten (se; mogna konsumenter) som köper Xbone. Fetingnice!

Exakt! Nu väntar man som tusan på release datum bara haha

haha all kids som har 360 nu kommer vill ha sin Xbone för att spela Cod på så tvivlar på att det blir någon skillnad. Ps3 har alltid haft den mogna konsumenterna och kommer vara samma med ps4 ha kul med dinna kids som skriker i micen

Lol. Ja du, folk har iallafall mikrofoner på Xbox haha.

haha inte för att det är bättre med alla "kidsen" som sitter och skriker så ser jag inte det som ett direct + som du försöker få det att vara och man har mic till Ps3 också

Har ett PS3, och jag kan försäkra dig om att PSN har sin fair share av skrikanded p12or, precis som Xbox och PC.

Medlem
Skrivet av Zpartan:

Varför inte skriva en artikel när faktiskt X-BONE kommer till sverige, inte att konsumenterna får vänta för det är helt ointressant, finns viktigare saker som händer i världen.

Sen en sak till

Varför hade ni inte med "annat" eller "inget" i er röstbarometer ?

Dåligt!

FZ är en spel-nyhetssida, självklart ska det rapporteras som en sådan här nyhet.
Vill du läsa om annat som händer i världen så kan du gå in på Aftonbladet eller nåt.

Frågan är "Vilket RELEASESPEL ser du mest fram emot", alla releasespel finns i listan så alternativet "annat" vore ju totalt meningslöst, och eftersom frågan var ställd: "ser du MEST fram emot", så fungerar inte heller alternativet "inget". Ser du inte fram emot nåt spel alls, så rösta helt enkelt inte.

Medlem
Skrivet av blohm:

Perfekt, alla kidsen köper PS4 så blir vi av med dem. Blir de som är lite mer heta på gröten (se; mogna konsumenter) som köper Xbone. Fetingnice!

Öhm ok... Jag tror nog Kidsen väljer samma som dom gjort innan. Dvs blandat. Däremot så kommer nog väldigt få människor som har någorlunda iq välja XBone. Själv så,blir det en XBone när hela deras ledning har blivit utbytt

Medlem
Skrivet av Loltron:
Skrivet av blohm:

Perfekt, alla kidsen köper PS4 så blir vi av med dem. Blir de som är lite mer heta på gröten (se; mogna konsumenter) som köper Xbone. Fetingnice!

Konsol communityn är och förblir dominerat av p12or, mogna konsumenter köper pc.

Vem hade kunnat ana att jag skulle få dagens skratt såhär tidigt på morgonen.

Medlem
Skrivet av Holet:

*Pang-pang* i das fot.

*Gräv-gräv* das grav.

Fast i omvänd ordning då helst. Det blir ju jobbigt att gräva grav ståendes på en fot


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

12
Skriv svar