Se galet snygg pärplattetavla med Doom som motiv

Robot
Se galet snygg pärplattetavla med Doom som motiv
Medlem
Se galet snygg pärplattetavla med Doom som motiv

Hehe, ska skicka videon till syrran så hon kan lära ut den till hennes barn

Medlem
Medlem

Hade det varit en rostig skära med niotumspik hade jag varit intresserad

Medlem

Pärplatte!? Är det som en pärlplatta fast med päron istället för pärlor?

Avstängd
Skrivet av Ingenjören:

Pärplatte!? Är det som en pärlplatta fast med päron istället för pärlor?

Nej, det är en platta med potatisar på...

trodde bara det va dagisbarn som sysslade med pärlplattor ..visste inte det va en konstform

Medlem

Roligt att han får lite pengar för det, timlönen blir nog inte så kaxig ändå Kan väl säga att pärlplattor är inte hans enda hobby, han har målat lite tavlor med olika mer eller mindre nördiga motiv och utvecklat några iPhone-spel.

Medlem
Skrivet av humancentipede:

trodde bara det va dagisbarn som sysslade med pärlplattor ..visste inte det va en konstform

Pärlplattan utvecklades ursprungligen med pensionärer i åtanke, dagisen kom senare. Tänker man efter så är ju dock pärlplattor som gjorda för pixel art.

Medlem

Såg ju ut som skit!


signatur

F.d. "Kändis" som titel

Medlem
Skrivet av humancentipede:

trodde bara det va dagisbarn som sysslade med pärlplattor ..visste inte det va en konstform

Gamla dagisbarn, dom har ofta fixiebikes eller liknande, många bor på Söder i stockholm, eller vill göra det


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Vad roligt! Jag pärlar själv spelmotiv. Spana här https://instagram.com/pixelrasmus

rot
Medlem

Kul med DOOM men tycker inte den gör helt rätt för sig i de färgerna. Häftigt gjort dock.

Nuvarande bud på 1400 kr med 12 dagar kvar, blir intressant att se vad det slutar på.

dmn
Medlem

Galet snygg? Öh, nä.

Medlem

Ursäkta men den där var verkligen inte välgjord. Dåligt färgval och man ser skarvarna mellan segmenten för tydligt.

Jag har själv gjort några pärltavlor. Betydligt större format dock, och jag vet vilket pill det är med alla små pärlor. Det är inte svårt på något sätt... det tar bara lång tid.

Medlem
Skrivet av Ahris:

Tänker man efter så är ju dock pärlplattor som gjorda för pixel art.

Även korsstygn funkar väldigt bra till pixelkonst, finns en hel del fint där med om man googlar lite.

1
Skriv svar