Lugn, NES Mini-produktionen har inte upphört

Robot
Lugn, NES Mini-produktionen har inte upphört
Medlem
Lugn, NES Mini-produktionen har inte upphört

Produktionen har inte upphört. Produktionsnivån ligger stabilt på 3-4 exemplar i veckan, och alla förbokningar kommer levereras senast i oktober 2043.

Medlem

Säger som Trump: Fake news!

Kommer handeln att fortsätta eller bara leveranser där dom är förbokade?

Kan ju vara så att dom slutar producerat för fortsatt försäljning men att förbokningarna har rätt till enhet dvs att Bergsala med andra ord har lite rätt.

Medlem

När fick ni information om detta senast? Jag ha ett mail från onsdag som senast meddelat att produktion upphört.

Medlem

Jag fick mitt NES 1988.

Jag hittar själv ut...


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Redaktör
Skrivet av Hexon:

När fick ni information om detta senast? Jag ha ett mail från onsdag som senast meddelat att produktion upphört.

Vi har pratat med Bergsala i dag.

Ny info här - det kan bli slut i Norden, om det vill sig illa.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Hexon:

När fick ni information om detta senast? Jag ha ett mail från onsdag som senast meddelat att produktion upphört.

Vi har pratat med Bergsala i dag.

Ny info här - det kan bli slut i Norden, om det vill sig illa.

Tack för info, men andra ord så kan det möjligtvis bli en leverans till och sen är det ovisst.

Redaktör
Skrivet av Hexon:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Hexon:

När fick ni information om detta senast? Jag ha ett mail från onsdag som senast meddelat att produktion upphört.

Vi har pratat med Bergsala i dag.

Ny info här - det kan bli slut i Norden, om det vill sig illa.

Tack för info, men andra ord så kan det möjligtvis bli en leverans till och sen är det ovisst.

Nästan. Norden får en leverans till i vår, det är klart (med ett okänt antal konsoler - vi vet inte om det täcker förbokningarna). Sen finns i nuläget inga planer på fler konsoler till Norden, men det kan ju ändras.


signatur
1
Skriv svar