FZ premiärstreamar H1Z1

Robot
FZ premiärstreamar H1Z1

Se oss försöka överleva i det nya zombiespelet!

#dayz, #h1z1


Moderator | Testpilot
FZ premiärstreamar H1Z1

FROST! Kalmar power! 3/5 Stream


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Hästen/MMOzombie-spel genren är både sparkad och mjölkad så den blöder.

Skribent

Tack alla som tittade och chattade! Hoppas det var trevligt trots att jag var rostig efter väldig lång streaming-paus!

Skrivet av uberpwnage2.0:

FROST! Kalmar power! 3/5 Stream

3/5 Would be killed by shotgun again...


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

ZF
Medlem
Citat:

MMOzombie-spel genren är både sparkad och mjölkad så den blöder.

återuppstår att se om den varar trots allt då.

*hohoho host pust flås..*

Medlem

"You dropped stick"
"You dropped blackberry"

sitter och undrar hur lång tid det tar tills spelaren märker nåt oO

Okej, 20+min in så har han fortfarande inte riktigt förstått det där med inventory.

Ger upp, blir bara frustrerad. hoppas han inte ska skriva en review iaf oO

Skribent
Skrivet av Allexz:

"You dropped stick"
"You dropped blackberry"

sitter och undrar hur lång tid det tar tills spelaren märker nåt oO

Okej, 20+min in så har han fortfarande inte riktigt förstått det där med inventory.

Ger upp, blir bara frustrerad. hoppas han inte ska skriva en review iaf oO

Jag vet hur inventory funkar, men brukar låta pinnarna falla till marken när jag främst är ute efter bären. Ibland tappade jag nog några bär också av bara farten – särskilt om jag satt och babblade samtidigt.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Moderator | Testpilot
Skrivet av Allexz:

"You dropped stick"
"You dropped blackberry"

sitter och undrar hur lång tid det tar tills spelaren märker nåt oO

Okej, 20+min in så har han fortfarande inte riktigt förstått det där med inventory.

Ger upp, blir bara frustrerad. hoppas han inte ska skriva en review iaf oO

Det var en liten förhandstitts stream för att visa lite av spelet. Ta det lugnt.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Går det att se stream:en efter att den sändes? Förstår mig inte riktigt på Twitch

Moderator | Testpilot
Skrivet av chochx:

Går det att se stream:en efter att den sändes? Förstår mig inte riktigt på Twitch

http://www.twitch.tv/fzplay/b/612839230


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av chochx:

Går det att se stream:en efter att den sändes? Förstår mig inte riktigt på Twitch

http://www.twitch.tv/fzplay/b/612839230

Grymt! Mange Tak!!

Medlem

köpte d igår, skulle gå in på en server, 1,5 tmmes väntetid. gick o la mig istället ^^
ska komma 200 eu servrar imorgon som tur är

Medlem

needs more pve eu servers utan recept whipe =_=

NEEDS MORE SERVERS OVERALL


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Glöm inte bort att riva sönder tröjan för att crafta en båge direkt samt att slå sönder lådor.

Medlem

Kan ni inte börja säga till lite längre tid innan så man har större chans att va med och kolla?

Medlem

Efter att först ha blivit förbannad över att inte kunna logga in och sedan få nyheten om PtW-airdrops var jag på vippen att begära pengarna tillbaka. Men i helgen gav jag spelet en chans först. Det visade sig vara enkelt att komma in på US-servrarna och spelet flöt på över förväntan. Motorn verkar bra mycket stabilare än arma-motorn, vilket inte är så konstigt eftersom motorn används i planetside2. Alltså, inga zombies som går genom väggar och inga fall från stegar (än så länge). Det finns så klart mycket som kan bli bättre, men för att vara i alpha så tycker jag de kommit långt. Det kanske allra märkligaste är att tre av fem spelare jag mött har varit mer benägna att samarbeta än att döda mig på fläcken. Inventory-systemet funkar redan bra, något de fortfarande inte har fixat i dayz-varianterna. Det jag saknar är något system som motsvarar Breaking Points "hedersystem", kanske också med olika klasser. Jag kan ändå absolut rekommendera att vänta med att köpa spelet (tills det blir gratis om man inte står ut med diverse buggar. Vädersystemet ställer till med ganska mycket just nu och zombies har ingen vidare AI. Hunger/törst-systemet kan också justeras, det är ganska jobbigt just nu. De senaste ändringarna på airdrops visar att dev-teamet kämpar mot överhögheten på Sony, att de lyssnar på communityn är helt klart, men det är en hård kamp mott $$-intressena. IMHO

Skribent
Skrivet av Laymachine:

Kan ni inte börja säga till lite längre tid innan så man har större chans att va med och kolla?

Yes, absolut!

Den här gången blev det lite dumt eftersom det varit så krångligt att logga in och så på kvällstid, så när det väl fungerade passade jag på att köra igång streamen direkt. Men ska tänka på det framöver!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Tycker Mattias Frost ska streama minst en gång i veckan, mysigt att sitta och titta på!


signatur

IDKFA

interiörerna är ganska simpla och tråkiga .. men det verkar va default i openworld-spel

Skrivet av mrFluffy:

Tycker Mattias Frost ska streama minst en gång i veckan, mysigt att sitta och titta på!

han hade ingen fejkad sthlmsdialekt iaf, som streamare har för det mesta.

1
Skriv svar