För er som tyckte bättre om den äldre layoten.

Medlem
För er som tyckte bättre om den äldre layoten.

Jag föredrog det mörka.


signatur

Bicycle races coming your way, so forget all your dutys oh yeah!

Medlem

Jag måste nog instämma i Fiftys argument, det var bättre för, men det kanske bara är att man är ovan med detta nya.


signatur

Sugen på att spela BF2 med ett glatt gäng?
I sådant fall kolla gärna in http://www.phd-gamers.se/

Medlem

Mycket är det nog så. Jag hade lite emot när unrealnorth bytte utseende men den var förvisso inte så bra från början heller. Fragzones hade jag dock inget emot. Den här känns för ljus.


signatur

once there was a time when games had soul, games had character.
it wasn't all about graphics, it wasn't all about capitalism.

Medlem
Skrivet av cleor:

Mycket är det nog så. Jag hade lite emot när unrealnorth bytte utseende men den var förvisso inte så bra från början heller. Fragzones hade jag dock inget emot. Den här känns för ljus.

man vänjer sig tror jag också, men till det viktiga.. vad heter du på un cleor?


signatur

thank you, come again

Medlem

Jo det gör man säkert.


signatur

Bicycle races coming your way, so forget all your dutys oh yeah!

Inaktiv

Håller inte riktigt med dig om att det ska vara perfekt redan från start. Visst sidan har genomgått dramatiska förändringar, men det mesta har definitivt blivit bättre. Som sagt, ge sidan ett tag innan ni dömer ut designen helt.


signatur

FZ - Sveriges bästa spelsida

Medlem

Jag fattar inte var allt detta klagande på den nya designen med alla dess nya funktioner kommer ifrån. Vad är det som var bättre förr?


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Inaktiv

Måste nog inhandla ett par skyddsglasögon, kanske ett par sånna där som används vid kärnvapenprov? Visserligen har jag en Esab svetsskärm liggande ngnstans, men den är varken snygg eller bekväm.....

Medlem

Moonstone, bra spel...


signatur

Bicycle races coming your way, so forget all your dutys oh yeah!

Medlem

Det enda jag kan klaga på med den här versionen är att den är något ljus. Dock har jag börjat vänja mig, men jag kan inte sitta allt för länge för då jag ont i huvudet.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av iowa.nu:

Men shit, hur surfar ni på alla andra sidor som är ljusa då om ni får ont i ögonen/huvudet/whatever?

Hur jag surfar på andra sidor som är ljusa? Ja, det går väl till ungefär likadant som här på FZ. Surfar likadant på alla sidor, vare sig det är mörka eller ljusa. Skillnaden är att det är jobbigare att läsa på sidor som är jäkligt ljusa. Går väl inte att göra något speciellt åt det?


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Jag tycker det är SKÖNT med denna ljusa designen. Den är ju inte direkt kritvit. Den gamla var ju bara svart typ. Lite tråkigt.

Nää sänk ljusstyrkan på skärmen då om ni vill fortsätta överdriva om att FZ är så ljus så man får huvudvärk...

Medlem

I grund och botten är det förändring som sticker i folks ögon. Det är ju inte så att vi var först på något sätt med att uppfinna en lite ljusare sajt hehe. I vilket fall som hellst så är det för tidigt för oss att göra några radikala förändringar, mycket har ändrats och personligen tycker jag det är till det bättre.

Vissa tycker det är bra andra inte, så är det med allt i livet. Vi var dock medvetna om detta innan så tro inte vi tänk över detta noga.


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem
Skrivet av gurkoz:

I grund och botten är det förändring som sticker i folks ögon.

Exakt. Förändringar är jobbiga hos nästan alla människor, den enda medicinen som hjälper är tid.

Den nya designen är snyggare, inget snack om den saken. Bort med tidigt 90tal, välkommen till nutiden ungefär. Några små funktionsmissar finns men som FZ redaktionen redan påpekat flera gånger i diverse trådar så är inte sidan 100% klar ännu. Ge det lite tid innan ni börjar klaga.

Det var tid för en större förändring, bra gjort FZ

Medlem

Ja den gamla siten var helt klart mycket behagligare att titta på iaf.


signatur

Did you grab my ass?

Medlem

visst, söta funktioner.. men sidan ser fortfarande förjävlig ut.

Medlem
Skrivet av nanders:

visst, söta funktioner.. men sidan ser fortfarande förjävlig ut.

Din konstruktiva kritik är noterad.


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem

man får väl se om man vänjer sig...tycker också att den sticker i ögonen.well...give it some time...:=)


signatur

The quickest way to hell isn't by living a bad life, it's buying a COMPAQ

Medlem

Kan inte crew på fz bara lägga till en sån där fiffig "select your style" knapp som finns på vissa websiter.
Typ: the new , classic , killah theme osv osv ?


signatur

Jäh!

Medlem

Tycker nya desingen är helt ok ovanligt självklart eftersom man suttit med gamla designen sen urtiden

Som sagt sluta vara crybabies nu och ge konstruktiv kritik så kanske fz lägger in sådant som dom flesta tycker bör ändras längre fram.

Och sidan är inte för ljus.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Jag tycker sidan e fin och bra, dock så tycker jag att nyheterna e lite jobbiga att se, samnt skulle jag vilja ha en direktlänk till sidan ni refererar nyheten till om ni förstår vad jag menar?

Och autologin funkar tydligen inte för mig riktigt

Annars toppen


signatur

Nämen!

Medlem

tycker det är lite cp med hela den här nya presentationsgrejen. foto, fakta osv.. är jag på fz eller lunarstorm? O_O

Medlem
Skrivet av Zlampan:

tycker det är lite cp med hela den här nya presentationsgrejen. foto, fakta osv.. är jag på fz eller lunarstorm? O_O

du äj på Fjagzojn *hihi*


signatur

MaxH: Web, Spel, Kärlek, Nöje, Projekt, IRC
"Din mamma är en Google-sökning."-the_maxx

JB
Medlem

Konstruktiv kritik.

brödtexten i forumet kunde varit
- 12px istället för 11 som det ser ut att vara nu så hade det genast blir lättare att läsa
- även mörkare så hade det genast blir lättare att läsa , pga mycket bättre kontrast mellan text och bakgrund. (nuvarande är ju ljusgrå bakgrund mot halv-mörkgrå text.. vilket gör att jag måste typ 'kisa' nästan om jag ska läsa mycket (mer än bara några meningar).

Jag har inga problem att läsa svart text på vitbakgrund på tex www.idg.se där det känns jätteskönt med svart text på vitt.

Antikvitet

CampKing: Det är tur att jag har din hemadress. Jag skickar fakturan för framtagande av alternativt designtema.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Inaktiv

Medlemmarna i klubben verkar ju vara dom som hänger mest på forumet...

Edit: vem blir först att klaga på vart all reklam är da? ingen? x(


signatur

Rail or Die

1
Skriv svar