Killing Floor 2 – "de bästa vapnen vi någonsin skapat"
Tripwire Interactive är ett av de få devsen jag fortfarande har tillit i.
Dom ger fortfarande support till deras äldre spel och dom släpper nytt content gratis hela tiden.
KF2 kommer bli nice som satan. KF1 är fortfarande ett av de bästa "zombie" spelen som finns.
What about Red Orchestra? Kommer det något nytt?
Man kan ju hoppas åtminstone, känns som att det gick lite sisådär sist med en väldigt strulig release av RO2 och mycket klagomål och saker som inte gick som det var ränkt, men jag älskar det, Rising Storm var ännu trevligare, RO3 vore mysigt.
What about Red Orchestra? Kommer det något nytt?
Man kan ju hoppas åtminstone, känns som att det gick lite sisådär sist med en väldigt strulig release av RO2 och mycket klagomål och saker som inte gick som det var ränkt, men jag älskar det, Rising Storm var ännu trevligare, RO3 vore mysigt.
Flyter betydligt bättre idag, brukar spela i några veckor med några månaders mellanrum och det släpptes nyligen ett tillägg med banor där man kör Axis mot US
Det här måste ha varit ett kaos från början till slut som de vägrade börja om på.
Spelet är ändå vad jag hoppades att DICE skulle gå mot med Battlefield serien istället för åt COD hållet..
Atmosfären och spänningen i det här spelet slår Battlefield med hästlängder! Här kan man verkligen gömma sig i buskagen.
Och för att inte tala om hur fantastiska nattbanorna är när man smyger fram i tät vegetation och man hör hur en Jap rasslar förbi i buskarna några meter bort
Pladdrade på en hel del off topic.. sorry
ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb
Så för nån som bara kört Left For Dead 1 och 2, är det här bättre?
Det är ganska olika spel skulle jag säga. Species/Zombies och överleva är det enda som är samma. Det är inte ens vågor på samma sätt i L4D. Jag tycker mycket bättre om Killing Floor och kunde aldrig riktigt se charmen med L4D. Men smaken är olika.
Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.
Meh.... De kan göra fan de vill med vapen animationerna. Så länge blodet och liken försvinner så spelar det fan ingen roll!
De har redan sagt i en tidigare video att blod och förstörelse är permanent för kartan du befinner dig på. (Menade du att skriva att du hoppades på att det återställdes, eller var det ett skrivfel?)
Meh.... De kan göra fan de vill med vapen animationerna. Så länge blodet och liken försvinner så spelar det fan ingen roll!
De har redan sagt i en tidigare video att blod och förstörelse är permanent för kartan du befinner dig på. (Menade du att skriva att du hoppades på att det återställdes, eller var det ett skrivfel?)
Förstörelse? Är det som Battlefield, förstöra väggar, pelare och så? Att liken ligger kvar är skit bra. Så som det skall vara i ett tokröjar spel med mass slakt.
Doom gjorde det bra, alla liken kvar. Duke Nukem också. Jag förstår dock att det är betydligt mer krävande i dagens spel med ragdoll på lik och allt sådant än med simpla polygoner. Men jag hoppas fler spel lyckas lösa detta på något sätt.
Lik, hylsor och magasin som ligger kvar är fruktansvärt coolt. F.E.A.R. hade ett bra system där allting låg kvar.
All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!
Meh.... De kan göra fan de vill med vapen animationerna. Så länge blodet och liken försvinner så spelar det fan ingen roll!
De har redan sagt i en tidigare video att blod och förstörelse är permanent för kartan du befinner dig på. (Menade du att skriva att du hoppades på att det återställdes, eller var det ett skrivfel?)
Förstörelse? Är det som Battlefield, förstöra väggar, pelare och så? Att liken ligger kvar är skit bra. Så som det skall vara i ett tokröjar spel med mass slakt.
Doom gjorde det bra, alla liken kvar. Duke Nukem också. Jag förstår dock att det är betydligt mer krävande i dagens spel med ragdoll på lik och allt sådant än med simpla polygoner. Men jag hoppas fler spel lyckas lösa detta på något sätt.
Lik, hylsor och magasin som ligger kvar är fruktansvärt coolt. F.E.A.R. hade ett bra system där allting låg kvar.
Jag håller med! Tror dock du glömde ett 'inte' i ditt första inlägg? Därför jag blev skeptisk.
Vet inte så mycket om förstörelsen, jag tror inte det är på en enormt stor nivå men jag vill minnas att jag såg att man kunde försöka förstöra pelare och till stor del få nivån att se ut som ett slagfält.
