Extraction från Splash Damage är snart i beta

Medlem
Extraction från Splash Damage är snart i beta

Brink hade kunnat bli ett bra spel, men då dom valde att ha singleplayer med multiplayer, så vart det bara kul att köra 1 2 gånger, sen tröttnade man. Men creds ska dom ha för att dom vågade testa ett annorlunda concept

Medlem

Fallen star


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Hipshot:

Fallen star

Eller hur - Enemy Territory var ju snorbra och väldigt före sin tid. Minnena från Brink i kombination med Nexon gör mig svagt skeptiskt.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Hipshot:

Fallen star

Eller hur - Enemy Territory var ju snorbra och väldigt före sin tid. Minnena från Brink i kombination med Nexon gör mig svagt skeptiskt.

Det är lite trist att ingen gör old school-spel á-la Doom, Quake, ET eller RtCW. Jag saknar friheten man hade förr, där communityt kunde bidra med sina egna alster utan att utgivaren skulle ha fingrarna med i kakburken och promt tjäna pengar.

Medlem
Skrivet av Capitan:

Det är lite trist att ingen gör old school-spel á-la Doom, Quake, ET eller RtCW.

Ja.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

spelat det sedan i somras men får inget säga

Medlem
Skrivet av slanir:

spelat det sedan i somras men får inget säga

Nope vi får inget säga om spelets innehåll!

Men det vi KAN säga är iaf att för de som gillade rtcw/et, och som inte tycker att det spelkonceptet är förlegat så kan detta bli ett ganska trevligt år

Nu var jag ingen inbiten rtcw/et spelare och är kanske helt ute och cyklar men jag får iaf en del nostalgiska känslor.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

1
Skriv svar