Nästa Tomb Raider blir Xbox-exklusivt
Jag har jättesvårt att förstå detta. Man tackar nej till mer än halva marknaden på senaste generationens konsoler. Långsiktigt skadar det varumärket i utbyte mot en snabb intäkt. Med tanke på att förra tomb raider inte sålde tillräckligt bra trots makalösa säljsiffror känns det som vansinne
Titta bara på hur det går för titanfall och ryse. De är redan helt irrelevanta.
Fan vad besviken jag blir... Såg ju fram emot detta så mycket och så väljer de att släppa till den konsol som sålts minst av? Är detta ett desperat försök från Microsoft att få folk att köpa Xbone? Besviken i alla fall...
Tjena, det var jag som byggde Dödstjärnarn, så ere !
Vilken pungspark, Tomb Raider som är ett av mina favorit spel och som jag äger på både PS3 & 4 och jag var tokhypad på nya tomb raider och så händer detta? Har tänkt köpa xboxone när halo spel samlingen kommer men känner nästan som att jag inte tänker ge Microsoft en jävla krona efter detta vansinne. Hoppas att detta idiot beslut slår hårt mot Square Enix...
Om alla Xbox One-spelare bojkottar skiten skulle det vara kul.
Tyvärr bryr de sig nog inte (det hade naturligtvis varit samma sak med playstation).
Jag provade det förra spelet lite, men kan inte påstå att det var särskilt kul.
Personligen kommer jag inte lida något av detta, men exklusivitet är alltid bajs.
Jahopp, spelade första TR rebooten när den kom ut och det var väl ett helt okej lir men inte direkt så att man kommer gråta över detta.
Kommer ju ändå kunna sitta och sippa på en kopp Uncharted 4 till ps4an istället, vilket TR rebooten ändå bara är en kopia på :^)
Och Uncharted är bara en kopia på Tomb Raider serien. Var det något annat?
I drank what?
Jahopp, spelade första TR rebooten när den kom ut och det var väl ett helt okej lir men inte direkt så att man kommer gråta över detta.
Kommer ju ändå kunna sitta och sippa på en kopp Uncharted 4 till ps4an istället, vilket TR rebooten ändå bara är en kopia på :^)
Och Uncharted är bara en kopia på Tomb Raider serien. Var det något annat?
Vilket gjordes bättre så TR rebooten kopierade Uncharted