H1Z1 snart här – Steam-sidan är online

Robot
Medlem
H1Z1 snart här – Steam-sidan är online

Det här kommer att bli väldigt kul att testa


signatur

MattiAceGaming

Medlem

Såg rätt hemskt ut haha ^^


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Såg rätt hemskt ut haha ^^

Låt dig inte skrämmas av lite zombier och nån elaking haha


signatur

MattiAceGaming

Medlem

Jag tappade intresset när de valde att dela upp communityt med betalda spellägen direkt i alphan.
Betala extra för att testa hela spelet åt oss, sa Sony.
Nej tack, sa jag.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Var det i detta spel där man kunde bränna ner andra spelares bosättningar?

Medlem

Ni är lite efter. Det är ju trailern från juni 2014. Och vad som finns i early access versionen har de redan berättat.

Medlem

Ser inte lovande ut precis, och folk klagar på dayz....

Flopp på G, men som alla andra early access spel man får betala för att testa, istället för att få betalt, kommer majoriteten fortfarande köpa spelet.

Avstängd
Skrivet av Pjotor:

Jag tappade intresset när de valde att dela upp communityt med betalda spellägen direkt i alphan.
Betala extra för att testa hela spelet åt oss, sa Sony.
Nej tack, sa jag.

which you can get access to by purchasing tickets or earning them as well


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

VHN
Medlem

Gammal trailer, spelet ser mycket bättre ut nu. Läste dock att en ny trailer ska komma ut snart.


signatur

VHN

Medlem

Har testat detta och nej... bara nej..såååå mycket nej

Medlem

Större chans att lyckas än dayz i alla fall.

Är det samma snubbar som gjorde Planetside 2 ?

Medlem
Skrivet av ustzeust:

Större chans att lyckas än dayz i alla fall.

Är det samma snubbar som gjorde Planetside 2 ?

Samma företag och motor


signatur

MattiAceGaming

VHN
Medlem
Skrivet av YangUnchained:

Har testat detta och nej... bara nej..såååå mycket nej

Hur och vart testade du det?


signatur

VHN

Medlem
Skrivet av VHN:
Skrivet av YangUnchained:

Har testat detta och nej... bara nej..såååå mycket nej

Hur och vart testade du det?

Det du ; )

Skribent
Skrivet av sleeptalker:

Ni är lite efter. Det är ju trailern från juni 2014. Och vad som finns i early access versionen har de redan berättat.

Skrivet av VHN:

Gammal trailer, spelet ser mycket bättre ut nu. Läste dock att en ny trailer ska komma ut snart.

My bad, jag rörde ihop det. Nyheten snarare att spelet fått en Steam-sida inför releasen. Tack för påpekandet, uppdaterar nyheten!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

VHN
Medlem
Skrivet av YangUnchained:
Skrivet av VHN:
Skrivet av YangUnchained:

Har testat detta och nej... bara nej..såååå mycket nej

Hur och vart testade du det?

Early access on Steam förut när dom hade det : )

Konstigt med tanke på att dom aldrig har gett nån offentlig tillgång till spelet för ens nu på torsdag den 15:de. Steam sidan av spelet lades upp igår också.


signatur

VHN

Medlem
Skrivet av VHN:
Skrivet av YangUnchained:
Skrivet av VHN:
Skrivet av YangUnchained:

Har testat detta och nej... bara nej..såååå mycket nej

Hur och vart testade du det?

Early access on Steam förut när dom hade det : )

Konstigt med tanke på att dom aldrig har gett nån offentlig tillgång till spelet för ens nu på torsdag den 15:de. Steam sidan av spelet lades upp igår också.

Hmm undrar vilket spel jag testade isf då, såg lika dant ut ialf.....

En "heads up till dig" Offentlig tillgång betyder inte att d absolut inte finns någon möjlighet att spela spelet ändå. Du måste bara hålla ögonen öppna.

Jag menar, hur kom jag annars in i Planetside 2 innan det va "early" Beta elr ens Alpha?.
Jag spelade nämligen PS2 redan när det va i "early" alpha förstår du.

Kanske har något med saken att göra att jag va en "early alpha" tester av Ps2 och har följt och pratat med spelutvecklarna en hel del via twitter (Smedly framförallt) som också jobbat med Planetside 2.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av DrAg00nEn:
Skrivet av Pjotor:

Jag tappade intresset när de valde att dela upp communityt med betalda spellägen direkt i alphan.
Betala extra för att testa hela spelet åt oss, sa Sony.
Nej tack, sa jag.

which you can get access to by purchasing tickets or earning them as well

earn = grinda sönder då eller? Låter som F2P-modellen, bara det att spelet inte alls är F2P. Luktar unket.

