Topplista: De hetaste E3-nyheterna

Ambassadör
Xbox
Topplista: De hetaste E3-nyheterna

Det är FZ's egna produktioner folket vill ha!


signatur

Jump in.

Skribent
Skrivet av Mortaigne:

Det är FZ's egna produktioner folket vill ha!

Helt klart!

Vilket även stämmer in på de här topplistorna vi gjort – väldigt många av er som läser dem också.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Vad säger ni om att Red Dead Redemtion 2 skulle visats i slutet av Sony konferens? Man valde att inte göra det pga att det skulle visas en man som går in i en salon och skjuter. Vilket inte skulle vara passande efter det som hände i Orlando. Därför valde man att flytta Days Gone - gamplay till slutet. Gameplayvideon ska tydligen ha varit uppe på youtube innan den visades på E3.

FML
Medlem

Calle är FZ´s egna Tintin

Medlem
Skrivet av Thane:

Vad säger ni om att Red Dead Redemtion 2 skulle visats i slutet av Sony konferens? Man valde att inte göra det pga att det skulle visas en man som går in i en salon och skjuter. Vilket inte skulle vara passande efter det som hände i Orlando. Därför valde man att flytta Days Gone - gamplay till slutet. Gameplayvideon ska tydligen ha varit uppe på youtube innan den visades på E3.

Låter som hopplösa pojkdrömmar, tyvärr min vän.
Med det sagt kan jag även tillägga att ingen skulle vara gladare än jag om de var sant.

Medlem

Tråkig lista
1. Alla timmar gameplay från nya zeldat slår teasern.
2. The Last Guardian har fått datum!!!
3. Star trek bridge command local multiplayer VR spel, cmon att denna inte ens är med...
4. Sea of pirates!? Äntligen ett ordentligt pirat spel!!
5. Några utvecklare som hoppat på ideén om "köp uppföljaren och få föregångaren på köpet"... Bättre kan ni FZ


signatur

Det är år 2012 nu, sluta upp med era ignoranta och idiotiska tankar.

Skribent
Skrivet av Glutt:

Tråkig lista
1. Alla timmar gameplay från nya zeldat slår teasern.
2. The Last Guardian har fått datum!!!
3. Star trek bridge command local multiplayer VR spel, cmon att denna inte ens är med...
4. Sea of pirates!? Äntligen ett ordentligt pirat spel!!
5. Några utvecklare som hoppat på ideén om "köp uppföljaren och få föregångaren på köpet"... Bättre kan ni FZ

Denna lista är ju dock helt och hållet baserad på vad ni besökare har läst.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

1
Skriv svar