Mer information om Warcraft-filmen

Robot
Medlem
Mer information om Warcraft-filmen

Är skeptisk gentemot alla som ska delta i filmen men det är nog bara för att jag aldrig kommer kunna se någon person som passar in perfekt i karaktäerna x)

Medlem

Länken för Travis Fimmel är fel, bör vara en imdb länk

OnT:
Hoppas Hoppas Hoppas att dom tar source materialet på allvar och inte gör någon skräp budgetfilm utav det hela

Inaktiv

Om filmen inte når kvalité likt Sagan om Ringen så kommer det aldrig att uppskattas av den stora fanbase som spelet innehar.

Medlem

kanon? VIlken jävla kanon? Den dom har våldtagit om och om igen när dom spottat ur sig wow-skit?

Ser dock ut på rollerna att det är WC1 som filmen baseras på. Men ger mig fan på att det ändå dyker upp ninja pandorm varulvar och goblins som kör rymdbilar.

Medlem

Kände inte igen många av dessa namn, men source code var smått fantastisk och en av de bättre filmer jag sett de senaste åren så det känns iaf mycket lovande!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Tompa8989:

kanon? VIlken jävla kanon? Den dom har våldtagit om och om igen när dom spottat ur sig wow-skit?

Ser dock ut på rollerna att det är WC1 som filmen baseras på. Men ger mig fan på att det ändå dyker upp ninja pandorm varulvar och goblins som kör rymdbilar.

Haha ta en kopp te och varva ner. Jag lovar dig bättre dagar när man inte tänker det värsta om allt. den som lever får se vad det blir

Medlem
Skrivet av Tompa8989:

kanon? VIlken jävla kanon? Den dom har våldtagit om och om igen när dom spottat ur sig wow-skit?

Ser dock ut på rollerna att det är WC1 som filmen baseras på. Men ger mig fan på att det ändå dyker upp ninja pandorm varulvar och goblins som kör rymdbilar.

Haha, jag väntar på att se en gnome warrior med anime-storlek på sitt vapen och sedan utan större problem blockera en tauren warriors 2h slag. På talk om 2h, kanske en 2h dual-wieldande nisse också för att göra allt lite löjligare?


signatur

I drank what?

Medlem

Enligt Duncan Jones så tyckte ju Chris Metzen att filmen var bland det bästa han hade sett.. så vi får hoppas att det stämmer.
Om man ska tro på de som såg teasern på Blizzcon så är iallafall effekterna något i hästväg.

Skrivet av Tompa8989:

kanon? VIlken jävla kanon? Den dom har våldtagit om och om igen när dom spottat ur sig wow-skit?

Ser dock ut på rollerna att det är WC1 som filmen baseras på. Men ger mig fan på att det ändå dyker upp ninja pandorm varulvar och goblins som kör rymdbilar.

Vilken tuffing du är.

Medlem
Skrivet av Dominus:

Vilken tuffing du är.

Medlem

Jag litar på Duncan Jones.

Båda Moon och Source Code är fruktansvärt bra filmer.(framförallt Moon)

Allt beror ju dock på hur mycket frihet han har när han skapar filmen. Men tror det kommer bli episkt.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Tompa8989:

kanon? VIlken jävla kanon? Den dom har våldtagit om och om igen när dom spottat ur sig wow-skit?

Ser dock ut på rollerna att det är WC1 som filmen baseras på. Men ger mig fan på att det ändå dyker upp ninja pandorm varulvar och goblins som kör rymdbilar.

Wow grabben, du är ju verkligen ute och cyklar. Kanon, i det här sammanhanget, syftar till nivån på materialet Duncan producerat. Såsom ovan nämnda filmer. Ditt svar lät osedvanligt pårökt.

Medlem
Skrivet av Sabel1:

Wow grabben, du är ju verkligen ute och cyklar. Kanon, i det här sammanhanget, syftar till nivån på materialet Duncan producerat. Såsom ovan nämnda filmer. Ditt svar lät osedvanligt pårökt.

Kanon kan aldrig syfta på nån nivå på ett material...
http://sv.wikipedia.org/wiki/Kanon_(fiktion)

Medlem

Usch, Tror det bara var en eller två som jag vet är "okay", resten är hemska..... Ser inte bra ut.... hoppas att storyn håller upp det....


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Segas:

Om filmen inte når kvalité likt Sagan om Ringen så kommer det aldrig att uppskattas av den stora fanbase som spelet innehar.

No pressure dude

Inaktiv
Skrivet av JonteMyra:
Skrivet av Segas:

Om filmen inte når kvalité likt Sagan om Ringen så kommer det aldrig att uppskattas av den stora fanbase som spelet innehar.

No pressure dude

Hur menar du då? Press på filmens kvalité?

Personligen är jag väldigt skeptisk med tanke på att det finns inte (för mig) ett enda välkänt namn bland rollerna. Däremot har jag läst att många tillfrågade stora skådespelare har tackat nej - och det bådar inte gott.

Skribent
Skrivet av nikwad:

Länken för Travis Fimmel är fel, bör vara en imdb länk

OnT:
Hoppas Hoppas Hoppas att dom tar source materialet på allvar och inte gör någon skräp budgetfilm utav det hela

Kan du inte vara glad för min skull att det inte var en erotisk novell jag klistrade in?

Skrivet av Soulless:

Kände inte igen många av dessa namn, men source code var smått fantastisk och en av de bättre filmer jag sett de senaste åren så det känns iaf mycket lovande!

Bara positivt enligt mig. Blir bara jobbigt om en känner igen alla, eller förknippar skådisen för mycket med något. Nu är jag stort fan av Mamma Mia-filmen, så det kommer bli lite jobbigt med Dominic Cooper


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Segas:

Om filmen inte når kvalité likt Sagan om Ringen så kommer det aldrig att uppskattas av den stora fanbase som spelet innehar.

Borde ju vara kaka då lotr filmerna var lika spännande som Gång-finalen i ett sommar-OS.

Medlem

Tydligen så fanns ett flygande Dalaran med i teasern som visades på Blizzcon.
Så nu kan alla som var oroliga för det där med kanon vara helt lugna! =D

Medlem

Ingen skådespelare på GoldSeller spammare ännu?

Medlem
Skrivet av baggso:

Ingen skådespelare på GoldSeller spammare ännu?

Jackie Chan vore ju något.
"yubaigoldkk?!"

Sen spöar han GMs som försöker banna honom.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Ingen Leeroy Jenkins med i filmen? Pass då!!

1
Skriv svar