FZ Community Summer Challenge 2013! *Diskussionstråd*

Medlem
Skrivet av Paddington:

Snart är Summer Challenge 2014 här!

Hoppas jag. Det går säkert hitta på någon nyhet till i år också, eller vad tror ni? Reglerna för bevis är bra som de är tycker jag. Och så tycker jag som tidigare sagt att man faktiskt bara ska ha en tråd. De som postar får bara se till så att de inte bakar in det i en diskussionstext. Det borde funka bra med
"hej blabla jäkla bossen, blabla highscore blah blah bla

Påbörjat: Call of Battlecell: Modern Assault 5
Avklarat: Call of Battlecell: Modern Assault 4, Call of Battlecell: Modern Assault 3

Och förresten blah blah sen ska jag spela blabh blah blah......o s v.."

Det blir för sterilt med enbart rapport-tråd och folk är för lata för att gå till den andra för att skriva saker. Mysigare med en tråd. Tycker jag. Så jobbigt kan det inte vara att scrolla igenom lite kommentarer.

Fan vad go du e Paddingtion, kärlek på dig! Klart vi skall ha en i år Inte preppat något än bara, lite tidigt än.

Du har en bra poäng med trådarna. Ska ta det i åtanke. Rent nyhetsmässigt är det nog inte direkt något nytt som introduceras Konceptet är inte så rafflande till att börja med.

signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:

Inte preppat något än bara, lite tidigt än.

Ja det är lugnt. Ville bara försäkra mig om att det inte glömdes bort som det... inte gjordes förra året

Citat:

Rent nyhetsmässigt är det nog inte direkt något nytt som introduceras Konceptet är inte så rafflande till att börja med.

Men det kanske KAN blir rafflande? Om man tänker utanför låda och så? *hint hint*

Annars är det kul som det är också.

signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Citat:

Rent nyhetsmässigt är det nog inte direkt något nytt som introduceras Konceptet är inte så rafflande till att börja med.

Men det kanske KAN blir rafflande? Om man tänker utanför låda och så? *hint hint*

Annars är det kul som det är också.[/quote]

Absolut! Om du, eller någon annan, har någon idé så är jag alltid öppen Jag tänker också självklart så det knakar, men hjälp är alltid uppskattat!

signatur

Videomupp

Skriv svar