Ännu en nedräkning till Fallout 4 har börjat

Robot
Ännu en nedräkning till Fallout 4 har börjat
Medlem
Ännu en nedräkning till Fallout 4 har börjat

Mycket möjligt ett long-shot, men mp3-filen som spelas upp är titulerad "longfellow". En snabb googling visar att en amerikansk poet vid namn "Longfellow" var från Massachusetts, vilket har varit en het kandidat enligt spekulationer kring var nästa Fallout ska äga rum. Så kanske får vi njuta av The Commonwealth i nästa Fallout?!

Medlem

Ett riktigt next gen Fallout med en helt ny motor hade varit underbart,


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Seraium:

Ett riktigt next gen Fallout med en helt ny motor hade varit underbart,

Räkna med att dom använder Creation Engine (Skyrim-motorn).

Medlem
Skrivet av wasd:

Mycket möjligt ett long-shot, men mp3-filen som spelas upp är titulerad "longfellow". En snabb googling visar att en amerikansk poet vid namn "Longfellow" var från Massachusetts, vilket har varit en het kandidat enligt spekulationer kring var nästa Fallout ska äga rum. Så kanske får vi njuta av The Commonwealth i nästa Fallout?!

Grym efterforskning där!


signatur

"Blott den är vis som förstår att han inget begriper"

Medlem

Jag börjar svänga åt det mer optimistiska hållet att detta faktiskt är Fallout 4 som presenteras om ett par veckor

Medlem
Skrivet av wasd:

Mycket möjligt ett long-shot, men mp3-filen som spelas upp är titulerad "longfellow". En snabb googling visar att en amerikansk poet vid namn "Longfellow" var från Massachusetts, vilket har varit en het kandidat enligt spekulationer kring var nästa Fallout ska äga rum. Så kanske får vi njuta av The Commonwealth i nästa Fallout?!

http://www.youtube.com/watch?v=JvUMV1N7eGM

Medlem

Kommer kanske utspela sig i ett vinterlandskap ? =D=D=D=D==D=D HOPPAS!

Medlem
Skrivet av tirim4:
Skrivet av wasd:

Mycket möjligt ett long-shot, men mp3-filen som spelas upp är titulerad "longfellow". En snabb googling visar att en amerikansk poet vid namn "Longfellow" var från Massachusetts, vilket har varit en het kandidat enligt spekulationer kring var nästa Fallout ska äga rum. Så kanske får vi njuta av The Commonwealth i nästa Fallout?!

http://www.youtube.com/watch?v=JvUMV1N7eGM

Jävlar va rälig musik!

Medlem
Skrivet av Loxus:
Skrivet av Seraium:

Ett riktigt next gen Fallout med en helt ny motor hade varit underbart,

Räkna med att dom använder Creation Engine (Skyrim-motorn).

Det duger bra för min del

Medlem
Skrivet av wasd:

Mycket möjligt ett long-shot, men mp3-filen som spelas upp är titulerad "longfellow". En snabb googling visar att en amerikansk poet vid namn "Longfellow" var från Massachusetts, vilket har varit en het kandidat enligt spekulationer kring var nästa Fallout ska äga rum. Så kanske får vi njuta av The Commonwealth i nästa Fallout?!

I Massachusetts ligger ett Springfield.

It all makes sense!

(Except, Simpsons Springfield ligger i Oregon)


signatur

Nämen!

Medlem

http://fallout.bethsoft.com/eng/home/home.php?country=us Märket på höger sida av tab fältet ser likadant som det på countdown sidan.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Skribent

I en perfekt värld utvecklar #Obsidian ett nytt Fallout samtidigt som #Bethesda jobbar på nästa del i Elder Scrolls-sagan.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:

I en perfekt värld utvecklar #Obsidian ett nytt Fallout samtidigt som #Bethesda jobbar på nästa del i Elder Scrolls-sagan.

eller så gör Bethesda båda. Det är inget fel på deras Fallout och jag tror många hade blivit besvikna på ett nytt "riktigt" fallout. Sällan att sånt lever upp till förväntningar. Är det ens samma folk kvar i Obsidian?


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av Propy:
Skrivet av Mattias Frost:

I en perfekt värld utvecklar #Obsidian ett nytt Fallout samtidigt som #Bethesda jobbar på nästa del i Elder Scrolls-sagan.

eller så gör Bethesda båda. Det är inget fel på deras Fallout och jag tror många hade blivit besvikna på ett nytt "riktigt" fallout. Sällan att sånt lever upp till förväntningar. Är det ens samma folk kvar i Obsidian?

Vad menar du? Black Isle studios gjorde de två första fallout medan Obsidian gjorde New Vegas. Jag tycker att Obsidian gör ett mycket bättre job med story än vad Bethesda gör.

Medlem
Skrivet av flyawaynille:
Skrivet av Propy:
Skrivet av Mattias Frost:

I en perfekt värld utvecklar #Obsidian ett nytt Fallout samtidigt som #Bethesda jobbar på nästa del i Elder Scrolls-sagan.

eller så gör Bethesda båda. Det är inget fel på deras Fallout och jag tror många hade blivit besvikna på ett nytt "riktigt" fallout. Sällan att sånt lever upp till förväntningar. Är det ens samma folk kvar i Obsidian?

