Dota 2 får regionala leaderboards

Robot
Medlem
Dota 2 får regionala leaderboards

Im comming for you wagamama!


signatur

The spiders won,t find us here.

Medlem

Kul att se en svensk högst upp av alla!

Edit: hade varit kul att se hur långt man nått om man kunde banna alla ryssar ifrån EU West

Medlem

Så när tänker Sydafrika gå med i EU?

Medlem

Ja men vi har ju redan ryssland som terroriserar EU-servrarna, varför inte Afrika också...

Släng in alla icke-engelsk-talande länder, vet jag, det blir bra.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Låt Ryssland få spela med sig själva och ha egna leaderboards, det går inte att spela med personer som inte kan kommunicera, bara skrika давай сука!!!! och blyat etc.

Medlem

Varför inte dela upp det ännu mer? Amerikanarna har samma problem med sydamerikaner som vi har med ryssar.
World
North America
Sout America
Europe
Russia
SEA
China

alk
Medlem

Man får nog ta det här MMR systemet med en skopa salt, nog för att Waga är bra men definitivt inte #1. Många spelare på den där listan som borde vara högre upp.

Inaktiv
Skrivet av Kuci:

Låt Ryssland få spela med sig själva och ha egna leaderboards, det går inte att spela med personer som inte kan kommunicera, bara skrika давай сука!!!! och blyat etc.

Och svenskarna är så mycket bättre? Bara whinar stup i kvarten.

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Kuci:

Låt Ryssland få spela med sig själva och ha egna leaderboards, det går inte att spela med personer som inte kan kommunicera, bara skrika давай сука!!!! och blyat etc.

Och svenskarna är så mycket bättre? Bara whinar stup i kvarten.

Hellre whine som jag förstår och folk som kan kommunicera, än folk som bara skriker i micken eller skriver med caps REPORT X PLAYER på deras egna modersmål.

Medlem

Jag ligger i lä med mina ynka 2300. Jag kör dock väldigt sällan solo ranked för man blir tvingad till support och får carries som inte kan farma


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem
Skrivet av Kuci:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Kuci:

Låt Ryssland få spela med sig själva och ha egna leaderboards, det går inte att spela med personer som inte kan kommunicera, bara skrika давай сука!!!! och blyat etc.

Och svenskarna är så mycket bättre? Bara whinar stup i kvarten.

Hellre whine som jag förstår och folk som kan kommunicera, än folk som bara skriker i micken eller skriver med caps REPORT X PLAYER på deras egna modersmål.

Svensken är med uppkäftig och jobbig än ryssen, always have, always will be

Medlem

Ni som säger att svenskar är lika jobbiga och spelförstörande som ryssar har spelat för lite solo rankade matcher. Jag ligger runt 4k och det är helt omöjligt att komma vidare för man hamnar som ensam svensk/engelsktalande med 4 ryssar 5 matcher på raken så fort man börjar närma sig 4.1k.

Kanske ser annorlunda ut på andra nivåer, inte vet jag.

Sen handlar det inte bara om språket. Ryssar spelar dota på sitt sätt, jänkare på sitt, kineser på sitt osv. Ryssar är av min erfarenhet väldigt dumdristiga/modiga medans spelare från Europa är mer passiva/försiktiga och det brukar inte funka så bra ihop...

Medlem
Skrivet av abominable:

Ni som säger att svenskar är lika jobbiga och spelförstörande som ryssar har spelat för lite solo rankade matcher. Jag ligger runt 4k och det är helt omöjligt att komma vidare för man hamnar som ensam svensk/engelsktalande med 4 ryssar 5 matcher på raken så fort man börjar närma sig 4.1k.

Kanske ser annorlunda ut på andra nivåer, inte vet jag.

Sen handlar det inte bara om språket. Ryssar spelar dota på sitt sätt, jänkare på sitt, kineser på sitt osv. Ryssar är av min erfarenhet väldigt dumdristiga/modiga medans spelare från Europa är mer passiva/försiktiga och det brukar inte funka så bra ihop...

Var glad att du inte spelar med brasilianare, de är tydligen ännu värre än vad ryssarna är.

Medlem

Det värsta är när man får en rysk Spirit Breaker i sitt lag, rusar in mot 4 pers konstant och tror att han kan vinna.....

Medlem
Skrivet av Rydell1986:

Det värsta är när man får en rysk Spirit Breaker i sitt lag, rusar in mot 4 pers konstant och tror att han kan vinna.....

OMG noob team.... gg ff

Medlem
Skrivet av ShciZo:
Skrivet av Rydell1986:

Det värsta är när man får en rysk Spirit Breaker i sitt lag, rusar in mot 4 pers konstant och tror att han kan vinna.....

OMG noob team.... gg ff

Haha så brukar det låta när dom dör sedan ja

Medlem
Skrivet av alk:

Man får nog ta det här MMR systemet med en skopa salt, nog för att Waga är bra men definitivt inte #1. Många spelare på den där listan som borde vara högre upp.

Saken är den att solo matchmaking är ett annat skill-set än att vara bästa spelaren i ett riktigt lag. Den som har bäst matchmaking är bäst på att vinna i solo matchmaking, så enkelt är det.

Medlem
Skrivet av Rydell1986:

Det värsta är när man får en rysk Spirit Breaker i sitt lag, rusar in mot 4 pers konstant och tror att han kan vinna.....

Tycker det är värre när man får en svensk med i laget som gör likadant

eller är det bara jag?

Medlem
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av Rydell1986:

Det värsta är när man får en rysk Spirit Breaker i sitt lag, rusar in mot 4 pers konstant och tror att han kan vinna.....

Tycker det är värre när man får en svensk med i laget som gör likadant

eller är det bara jag?

Ja det är bara du. Ryssarna är fan dumma i huvudet..

Medlem
Skrivet av WardonE:

Ja det är bara du. Ryssarna är fan dumma i huvudet..

Har inte sett en dum ryss på bra länge, har dock sett 50-60 svennar, tyskar och britter som är comm bannade och suger avsevärt, har inget spelsinne eller koll vad de håller på med (4500mmr)

Känns som kontot är köpt på Ebay.

Ryssarna må vara svåra att kommunicera med men blinkar du och säger "go" eller "b" lyssnar de oftast.

Medlem
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av WardonE:

Ja det är bara du. Ryssarna är fan dumma i huvudet..

Har inte sett en dum ryss på bra länge, har dock sett 50-60 svennar, tyskar och britter som är comm bannade och suger avsevärt, har inget spelsinne eller koll vad de håller på med (4500mmr)

Känns som kontot är köpt på Ebay.

Ryssarna må vara svåra att kommunicera med men blinkar du och säger "go" eller "b" lyssnar de oftast.

Tjaa.. Jag vet inte hur du kan säga så när man enbart får ryssar 70% av matcherna.

Medlem
Skrivet av WardonE:

Tjaa.. Jag vet inte hur du kan säga så när man enbart får ryssar 70% av matcherna.

När _man_ eller när DU får ryssar 70% av matcherna?
vad har du för MMR? dotabuff länk yo

1
Skriv svar