Rykande färsk trailer från The Witcher 3

Medlem

Och vad i helvete är det här för spelare nu då?

Medlem

Hade inga problem, så antingen det verkar vara olika för folk

Medlem

Herrejäklar vilken skit till videospelare. Spelet där emot... ååååh vilken mumma!

Medlem

Har nästan inga problem alls med GT spelaren förutom att den har en fixering vid att starta om sig vid 0:20 strecket. Men det fixas genom att bara dra sliden tillbaka till 0:22.

Testpilot

FYI: Videospelaren buggar efter 20sek om man har reklamblockering/flashblock .

Men den är skräp även utan då den har horribel buffering och ingen video fick HD kvalitet och då har jag bandbredd så det räcker och blir över.

Medlem

förboka till Ps4 -Check!

Medlem

Vad är oddsen att man kan köra det här på ett GTX 660/I5 ivy bridge?

Uppgradera dator eller köpa PS4.. hmm.

k3m
Medlem
Skrivet av Lek3r:

Känner att ja borde skaffa 1-2 och testa. Vad tycker ni man ska köra dessa spel på? Xbox eller PC?

1an finns bara till pc, som en annan redan skrivit. det viktiga när du spelar ettan är att du installerar alla uppdateringar till den.
2an spelar mindre roll till vilken maskin du kör den på. den är ett mästerverk oavsett.
jag avundas dig som inte kört de ännu. du har många underhållande timmar framför dig

Medlem

GT klippen fryser när jag går till helskärm/HD...

Medlem

Den här trailern till tvåan är dock en av de bästa jag sett: http://www.youtube.com/watch?v=PwUAv-SSZqw

CJ
Medlem

Fantastiskt snyggt. Grafiken verkar nå nya höjder.

Hoppas gameplay når samma nivå.

Medlem

Gött att man precis köpt ny dator då... CPU: Intel Core i7-4770k 3,50 GHz GPU: Sapphire Radeon R9 290X 4GB GDDR5.

Bör klara det galant...

12
Skriv svar