Gissa spelet

Skribent
Gissa spelet

Jag vet att den här är extremt lätt, men se det som rehab för någon som legat i halvdöd i soffan under tre dagar.

#blogg


signatur

I am the black wizards.

Gissa spelet

Men, Fy vad enkel den var, Skäms för att göra en så enkel!

Jag har faktiskt ingen aning. "Big Mutha Truckers"??

Smokie & The bandit atari??

Rocksmith??

Fanstasy game of Johan Olander när han är avskedad och sen inte???

någon av dem i alla fall.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Jedi Outcast...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skribent

Besviken på er.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Jag typ sökte upp svaret och nu är jag besviken på Johan att det var något så otroligt mainstream. Fy.

EDIT: Tycker inte in-game versionen är särskilt lik med live-perfomancen här

Medlem

Jag kunde inte heller svaret innan jag googlade, då jag väntar till jul innan jag skaffar sagda spel som låten finns i. :/

Fattar fortfarande inte, och när det nämndes mainstream så vill jag inte googla efter det! Jag är Hipster!!!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Skribent
Skrivet av DarkZide8:

Jag typ sökte upp svaret och nu är jag besviken på Johan att det var något så otroligt mainstream. Fy.

EDIT: Tycker inte in-game versionen är särskilt lik med live-perfomancen här

Jag är sjuk, då får man ta en paus från det alternativa. Det står i Bibeln, du kan Googla om du vill.

Den där låten handlar inte om min italienska trafikfara i alla fall. Någon måste droppa bomben och berätta vad det är för spel.

Skrivet av Traveller in time:

Fattar fortfarande inte, och när det nämndes mainstream så vill jag inte googla efter det! Jag är Hipster!!!

Du är mod på en av Sveriges största spelsidor. Ingen surdeg i världen kan göra dig till hipster.


signatur

I am the black wizards.

Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av DarkZide8:

Jag typ sökte upp svaret och nu är jag besviken på Johan att det var något så otroligt mainstream. Fy.

EDIT: Tycker inte in-game versionen är särskilt lik med live-perfomancen här

Jag är sjuk, då får man ta en paus från det alternativa. Det står i Bibeln, du kan Googla om du vill.

https://www.youtube.com/embed/w0m0hTrtlWM

Den där låten handlar inte om min italienska trafikfara i alla fall. Någon måste droppa bomben och berätta vad det är för spel.

Skrivet av Traveller in time:

Fattar fortfarande inte, och när det nämndes mainstream så vill jag inte googla efter det! Jag är Hipster!!!

Du är mod på en av Sveriges största spelsidor. Ingen surdeg i världen kan göra dig till hipster.

Det där klippet får mig att tro att du spelar "Stunt Driver, Ps2".


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar