Se 15 mordiska minuter från nya Hitman

Robot
Medlem
Se 15 mordiska minuter från nya Hitman

Ser ut som att de är på rätt bana igen.

Medlem

Bara proffs lönnmördar med ett samurajsvärd och en rörtång!

Edit: Snyggt att alla kvinnor i klippet har exakt samma hår.


signatur

Burn in the light.

Medlem

Ser ut som det ska ! Härligt !

Medlem
Skrivet av redruM:

Bara proffs lönnmördar med ett samurajsvärd och en rörtång!

Edit: Snyggt att alla kvinnor i klippet har exakt samma hår.

"Alpha Footage"

Testpilot

Det enda som jag vill veta är om det går att spara vart man vill eller om man tvingas som i Absolution att gå till förutbestämda idiot-dryga savepoints.

Medlem

Känns som att de är tillbaka på rätt spår efter Absolution. Detta verkar mer som Blood Money

Medlem

Det ser bra ut.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av jooster:

Känns som att de är tillbaka på rätt spår efter Absolution. Detta verkar mer som Blood Money

Exakt min tanke. Och Blood Money är nog det bästa Hitman-spelet hittills.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av redruM:

Bara proffs lönnmördar med ett samurajsvärd och en rörtång!

Edit: Snyggt att alla kvinnor i klippet har exakt samma hår.

Alpha. Uppenbarligen har man inte jobbat på crowds än. Varenda en, kvinna som man, var ju lågupplösa placeholders.

Medlem

Jaaa nu jävlar blir det ett bra hitman spel igen.

Medlem

Fan! Nu vart det ju kladdigt i byxan. Fan ta er SE, jag skickar kemtvättsräkningen sen!

Medlem
Skrivet av Harakiri:

Det enda som jag vill veta är om det går att spara vart man vill eller om man tvingas som i Absolution att gå till förutbestämda idiot-dryga savepoints.

Yup. Det är väldigt likt blood money på hur uppdragen fungerar, man kan verkligen röra sig hur man vill precis som i de älldre hitman. Tagit bort mycket av det som var dåligt med absolution.

Medlem

Hoppas man kan stänga av minimappen annars känns det som jag kommer tvingas titta på den varannan sekund

Medlem

Ser väldigt bra ut Kan de klämma ut ett antal sådana banor så är det ett givet köp


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem
Skrivet av Harakiri:

Det enda som jag vill veta är om det går att spara vart man vill eller om man tvingas som i Absolution att gå till förutbestämda idiot-dryga savepoints.

Du kan spara vart du vill nu, inga checkpoints, Absolution är ett minne blott jämfört med detta spelet. Man kan även välja kläder, vapen, färg på vapen, osv. innan uppdrag.

Medlem

tyckte det rent ut sagt såg förjävligt ut. Har dock aldrig varit direkt intresserad av serien

1
Skriv svar