F.E.A.R, åh..som man var imponerad av det på release. Underbart minne!
Meh.... De kan göra fan de vill med vapen animationerna. Så länge blodet och liken försvinner så spelar det fan ingen roll!
De har redan sagt i en tidigare video att blod och förstörelse är permanent för kartan du befinner dig på. (Menade du att skriva att du hoppades på att det återställdes, eller var det ett skrivfel?)
Förstörelse? Är det som Battlefield, förstöra väggar, pelare och så? Att liken ligger kvar är skit bra. Så som det skall vara i ett tokröjar spel med mass slakt.
Doom gjorde det bra, alla liken kvar. Duke Nukem också. Jag förstår dock att det är betydligt mer krävande i dagens spel med ragdoll på lik och allt sådant än med simpla polygoner. Men jag hoppas fler spel lyckas lösa detta på något sätt.
Lik, hylsor och magasin som ligger kvar är fruktansvärt coolt. F.E.A.R. hade ett bra system där allting låg kvar.
Jag håller med! Tror dock du glömde ett 'inte' i ditt första inlägg? Därför jag blev skeptisk.
Vet inte så mycket om förstörelsen, jag tror inte det är på en enormt stor nivå men jag vill minnas att jag såg att man kunde försöka förstöra pelare och till stor del få nivån att se ut som ett slagfält.
F.E.A.R, åh..som man var imponerad av det på release. Underbart minne!
Fear var verkligen unikt och revolutionerande för sin tid! Absolut filmisk känsla. Hylsorna låg var. Magasinen också. Fienden var riktigt smart. Tog skydd. Avancerade. Kasta granater. Man kunde förstöra en del av miljön. liken låg kvar.
Helt fantastiskt helt enkelt!
All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!
Lik, hylsor och magasin som ligger kvar är fruktansvärt coolt. F.E.A.R. hade ett bra system där allting låg kvar.
Det var det enda jag gillade med DoW, att alla kroppar låg kvar efter slagen så man kunde se på kartan var det hade gått vilt till. DoW2 älskar jag däremot. För att vara rättvis ska det nämnas att jag började med DoW2 och plockade upp DoW långt efter sin tid.
Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.
Tripwire Interactive är ett av de få devsen jag fortfarande har tillit i.
Dom ger fortfarande support till deras äldre spel och dom släpper nytt content gratis hela tiden.
KF2 kommer bli nice som satan. KF1 är fortfarande ett av de bästa "zombie" spelen som finns.
RO2 floppade ju totalt... detta ser dock riktigt grymt ut
Tripwire Interactive är ett av de få devsen jag fortfarande har tillit i.
Dom ger fortfarande support till deras äldre spel och dom släpper nytt content gratis hela tiden.
KF2 kommer bli nice som satan. KF1 är fortfarande ett av de bästa "zombie" spelen som finns.
RO2 floppade ju totalt... detta ser dock riktigt grymt ut
Ro2 floppa??? Ja de va lite buggar i början men va definitivt ingen flopp
Tripwire Interactive är ett av de få devsen jag fortfarande har tillit i.
Dom ger fortfarande support till deras äldre spel och dom släpper nytt content gratis hela tiden.
KF2 kommer bli nice som satan. KF1 är fortfarande ett av de bästa "zombie" spelen som finns.
RO2 floppade ju totalt... detta ser dock riktigt grymt ut
Ro2 floppa??? Ja de va lite buggar i början men va definitivt ingen flopp
"lite buggar", det var näst intill ospelbart. Dessutom vill fansen ha ett spel som spelades som ettan. Istället så blev det trånga cod liknande banor. Utan friheten man hade i föregående titeln så blev det mycket tråkigt
Tripwire Interactive är ett av de få devsen jag fortfarande har tillit i.
Dom ger fortfarande support till deras äldre spel och dom släpper nytt content gratis hela tiden.
KF2 kommer bli nice som satan. KF1 är fortfarande ett av de bästa "zombie" spelen som finns.
RO2 floppade ju totalt... detta ser dock riktigt grymt ut
Ro2 floppa??? Ja de va lite buggar i början men va definitivt ingen flopp
"lite buggar", det var näst intill ospelbart. Dessutom vill fansen ha ett spel som spelades som ettan. Istället så blev det trånga cod liknande banor. Utan friheten man hade i föregående titeln så blev det mycket tråkigt
haha märks att du inte spelat Ro2 då på de senaste 2 åren