Grattis hemmabönder – snart kommer Farming Simulator 17!

Robot
MEG
Medlem
Grattis hemmabönder – snart kommer Farming Simulator 17!

Ja det är en nyhet iaf


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Jag ska vara ärlig och säga att jag finner detta spel intressant.
Behöver bara mer tutorials på sakerna så man förstår vad alla maskiner gör och så, hoppas på att 17 fixar det!

Jag behöver bara hitta någon polare som tycker detsamma, som inte direkt blir "OMG JÄVLA TÖNT DÖ AV CANCER" bara för att man spelar dessa typer av spel

(nej, är ingen hardcore gamer, har spelat 17 timmar FS15, enligt steam)

Medlem

Jag blev mörkrädd över mig själv när jag faktiskt tryckte på länken och tänkte "kan vara intressant!"


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av totte1015:

Jag ska vara ärlig och säga att jag finner detta spel intressant.
Behöver bara mer tutorials på sakerna så man förstår vad alla maskiner gör och så, hoppas på att 17 fixar det!

Jag behöver bara hitta någon polare som tycker detsamma, som inte direkt blir "OMG JÄVLA TÖNT DÖ AV CANCER" bara för att man spelar dessa typer av spel

(nej, är ingen hardcore gamer, har spelat 17 timmar FS15, enligt steam)

Åhh vilka 'kompisar' som önskar livet ur dig.

Riktiga kompisar blir bara avundsjuka på en när man kan köra traktor och plöja åker, i Full HD.
För de har ju bara appar och en moffa-telefon från Apple.

Medlem

Hade gärna provat ett Farmingsim men då det finns begränsat med tid att tillgå så får jag välja bort något och det är oftast titlar av denna typ.

Men ni som spelar. Stå på er och ta ingen skit av icke-initierade.

Medlem
Skrivet av totte1015:

Jag ska vara ärlig och säga att jag finner detta spel intressant.
Behöver bara mer tutorials på sakerna så man förstår vad alla maskiner gör och så, hoppas på att 17 fixar det!

Jag behöver bara hitta någon polare som tycker detsamma, som inte direkt blir "OMG JÄVLA TÖNT DÖ AV CANCER" bara för att man spelar dessa typer av spel

(nej, är ingen hardcore gamer, har spelat 17 timmar FS15, enligt steam)

Jag och en polare vi har kört FS13 och FS15 rätt hårt, och jag kan hålla med dig att det finns ett intresse för Farming Simulator, det finns en känsla av "progression" i spelet som är rätt härlig, även om man får slita på en åker för att få ihop pengar (sist insåg vi att det var mer värt att bara farma canola och hugga träd sen när priset gick upp för canola så klarade vi typ spelet).

Men har en hel del personer på steam som också säger till mig "LOL NOOB GAME ROFL" när man spelade FS, men det är riktigt kul! Får se om man köper detta, beror helt på vad som blir nytt och tweakat.


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem
Skrivet av Tapiwen:

(sist insåg vi att det var mer värt att bara farma canola och hugga träd sen när priset gick upp för canola så klarade vi typ spelet).

I Sverige säger vi raps.

Inaktiv

Nu var det ett bra tag sedan jag spelade FS15 men minns att det började lagga gode på servern när man huggit för mycket träd som låg på backen men det kanske var mitt dåvarande internet?

Farming simulator kommer aldrig få ett dlc som detta: http://store.steampowered.com/app/282550/?l=swedish

Medlem

Skulle gärna spela det här. Men borde jag spela igenom dom tidigare 16 spelen först för att få ut maximalt av upplevelsen?

Medlem
Skrivet av telison:

Skulle gärna spela det här. Men borde jag spela igenom dom tidigare 16 spelen först för att få ut maximalt av upplevelsen?

Nah, det är ju inte direkt ett RPG spel som kommit ut i en serie över åren med historia och så. Där man kanske vill få maximalt med kött på benen om vad alla har haft för roll genom åren.

Väntar du så kanske du får ett spel som har mer innehåll/djup, rent tekniskt osv. Köper du inte idag/snappar upp spelet under en rea, så kanske du har lite ångest över väntan fram t om att det nya spelet kommer då du har missat ett äventyr som du fantiserat om att ta.
Det handlar ju endast kanske om 2-3h arbetstimmar som du har lagt i energi på att investera i ett nöje. Sitter du minst 3h och spelar så har det ju varit en ganska okej deal ändå. Du har ju bytt tjänst mot en tjänst ganska rakt av i så fall.

Medlem
Skrivet av telison:

Skulle gärna spela det här. Men borde jag spela igenom dom tidigare 16 spelen först för att få ut maximalt av upplevelsen?

Finns bara 7st

2008
2009
2011
2013
14
15
16

Redaktör
Skrivet av Tomtampong:
Skrivet av telison:

Skulle gärna spela det här. Men borde jag spela igenom dom tidigare 16 spelen först för att få ut maximalt av upplevelsen?

Finns bara 7st

2008
2009
2011
2013
14
15
16

De har förkortat årtalsformatet.


signatur
Skribent

Jag är inte arg, utan snarare besviken på er. Sedan urminnes tider publicerar vi en speciellt video relaterad till nyheter kring Farming Simulator. Är det bara jag som känner ett visst ansvar för traditioner här på forumet?


signatur

I am the black wizards.

Kul att så många diggar denna spelserie, är själv uppväxt på gård.
Trodde när jag testade Farming sim. 13 att det var väldigt snäv målgrupp


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

1
Skriv svar