HeatoN är klar för mästarnas mästare!

Robot
HeatoN är klar för mästarnas mästare!
Medlem
HeatoN är klar för mästarnas mästare!

Kan bli förbannat kul och se, HeatoN är ju jävligt vältränad, kan bjuda på en ordentlig fight!

Medlem

Hmm jag kanske har fel nu, har inte sett så mycket svensk tv på senaste tiden men är inte Mästarnas Mästare det där där de också sitter å kollar på film, vad huvudpersonen har gjort för bra osv? Kommer ju isf bli sjukligt pinsamt när de andra idrottarna måste titta på CS och låtsas som de bryr sig.

Medlem

Fyfan, det här blev döden för Mästarnas Mästare.

Efter alla säsonger som gått så förstår jag att det börjar bli svårt att hitta idrottare som platsar i programmet.
Men nu har SVT alltså nått botten.

Det finns duktiga brandmän, poliser och militärer som tävlar internationellt som skulle passa in hundra gånger bättre i serien.

Nu blev jag jäkligt bitter...

Skribent
Skrivet av Pa-pa-pastorn:

Hmm jag kanske har fel nu, har inte sett så mycket svensk tv på senaste tiden men är inte Mästarnas Mästare det där där de också sitter å kollar på film, vad huvudpersonen har gjort för bra osv? Kommer ju isf bli sjukligt pinsamt när de andra idrottarna måste titta på CS och låtsas som de bryr sig.

Bara att visa de töntiga fram till nu när han coachar på stora arenor. Blir nog bra.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Pa-pa-pastorn:

Hmm jag kanske har fel nu, har inte sett så mycket svensk tv på senaste tiden men är inte Mästarnas Mästare det där där de också sitter å kollar på film, vad huvudpersonen har gjort för bra osv? Kommer ju isf bli sjukligt pinsamt när de andra idrottarna måste titta på CS och låtsas som de bryr sig.

Det blir åtminstone en krock. Förhoppningsvis kan folk uppskatta prestationer även om de har svårt att relatera till esport. Tittar man på deltagarna genom åren så är det en viss typ av sporter som återkommer men samtidigt har det ju varit med deltagare som har ägnat sig åt trav och karate.

Medlem

Vilka är "legendarerna" som nämns?

Medlem
Skrivet av Pa-pa-pastorn:

Hmm jag kanske har fel nu, har inte sett så mycket svensk tv på senaste tiden men är inte Mästarnas Mästare det där där de också sitter å kollar på film, vad huvudpersonen har gjort för bra osv? Kommer ju isf bli sjukligt pinsamt när de andra idrottarna måste titta på CS och låtsas som de bryr sig.

Tror inte att dom kommer att förstå. Men tror att dom kommer att förstå hur mycket tid dom spenderar för att vara bäst. Sen om HeatoN berättar mer om hur det ser ut, att dom fyller Globen tex, så tror jag nog att dom förstår hur stort det faktiskt är. Jag älskar att HeatoN ska vara med, att han får vara med alla dessa "stjärnidrottare" kanske får andra, speciellt föräldrar att öppna upp ögonen.

Medlem

Hoppas han drar en sån ärkevurpa han gjorde i fångarna på fortet. Skrattade lagom alltså

Inaktiv

Vad har Heaton presterat ? Det är ju som att ge en guldbagge till Boten Anna.

Medlem

Vet vem Anders svensson är men vetefan vilka de andra två är..


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Ska dom ta in schackspelare också? Och pokerspelare?

Bara för att man kan tävla i något så är det INTE sport.


signatur
Medlem

Inte fan kollar man på sån här skit ändå.

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Vet vem Anders svensson är men vetefan vilka de andra två är..

Josefin är simmare (dock amatör jämfört med vår nya simmare som krossad allt på damsidan). Posa är gammal skridskoglidare. Maria Rooth e min gamla granne och är en profil inom hockey (dam), fick bland annat spela i pojklag tills hon flytta till USA och blev proffs. Jonas e gammal go lirare inom tennis som vunnit en jävla massa. Sen är där några till som jag inte vet nåt om. Jon e ju freestyler men sket sig för honom hade varit kul å se han mot "heaton" då dom ligger i samma ålder och med färsk fysik.

