Hitman 6 har gigantiska och öppna miljöer

Robot
Medlem
Hitman 6 har gigantiska och öppna miljöer

Hoppas att spelets förklädande system är bättre den här gången. Förra gången var det så extrem frustade.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Jag spelade igenom Absolution så sent som i veckan. Det var sådär enligt mig. De flesta uppdragen kändes alldeles för linjära och för fokuserade på att driva en urtråkig story framåt istället för att göra det som de flesta vill ha utav ett Hitmanspel: stora banor med många uppfinningsrika sätt att avsluta sina kontrakt på.

Hoppas att nästa del blir bättre.

Medlem

Ge oss ett Hitman i ett open world universum. Det vore något.

Medlem

Tyvärr så har de tappat mitt förtroende efter Absolution.
R.I.P Hitman

Medlem

Gör ett spel som är lika bra eller bättre än Blood Money och jag kommer köpa det dag ett.

Medlem

Skönt att de satsar på det som faktiskt har gjort Hitman-spelen bra, till skillnad från vad de gjorde med Absolution som bara hade något enstaka vettigt uppdrag.

Medlem

Hoppas verkligen att de fixar GUI:t; ett GUI som totalförstörde all inlevelse.


signatur

Have a good time!

Medlem
Skrivet av Dagonath:

Tyvärr så har de tappat mitt förtroende efter Absolution.
R.I.P Hitman

När jag såg en video recension av senaste Hitman så tänkte jag med en gång på Splinter Cell och inte Hitman. Hoppas de återgår till vad som gör Hitman till Hitman annars håller jag med, R.I.P Hitman.

Medlem

Det vore fantastiskt om de kunde öppna upp mer för nivåskapare och moddare. Contracts-läget möjliggör väl bara skapandet av uppdrag på befintliga banor? Tänk om communityn utöver det även fick verktyg för att bygga helt nya nivåer både med existerande modeller men även egna. Spelet skulle få en enorm livstid och vi skulle säkert få se remakes av gamla klassiska banor, alternativa handlingar och kanske till och med få spela som Agent Smith

Medlem

Så dom tittar på sina gamla spel och försöker bygga på dom bra koncepten som fanns där? Låter ju lovande, istället för att fortsätta på Absolution-spåret. Men upp till bevis.

Skrivet av Brain:

Hoppas verkligen att de fixar GUI:t; ett GUI som totalförstörde all inlevelse.

Instämmer...

Grafiken var visserligen riktigt bra i H:A, men det krävs lite mer än så.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

kartorna var så tajta och lämnade inget åt smygande i det föregående spelet. vilket jag tyckte var konstigt i ett lönnmördar spel.
hoppas på detta nu, vill see ett bra hitman lir som lever upp till namnet.

Medlem

Detta är vad jag velat ha sedan 2an!!

Medlem

Tack . Om jag då fattar det rätt så måste man göra sig av med snipers, shotguns och dyl. :D.

Skrivet av Zero303:

kartorna var så tajta och lämnade inget åt smygande i det föregående spelet. vilket jag tyckte var konstigt i ett lönnmördar spel.
hoppas på detta nu, vill see ett bra hitman lir som lever upp till namnet.

Äh jag kunde lyckas få silent assassin på flertalet barnor. Krävde bara lite mer öppna ögon än i normala fall. Men jag kan hålla med om att kartorna var något för tajta, mer öppet är välkommet

Medlem

Ser gärna ett Hitman i Blood Money anda igen, du har ett uppdrag och en viss summa pengar att köpa utrustning för och till uppgraderingar. Ditt mål kan du ta dig ann på flera olika sätt inte någon form av linjär flykt som jag upplevde i Absolution, men det är bara vad jag tycker.

Medlem
Skrivet av notice:

Ser gärna ett Hitman i Blood Money anda igen, du har ett uppdrag och en viss summa pengar att köpa utrustning för och till uppgraderingar. Ditt mål kan du ta dig ann på flera olika sätt inte någon form av linjär flykt som jag upplevde i Absolution, men det är bara vad jag tycker.

Kan inte göra annat än att hålla med. Blood Money var ett fantastiskt spel, både med sin öppenhet och valmöjligheter angående kontrakten. Mer av sådant så är det ett garanterat köp.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

Jag tyckte inte H:A var så dåligt. Hade riktigt kul spelet igenom


signatur

Save thy self, because nobody else will.

Medlem
Skrivet av Ascendancy:

Jag tyckte inte H:A var så dåligt. Hade riktigt kul spelet igenom

Helt klart ett bra spel, men jag förstår folks klagomål, det var inte vad ett hitman spel borde vara

Medlem

Hitman Sex.

Det låter nått det.


signatur

Nämen!

Medlem

Hoppas dom har tagit till sig av kritiken från alla fans, och det låter ju som att dom har gjort det iaf.

I det fulla inlägget står det att dom tar inspiration från hitman contracts och bloodmoney, vad som har gjort dom bra, för att göra en bra uppföljare.

Så än så länge stort + för IO interactive.

Hatade förövrigt agent 47's magiska kavaj, så tack.

Medlem
Skrivet av Sebbepojken:

Det vore fantastiskt om de kunde öppna upp mer för nivåskapare och moddare. Contracts-läget möjliggör väl bara skapandet av uppdrag på befintliga banor? Tänk om communityn utöver det även fick verktyg för att bygga helt nya nivåer både med existerande modeller men även egna. Spelet skulle få en enorm livstid och vi skulle säkert få se remakes av gamla klassiska banor, alternativa handlingar och kanske till och med få spela som Agent Smith

Eller "Léon"

FM-guru
F.d. Sisyr

Ja alltså när man läser deras inlägg så känner man att de går helt rätt väg. Frågan är varför de var tvungna att göra Absolution innan de insåg det alla Hitman-fans redan visste...

Medlem

Mmm säkert, det tror jag när jag ser det, kommer inte hoppa i galen tunne en anda gång mer, aldrig!

Medlem

Tycker Hitman: Blood Money är det överlägset bästa spelet i serien. Håller tummarna för att nästa spel blir lika bra som det.

Testpilot

De kan ju bara göra ett bättre spel med tanke på Absolution som var ren skit helt enkelt.

Att testa olika vägar och smyga fram förstördes helt av checkpoints och det helkassa förklädnadsystemet och hela känslan av att vara Hitman pajades av att man fick poäng medan man spelade .. öörrkkk.

Ställer mig försiktigt positiv till denna nyhet.

1
Skriv svar