En spark i huvudet av Mafia II

Robot
Medlem
En spark i huvudet av Mafia II

Nice, ser fram emot detta


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem

Mafia2 blir ett köp!

Medlem

Nice.

Synd bara att de använder steamworks(-not). Är demon bra kanske jag införskaffar det när det gått ner i pris

Medlem

Trevliga trailers till detta spel.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv
Skrivet av Tybalt:

Trevliga trailers till detta spel.

Ja, helskön trailer. Snyggt gjort med panoreringar till olika händelser samtidigt som man får lyssna till Dean Martin dessutom.

Medlem

Grym trailer, grymt spel

Medlem

Skön trailer
Blir nog ett köp till ps3an

Medlem

blir mycket att göra i höst, förutom detta spel har jag även bokat och beställt WRC - World Rally Championship 2010 och Fable III och Assassin's Creed - Brotherhood , Kane & Lynch 2 - Dog Day , Test Drive - Unlimited 2 (TDU 2) , F1 2010 och naturligtvis Gran Turismo 5

det är tur att det släpps så många BRA spel i höst när man bara sitter hemma och det enda man kan göra är att spela


signatur

”Om det inte var menat att man ska äta djur, varför är de då gjorda av mat?” -Homer Simpson

Medlem
Skrivet av The_Jigsaw:

blir mycket att göra i höst, förutom detta spel har jag även bokat och beställt WRC - World Rally Championship 2010 och Fable III och Assassin's Creed - Brotherhood , Kane & Lynch 2 - Dog Day , Test Drive - Unlimited 2 (TDU 2) , F1 2010 och naturligtvis Gran Turismo 5

det är tur att det släpps så många BRA spel i höst när man bara sitter hemma och det enda man kan göra är att spela

Och folk gnäller på att a-kassan sänkts. Här ser vi ju att vi kan halvera den igen.


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Crash, boom, bang...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Inget gameplay = ointressant!

Längtar! Underbar trailer

Medlem
Skrivet av gryzor:
Skrivet av The_Jigsaw:

blir mycket att göra i höst, förutom detta spel har jag även bokat och beställt WRC - World Rally Championship 2010 och Fable III och Assassin's Creed - Brotherhood , Kane & Lynch 2 - Dog Day , Test Drive - Unlimited 2 (TDU 2) , F1 2010 och naturligtvis Gran Turismo 5

det är tur att det släpps så många BRA spel i höst när man bara sitter hemma och det enda man kan göra är att spela

Och folk gnäller på att a-kassan sänkts. Här ser vi ju att vi kan halvera den igen.

Och här ser vi ju att vissa tala innan dom vet vad dom pratar om.
Vem har sagt något om att ha A-kassa??
Jag är sjukskriven sen flera år pga jag har opererat mina ben 13ggr efter en olycka,så jag kan inte göra mycket annat än att spela och titta på tv osv, och eftersom jag HAR ett arbete sedan 20år så har jag också full ersättning då det är en arbetsskada.
Så klanka inte ner på dom stackare som försöker klara dagen på bara a-kassa,


signatur

”Om det inte var menat att man ska äta djur, varför är de då gjorda av mat?” -Homer Simpson

Medlem

Ni har ju missat det viktigaste - Det kommer en demo den 10:e Augusti, dvs om en vecka. Tjohooo! Hoppas den är svårspelad som faan så man klarar sig till den 24:e

Medlem

Skumt att demot kommer innan man kan köpa spelet, väldigt ovanligt, men det är klart att antalet förhandsbokningar borde ju öka en del tack vare det. Jag har redan köpt det i alla fall.

För övrigt en mycket snygg trailer, men jag störde mig dock oerhört på att de har med en låt från det tidiga 60-talet, när spelet utspelar sig på 40- och 50-talet. Den passade inte riktigt in i sammanhanget. Hoppas att de inte gått på niten att ha för många Sinatra och Dean Martin-låtar då deras musik ändå främst förknippas med det glada 60-talet. Personligen tycker jag inte det ger den känsla jag hoppas på.

Medlem
Skrivet av magiul:

Skumt att demot kommer innan man kan köpa spelet, väldigt ovanligt, men det är klart att antalet förhandsbokningar borde ju öka en del tack vare det. Jag har redan köpt det i alla fall.

För övrigt en mycket snygg trailer, men jag störde mig dock oerhört på att de har med en låt från det tidiga 60-talet, när spelet utspelar sig på 40- och 50-talet. Den passade inte riktigt in i sammanhanget. Hoppas att de inte gått på niten att ha för många Sinatra och Dean Martin-låtar då deras musik ändå främst förknippas med det glada 60-talet. Personligen tycker jag inte det ger den känsla jag hoppas på.

Det är väl ändå inte skumt?! det släpps ju en hel del demon bara för att folk skall få testa på och bli fast och vilja ha mer, och på så vis boka det.
Spelade f.ö. demot till K&L 2- dogdays förra veckan,och det spelet blev en liten besvikelse,men har bokat det iallafall


signatur

”Om det inte var menat att man ska äta djur, varför är de då gjorda av mat?” -Homer Simpson

Medlem

Kommer det något demo till PC också? var snack om att det bara skulle komma till ps3 och 360 för ett tag sedan.

Medlem
Skrivet av The_Jigsaw:

Det är väl ändå inte skumt?! det släpps ju en hel del demon bara för att folk skall få testa på och bli fast och vilja ha mer, och på så vis boka det.
Spelade f.ö. demot till K&L 2- dogdays förra veckan,och det spelet blev en liten besvikelse,men har bokat det iallafall

Det vanligaste är väl ändå att demot släpps EFTER att spelet kommit ut i butik, det är ju oftast först efter att spelet gått guld som utvecklarna har möjlighet att lägga tid på att göra ett demo.

1
Skriv svar