Medlem
Skrivet av cammo:

Ska dom ta in schackspelare också? Och pokerspelare?

Bara för att man kan tävla i något så är det INTE sport.

Schack är en sport, det är däremot inte en idrott. Skillnaden mellan de två är att sport inte behöver vara atletiskt medans idrott måste vara det.

Medlem

Hur kan någon vara emot hans deltagande? Vad är problemet, det är ett underhållningsprogram. "Förstör" han poängen med programmet med sitt deltagande eller vad?

Medlem

De där "legendarerna", vilka är det, och vilka spel spelare dom? Aldrig hört talas om.
Lite konstigt med en e-sportare i en fysisk tävling dock.

Medlem
Skrivet av cammo:

Ska dom ta in schackspelare också? Och pokerspelare?

Bara för att man kan tävla i något så är det INTE sport.

Den nutida definitionen av sport är faktiskt något med ett tävlingsmoment. Ingen sport utan tävlan alltså.

Medlem

Undrar hur stämningen i gänget blir när dom visar upp heatons karriärsvideo med massa snabba kills där ingen fattar vad som händer. ☺️

Medlem

Det brukar ju vara härj om honom varje år och så var han med i "Fångarna på fortet" och varje grej han gjorde var otroligt tafflig och "orörligt". Är han lika graciös och effektiv som i FpP så lär han ryka bland de första.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem

Inte direkt min TV - inte för att det är mycket som är det nuförtiden - men det är ju iaf litet roligt.

Medlem

Vem är Emil "HeatoN" Christensen?


signatur

It's Nice To Be Important, But It's More Important To Be Nice

Medlem
Skrivet av delli:
Skrivet av Kleptoman:

Vet vem Anders svensson är men vetefan vilka de andra två är..

Josefin är simmare (dock amatör jämfört med vår nya simmare som krossad allt på damsidan). Posa är gammal skridskoglidare. Maria Rooth e min gamla granne och är en profil inom hockey (dam), fick bland annat spela i pojklag tills hon flytta till USA och blev proffs. Jonas e gammal go lirare inom tennis som vunnit en jävla massa. Sen är där några till som jag inte vet nåt om. Jon e ju freestyler men sket sig för honom hade varit kul å se han mot "heaton" då dom ligger i samma ålder och med färsk fysik.

Posa körde väl iceracing?

Medlem

Lite väl sent aprilskämt?


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Hmm. Hmm. Har aldrig sett programmet. Sport suger enligt min mening.

Medlem
Skrivet av Pa-pa-pastorn:

Hmm jag kanske har fel nu, har inte sett så mycket svensk tv på senaste tiden men är inte Mästarnas Mästare det där där de också sitter å kollar på film, vad huvudpersonen har gjort för bra osv? Kommer ju isf bli sjukligt pinsamt när de andra idrottarna måste titta på CS och låtsas som de bryr sig.

Haha, det är därför man inte tittar på TV :P. Jag har inte tittat på TV sedan 3 år tillbaka. Svensk TV är verkligen otrolig skit.

Medlem

Låter väl ganska rimligt att någonting som inte är en sport inte heller "erkänns" som en.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Låter väl ganska rimligt att någonting som inte är en sport inte heller "erkänns" som en.

Fast esport är ju en sport så.
Kul att Heaton är med och att de får ta större plats, de är bara en tidsfråga då de blivit mer och mer accepterat bland allmänheten de senaste 10 åren.

Sen, varför ska de vara pinigt att titta på hans video med de andra, snarare stolthet och om de andra inte har en aning eller kan uppskatta de så är de deras problem.

Ja är inte ett dugg insatt i friidrott och inte heller intresserad av att se eller utöva de, men ja kan uppskatta en bra svensk friidrottare ändå.

Medlem

Mästarnas Mästare är väl en ett tv program där idrottare tävlar mot varandra.

Medlem
Skrivet av Boerje:
Skrivet av cammo:

Ska dom ta in schackspelare också? Och pokerspelare?

Bara för att man kan tävla i något så är det INTE sport.

Den nutida definitionen av sport är faktiskt något med ett tävlingsmoment. Ingen sport utan tävlan alltså.

Det har iofs alltid varit definitionen av sport. Men som någon skrev så är det skillnad på sport och idrott.

12
Skriv svar