Medlem

Synd det ser ut att bli fokus på pvp. Att "återetablera" samhället efter en katastrof känns mycket mer lockande.

VHN
Medlem
Skrivet av YangUnchained:
Skrivet av VHN:
Skrivet av YangUnchained:
Skrivet av VHN:
Skrivet av YangUnchained:

Har testat detta och nej... bara nej..såååå mycket nej

Hur och vart testade du det?

Early access on Steam förut när dom hade det : )

Konstigt med tanke på att dom aldrig har gett nån offentlig tillgång till spelet för ens nu på torsdag den 15:de. Steam sidan av spelet lades upp igår också.

Hmm undrar vilket spel jag testade isf då, såg lika dant ut ialf.....

En "heads up till dig" Offentlig tillgång betyder inte att d absolut inte finns någon möjlighet att spela spelet ändå. Du måste bara hålla ögonen öppna.

Jag menar, hur kom jag annars in i Planetside 2 innan det va "early" Beta elr ens Alpha?.
Jag spelade nämligen PS2 redan när det va i "early" alpha förstår du.

Kanske har något med saken att göra att jag va en "early alpha" tester av Ps2 och har följt och pratat med spelutvecklarna en hel del via twitter (Smedly framförallt) som också jobbat med Planetside 2.

Jag menade att ingen utanför studion(SOE) som tillverkar spelet har kunnat spelat det, bara genom olika "events" å grejjer som har tagit plats i USA:P.


signatur

VHN

Medlem

Tror jag inväntar F2P i stället. Kanske blir att man köper det om mottagandet blir bra, men att betala för att vara försökskanin till ett F2P känns inte så motiverande.

Medlem

Karaktärerna man spelar såg lika döda ut i ansiktet som zombierna...

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av DrAg00nEn:
Skrivet av Pjotor:

Jag tappade intresset när de valde att dela upp communityt med betalda spellägen direkt i alphan.
Betala extra för att testa hela spelet åt oss, sa Sony.
Nej tack, sa jag.

which you can get access to by purchasing tickets or earning them as well

earn = grinda sönder då eller? Låter som F2P-modellen, bara det att spelet inte alls är F2P. Luktar unket.

jag undrar hur man ska kunna grinda när världen blir större och större hela tiden senare efter det släpps, och det är ju visst f2p du måste ju inte köpa grejerna och det du får är ju inte något som handlar om vapen eller dylikt. Kosmetiska grejer hjälper dig inte precis på traven.

Geeks Gaming

Gillar alla dayz fanboys som små bölar över ett spel som innan ens blivit släppt er bättre och stabilare ut än vad deras kära spel gör.

Sj är jag trött på "zombie" spel aka walking simulator

Medlem

Om man pyntar för detta och tror man får spela ett färdigt spel så är man en aning off så att säga.

Så jag hoppas dom som betalar för early access gör det för att dom vill vara en spel testare..


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av DrAg00nEn:
Skrivet av Pjotor:

Jag tappade intresset när de valde att dela upp communityt med betalda spellägen direkt i alphan.
Betala extra för att testa hela spelet åt oss, sa Sony.
Nej tack, sa jag.

which you can get access to by purchasing tickets or earning them as well

earn = grinda sönder då eller? Låter som F2P-modellen, bara det att spelet inte alls är F2P. Luktar unket.

Jo, spelet är visst free to play, precis som Planetside 2 som
också görs av SOE


signatur

MattiAceGaming

Medlem

Det ska bli extremt roligt att läsa alla reaktioner vid release. Vilken hype och alla verkar ha glömt bort att det är early access. Men nej då, det kommer inte att bli några problem. Spelet är 10/10, det vet vi från att inte ha spelat spelet eller att ha sett mycket gameplay överhuvudtaget. Allt kommer att gå helt felfritt.

Vad är det förresten för idé med den här omogna trenden att klanka ner på Dayz så fort H1Z1 kommer på tal?


signatur

"When there is no more room in hell, the dead will walk the earth."

Medlem

Såg kasst ut. Hoppas det är pga early access

Är det någon som vet om man kan spawna på samma ställe, exempelvis man klickar på sin polare eller flickvän via vänlistan och spawnar på hen sedan. Försökte mig på dayz med tjejen. Men va ett helvete att hitta varandra och spela tillsammans i spelvärlden.

12
Skriv svar