Nästa Zelda-spel avtäckt – blir open world

Medlem

PC port PLEASE!! :/

Inaktiv
Skrivet av ivanhoe68:
Skrivet av Bojkott:

Nintendo vann nyss årets E3. Ser så jävla underbart ut, och äntligen är det open world!

Nä inte fan vann dom, det gjorde Sony, förlorarna var Microsoft.

Skojar du eller? Free2Playstation TV Edition förlorade ju stort. Folk höll ju fan på att somna när de pratade om hur mycket f2p de ska satsa på och malde på om sin TV-dosa, och visade massa tråkig statistik. Sony kom sist med Roger.

Medlem
Skrivet av ZF:
Skrivet av nisp88:

Spelar man som Zelda?! Eller är det Link? Hoppas det är Zelda <3

Zelda kunde du spela som i det som var ett slags MMO-grej. det är alltså två olika spel det handlade om.

Ja men det spelet såg inte alls lika intressant ut. Kollade igen och det är nog link :/ Hade hoppats på att spela som Zelda som räddar Link istället

signatur

I am the Milkman. My milk is delicious

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Zappa:

Förstår inte varför alla blir så upphetsade över ett förrenderat klipp. Trevligt ändringar på konceptet dock. Påminner om ändringarna de gjorde i Link Between Worlds som jag anser är ett av de bästa zeldaspelen.

Det var inte förrenderat. Det var in-engine.

Hade vart lite gött att få se lite gameplay iaf men om det dröjer till 2015 nån gång så kanske dom inte har nått vettigt att visa upp. Detta kan bli spelet som får mig att köpa ett Wii U men jag väntar till efter releasen av detta spelet för att se va det går för

Medlem
Skrivet av Dalthor-san:
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Zappa:

Förstår inte varför alla blir så upphetsade över ett förrenderat klipp. Trevligt ändringar på konceptet dock. Påminner om ändringarna de gjorde i Link Between Worlds som jag anser är ett av de bästa zeldaspelen.

Det var inte förrenderat. Det var in-engine.

Hade vart lite gött att få se lite gameplay iaf men om det dröjer till 2015 nån gång så kanske dom inte har nått vettigt att visa upp. Detta kan bli spelet som får mig att köpa ett Wii U men jag väntar till efter releasen av detta spelet för att se va det går för

Tror vi kommer få se gameplay senare ikväll när Nintendo öppnar upp sin monter. 21:30 tror jag det är, men är inte helt säker.

Edit: Börjar visst nu kl 20:35.

Medlem

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Fan, måste köpa frugan Wii-U.

signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Cool, Cool Cool Cool

Medlem

Link börjar mer och mer se ut som en ladyboy. Aja hade hoppats på en grafisk ton mer lik den första teasern.. men men

Medlem

För min del så var Nintendo bäst för en sisådär 15+ år sen.Nu är dom bara trötta,och den teasern var väldigt trött.

Men kul för dom som fortfarande gillar det.

signatur

More COOP for the masses

Medlem

När ska dom göra Link vuxen? aldrig fattat det :S

blir han aldrig gammal?

Medlem
Skrivet av FuzioN:

När ska dom göra Link vuxen? aldrig fattat det :S

blir han aldrig gammal?

Med tanke på att inget zelda spel (förutom OoT och Majoras Mask) har samma Link så nej, de gör honom inte vuxen. Han är alltid en ny Link så de har ingen anledning till det. För övrigt, varför gör dom aldrig master-chief gammal eller Mario för den delen. Pacman kanske hade funkat också... ironi åsido, det är charmen med att ha en virtuell karaktär, du kan göra precis hur du vill med den.

Medlem

Jaaaaha, det är de jag ska ha barnens Wii U till. Phu, var lite orolig att jag hade köpt ett dyrt flöte...

signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Ok...det där såg rätt coolt ut

Medlem
Skrivet av nisp88:
Skrivet av ZF:
Skrivet av nisp88:

Zelda kunde du spela som i det som var ett slags MMO-grej. det är alltså två olika spel det handlade om.

Ja men det spelet såg inte alls lika intressant ut. Kollade igen och det är nog link :/ Hade hoppats på att spela som Zelda som räddar Link istället

För alla vet att spel automatiskt blir bättre när det är tjejen som räddar killen.

Skrivet av Zappa:

Förstår inte varför alla blir så upphetsade över ett förrenderat klipp.

http://kotaku.com/nintendo-that-amazing-zelda-footage-was-in-...

Skrivet av RaymonD:

Link börjar mer och mer se ut som en ladyboy. Aja hade hoppats på en grafisk ton mer lik den första teasern.. men men

Tycker han ser snygg ut, och jag är säker på att brudarna instämmer!

Medlem
Skrivet av nisp88:
Skrivet av ZF:
Skrivet av nisp88:

Haha, shitstormen som hade uppstått då hade varit underbar.

Medlem
Skrivet av Virreee:

Cool, Cool Cool Cool

Skrivet av Hondulu:

Ok...det där såg rätt coolt ut

https://www.youtube.com/watch?v=NX_926edWH4

Medlem

Neeej! Han ser ju ut som en flicka, det blir fan bojkott..

12
Skriv svar