Vad menar du? Black Isle studios gjorde de två första fallout medan Obsidian gjorde New Vegas. Jag tycker att Obsidian gör ett mycket bättre job med story än vad Bethesda gör.

sorry, trodde du ville ha ett isometriskt spel...och Obisidan startades väl av Black Isle anställda?

Men visst storyn var väl bättre i new vegas...men ingen ändå ingen höjdare. Jag tyckte snarare att det var hur uppdragen var uppbyggda som var betydligt bättre.

Däremot är Bethesda experter på att bygga en stämning i sina världar och jag tycker inte det fanns i NV.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Skribent

Det finns fördelar med både #Fallout 3 och #Fallout: New Vegas. Jag gillade till exempel inledningen (inuti valvet och första stegen ut i vida världen) i Fallout 3 väldigt mycket, som du säger Propy så är Bethesda bra på det här med stämning. Tyvärr tycker jag oftast inte de fyller de stämningsfulla världarna med något vettigt, och där kommer New Vegas in med uppdrag som man kan klara på många olika vis, i en värld där ens olika möjligheter formas efter hur man spelar. Det tycker jag är guld värt, och det är därför jag hoppas att Obsidian får fortsatt förtroende.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Jag vill se ett Fallout 3,4

Medlem

Ingen som har knäckt morse-koden som spelas upp när man tittar på nedräkningen?

Medlem

The current Morse code translates to; "CQ/CQ/CQ/DE/OZ/PSE/AS", which is the Morse code for Calling any station. Calling any station. Calling any station. This is OZ. Please stand by. OZ in the NATO phonetic code stands for Oscar Zulu.

Medlem
Skrivet av Struggle:

I Massachusetts ligger ett Springfield.

It all makes sense!

(Except, Simpsons Springfield ligger i Oregon)

Hade det inte varit för skaparna av Simpsons som avslöjade Oregon så hade man behövt leta ett tag. Det finns typ 52 Springfield i USA: http://springfield.ftldesign.com/

Inaktiv
Medlem
Skrivet av Zombie4Life:
Skrivet av Struggle:

I Massachusetts ligger ett Springfield.

It all makes sense!

(Except, Simpsons Springfield ligger i Oregon)

Hade det inte varit för skaparna av Simpsons som avslöjade Oregon så hade man behövt leta ett tag. Det finns typ 52 Springfield i USA: http://springfield.ftldesign.com/

52? 5-2=3 Half-Life 3 confirmed!

Medlem
Skrivet av LVX156:
Skrivet av Zombie4Life:
Skrivet av Struggle:

I Massachusetts ligger ett Springfield.

It all makes sense!

(Except, Simpsons Springfield ligger i Oregon)

Hade det inte varit för skaparna av Simpsons som avslöjade Oregon så hade man behövt leta ett tag. Det finns typ 52 Springfield i USA: http://springfield.ftldesign.com/

52? 5-2=3 Half-Life 3 confirmed!

Det jag menade var att man hade behövt leta ett tag innan man skulle hittat det rätta Springfield som bygger på Simpsons stad OM nu skaparna inte hade sagt nånting. Du behövde inte dumförklara mig ditt jävla spån.

Medlem

FALLOUT: ONLINE!

Jag lovar! ;D

Medlem
Skrivet av Zombie4Life:
Skrivet av LVX156:
Skrivet av Zombie4Life:
Skrivet av Struggle:

I Massachusetts ligger ett Springfield.

It all makes sense!

(Except, Simpsons Springfield ligger i Oregon)

Hade det inte varit för skaparna av Simpsons som avslöjade Oregon så hade man behövt leta ett tag. Det finns typ 52 Springfield i USA: http://springfield.ftldesign.com/

52? 5-2=3 Half-Life 3 confirmed!

Det jag menade var att man hade behövt leta ett tag innan man skulle hittat det rätta Springfield som bygger på Simpsons stad OM nu skaparna inte hade sagt nånting. Du behövde inte dumförklara mig ditt jävla spån.

?


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Struggle:
Skrivet av Zombie4Life:
Skrivet av LVX156:
Skrivet av Zombie4Life:
Skrivet av Struggle:

I Massachusetts ligger ett Springfield.

It all makes sense!

(Except, Simpsons Springfield ligger i Oregon)

Hade det inte varit för skaparna av Simpsons som avslöjade Oregon så hade man behövt leta ett tag. Det finns typ 52 Springfield i USA: http://springfield.ftldesign.com/

52? 5-2=3 Half-Life 3 confirmed!

Det jag menade var att man hade behövt leta ett tag innan man skulle hittat det rätta Springfield som bygger på Simpsons stad OM nu skaparna inte hade sagt nånting. Du behövde inte dumförklara mig ditt jävla spån.

?

Orkar inte mer. Glöm allt jag sagt. Hur blir vädret imorgon?

Inaktiv

vill spela fallout varenda gång jag hör den låten.

Medlem

Nu får dom snart sluta teasa! Ett fallout 4 hade inte varit bra för den sociala biten men va najs det hade varit.

1
Skriv svar